בריאות ולייף סטייל

ככה קונים היום מזרנים: מזמינים באינטרנט ומקבלים 120 לילות ניסיון אמיתי בבית

במקום להתרוצץ בין חנויות, היום אפשר להזמין מזרן פרמיום איכותי שיגיע ישירות אליכם הביתה ל-120 לילות ניסיון, כן – בלי ניילונים. "עבדנו שנתיים על פיתוח המזרן כדי להגיע למבנה רכיבים שהישראלים הכי אוהבים", מסבירים ב- Better-Sleep

קשה לבחור מזרן מתאים בחנות. שכיבה של מספר דקות על מזרן כשהמוכר מציק בשאלות ובפרטים טכנים, היא ממש לא דרך טובה לדעת אם אכן מדובר במזרן נוח תומך ומאוורר, או שאתם הולכים להתחרט על הקנייה הזו במשך שנים.

נכון, לפעמים ניתן לקבל את המזרן לניסיון קצר בבית כשהוא עטוף בניילון, אבל כל מי שניסה לישון על ניילון  – יודע שמדובר בחוויה מפוקפקת.

הכי פשוט: לקנות באינטרנט

במותג המזרנים Better Sleep, השייך ל- חברת הרהיטים הידועה Simply Wood, החליטו שחייבת להיות דרך טובה יותר. אחרי שנים של מחקר ופיתוח, יצרה החברה את דגם הפרמיום שלה, שעבר ניסויים רבים וזכה לציונים מושלמים במבחני נוחות וכן לאורך 3 השנים האחרונות בבתים בישראל.

החברה החלה לשווק את המזרן אונליין דרך האינטרנט, מתוך מחשבה על נוחות הצרכנים, ובתקופת הקורונה מדובר בשיקול רלוונטי מתמיד. מה שעוד יותר רלוונטי הוא המחיר: החל מ-2,480 ₪ למזרן זוגי וזה כולל הובלה והתקנה אצלכם בבית.

"אנחנו יודעים שאומרים שלכל אחד מתאים מזרן ב"התאמה אישית", אבל הגענו למסקנה שההבדלים כאן הם מטעמים תרבותיים", אומר דני יאברי, מנכ"ל Simply Wood. "לאמריקאים, לאירופאים ולסינים יש הגדרה שונה למזרן נוח, וכך גם לישראלים. אחרי שפיתחנו את דגם הפרמיום, רצינו לוודא שהוא מתאים לטעם הישראלי, ולכן השווינו אותו למזרן אמריקאי רך, מזרן אירופי גמיש, מזרן סיני נוקשה ומזרן ישראלי.

"עשרות אנשים שהגיעו לחנויות שלנו דגמו כל אחד מהמזרנים באופן עיוור. הם שכבו על כל הדגמים כמה דקות, ואחר כך ביקשנו מהם לדרג את הנוח ביותר. התוצאה היתה חד משמעית – דגם הפרמיום של Better Sleep היה הנוח ביותר עבור הנסיינים".

קל לקנות, קל להחליף

בעקבות תהליך הפיתוח והביקורות הטובות שקיבל המזרן מאמינים ב- Better-Sleep כי מדובר במוצר שעומד לנגוס בחלק גדול משוק המזרנים הישראלי. ההוכחה לכך היא העובדה שהם מאפשרים תקופת ניסיון של לא פחות מ-120 לילות, בלי הצורך להשאיר את הניילון על המזרן. לא מרוצים? פשוט מתקשרים לחברה, שמחזירה את הכסף ואוספת בעצמה את המזרן מביתכם.

"שילבנו במזרן רכיבים שמבטיחים נוחות אופטימלית ", מסביר יאברי "ליבה של קפיצי כיס מבודדים, התומכים באופן נקודתי בנקודות הלחץ לאורך הגוף, וגם מבטיחים שלא תתעוררו אם בן הזוג יוצא מהמיטה או נכנס אליה. המזרן כולל שכבת נוחות של 30 מ"מ של לטקס טבעי ומאוורר שמתאים את עצמו בגמישות לצורת הגוף, ובדי ריפוד איכותיים לא אלרגניים.

"שברנו שני קבעונות  של התחום. הוכחנו שלא חייבים ללכת לחנות , ולהתבלבל בין המון דגמי מזרנים. הכי טוב לנסות את המזרן בבית, בסביבה הטבעית. שנית, מזרן מצוין לא חייב להיות יקר. לכולם מגיעה הזכות לעבור לצרכנות נבונה ,  לישון טוב ולקום רעננים לבוקר חדש", הוא מסכם.

מעוניינים בפרטים נוספים בוגע למזרן Better Sleep? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"