השקעות נדל״ן

צפון הרצליה הוא המתחם הלוהט ביותר היום בישראל

בין כפר שמריהו לרעננה, באזורים שבהם מחירי הדירות מאמירים ל-4 מיליון שקל ויותר, יש עדיין אפשרות השקעה בפוטנציאל רווח גבוה: בהון עצמי של כ-129 אלף שקל לקרקע בשכונה החדשה שעומדת לקום בצפון הרצליה, לפי החלטת הממשלה. "הרווח יכול להגיע גם ל-2 מיליון שקל למשקיע"

אחד האזורים המבוקשים ביותר למגורים בישראל הוא המשולש שבין הרצליה, כפר שמריהו ורעננה. בימים אלה, שכונה ענקית בת 10,000 דירות מתוכננת להיבנות בצפון הרצליה – אזור שהוכרז כמתחם מועדף בידי הממשלה כבר בינואר 2019, בתוכנית שהוצגה על ידי הוותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים). המשמעות: הליך מזורז לקידום האישורים לתוכנית, כך שהבנייה תוכל לצאת לדרך בתוך שנים ספורות.

כיום, דירות באזור נמכרות תמורת 3.5 עד 4 מיליון שקל, טווח מחירים מהגבוהים בישראל. אך כבר בתקופה הקרובה ניתן יהיה לקנות קרקע במתחם בצפון הרצליה תמורת 450 אלף שקל, כאשר ההון העצמי שנדרש כעת הוא רק כ-129 אלף ש"ח ופוטנציאל הרווח יכול להגיע ליותר מ-2 מיליון שקל.

"עתודת הקרקע הפנויה האחרונה"

תפקידה של הוותמ"ל הוא לזרז תהליכי בנייה במתחמים שהמדינה מעוניינת לקדם, ולהביא לאישורם בתוך 24 חודשים לכל היותר. בעוד שבתוכניות רגילות יכולות לעבור גם עשר שנים עד שקרקע כמו זו שבצפון הרצליה תופשר לבנייה, כאן לוח הזמנים קצר הרבה יותר. "בתוך שנה אחת, כבר עשו בוועדה עבודה שבדרך כלל לוקחת שנים רבות", אומרים באפסייד נדל"ן, המשווקת שטחים במתחם".

"זו המשמעות של אזור שנמצא בעדיפות לאומית עליונה. הממשלה נתנה עדיפות לבנייה מואצת במרכז", מוסיפים בחברה, שבעליה פועלים בשוק המקומי והגלובלי זה יותר מ-20 שנה וחתומים על עסקאות מוצלחות רבות. "גם אם עולות התנגדויות של התושבים, הוותמ"ל ממשיכה לדחוף את התוכנית בכל הכוח, כדי להקים מתחם בן 1,500 דונם, עם 10,000 דירות, פארקים ושטחי מסחר. חשוב להזכיר שזו עתודת הקרקע הפנויה האחרונה שקיימת בצפון הרצליה".

אחד המיקומים הטובים בישראל

כאמור, מדובר באחד האזורים היקרים והמבוקשים בישראל, כשהרצליה ידועה כעיר המשקיעה רבות בחינוך, פיתוח סביבתי, קהילה ותרבות. מבחינה תחבורתית, זהו אחד האזורים הנגישים ביותר בארץ: המתחם קרוב מאוד לכבישים 531 ו-2, לתחנת הרכבת, לתחנות עתידיות של הרכבת הקלה. במרחק דקות נסיעה ספורות, נמצאים גם המרכז הבינתחומי היוקרתי, אזורי התעסוקה והבילוי של הרצליה פיתוח ורעננה, קניונים גדולים ופארקים רחבי ידיים.

"אנחנו מזהים כאן הזדמנות יוצאת דופן לגבי אזור המרכז, שבו המחירים גבוהים מאוד כבר שנים. קרקע בעלות של 450 אלף שקל יכולה להוביל את הרוכש בתוך מספר שנים לדירה ששווה 3.5 או 4 מיליון שקל. גם כשמביאים בחשבון עלויות בנייה, אגרות ומסים, ואפילו בחישוב שמרני, פוטנציאל הרווח מגיע ל-2 מיליון שקל. בזכות תהליכי האישור המהירים של הוותמ"ל, הערך צפוי לזנק משמעותית, כבר בתקופה הקרובה", מסכמים באפסייד נדל"ן.

מתעניינים בהשקעה בקרקע בצפון הרצליה? השאירו פרטים:

* הקרקע אינה זמינה לבנייה

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"