בריאות ולייף סטייל

מומחה לכאב ממודיעין: "מצליח גם במקרים מורכבים ומאתגרים במיוחד"

ישראלים רבים סובלים לאורך שנים מכאבים ברגליים, בכתפיים, בגב או בידיים, שמפריעים לשגרת החיים שלהם, גורמים להם לסבל ומקשים עליהם לבצע פעילות גופנית יום יומית. המטפל גלעד מנשה ממודיעין, מאמין שכדי לפתור את הכאב, חייבים לגלות את מקור הבעיה ולא לטפל רק בסימפטומים.

טלי מאזור השפלה, בת 47, סבלה במשך שנים מדורבן קשה ברגל. היא ניסתה כמעט כל שיטת טיפול אפשרית, אך דבר לא עזר, והיא נאלצה להמשיך לסבול. "אנשים רבים שסובלים מכאבים כרוניים עוברים מסע ארוך, של חודשים ואף שנים, בין רופאים, בדיקות ומומחים שונים, אבל לא מצליחים למצוא מרפא", אומר גלעד מנשה, מומחה לטיפול בכאב מהעיר מודיעין. "זה בולט במיוחד כשמטפלים בסימפטום, אבל לא מנסים למצוא את מקור הבעיה", הוא אומר.

"אני מאמין שאין פתרון אמיתי, אם לא בודקים לעומק מאיפה הכאב נובע. משככי כאבים ומשחות מספקים הקלה זמנית בלבד, אבל בסופו של דבר הכאב יחזור. כשמגיעים לשורש הבעיה, מבינים גם מהו שילוב הטיפולים הטוב ביותר. במקרה של טלי, השילוב כלל טיפול במוקסות, דיקור יבש ועיסוי נקודות טריגרים. אחרי טיפול אחד היא דיווחה על הקלה דרמטית – ואחרי טיפול נוסף, הבעיה נפתרה לחלוטין והדורבן נעלם".

"מוצא פתרונות גם למקרים המורכבים ביותר"

קהל היעד המגיע לקליניקה של גלעד במודיעין מגוון וכולל, בין היתר, אנשים הסובלים מכאבים כרוניים באזורים שונים בגוף כמו גב, צוואר, מפרקים, ברכיים ועוד, ספורטאים חובבנים ומקצועניים הזקוקים לתחזוק מתמשך של גופם כדי למנוע פציעות או להשתקם מהן, אנשים הסובלים משרירים תפוסים ואף כאלו המועמדים לניתוח – שמבקשים להימנע ממנו באמצעות הטיפול.

"כבעל ניסיון של 20 שנה כמאמן בתחומי ספורט שונים, אני מכיר היטב את האנטומיה, מבנה השלד והשרירים של הגוף, מה שמאפשר לי למצוא פתרונות גם לבעיות המורכבות ביותר. חשוב להבין שלעתים קרובות, הכאב הוא רק סימפטום של בעיה שנמצאת במקום אחר בגוף. כאשר מאתרים את מקור הבעיה ומטפלים בו, ולא רק בסימפטום, סיכויי ההצלחה של הטיפול גבוהים הרבה יותר. זו גם אחת מהסיבות שבגללה אני מאפשר לאנשים הסובלים מכאב להגיע אליי ולקבל אבחון ראשוני ללא עלות…"

לקביעת אבחון ראשוני אצל גלעד מנשה במודיעין ללא עלות! – השאירו פרטים:

הקלה מיידית כבר בטיפול הראשון

גלעד, מומחה לטיפול בכאב ושיקום הגוף, בעל תעודות רבות, המוכרות על ידי ההתאחדות לרפואה משלימה, נעזר גם בניסיונו העשיר כמאמן ספורט בכיר, במטרה לאתר את שורש הבעיה, עוד בתהליך האבחון הראשוני. לאחר מכן, נבנית עבור כל מטופל תוכנית טיפולים אישית משולבת, תוך חתירה לפתרון מהיר של הבעיה והקלה מיידית על הכאב כבר בטיפול הראשון.

"לכאב יכולים להיות מקורות רבים, ולכן גם שיטות הטיפול מגוונות", אומר גלעד. "אני מוסמך לטפל במגוון רחב של טיפולים, וביניהם כוסות רוח, דיקור יבש, הולכת חשמל דרך מחטים, עיסויים, אולטרה-סאונד, הקזת דם ועוד, אבל החוכמה היא לדעת להתאים את הטיפול למטופל ולמקור הכאב, והשילוב בין כמה שיטות יחד, הוא שמאפשר מענה כמעט לכל בעיה. אם שיטה מסוימת לא מניבה הקלה מהירה, אני עובר הלאה לשיטה אחרת עד שנשיג את התוצאות הרצויות".

גלעד מנשה - מתוך תוכנית המומלצים של ערוץ 13

"מצליחים לפתור את הבעיה ללא ניתוח"

גלעד צבר הצלחה במקרים מורכבים ביותר שנחשבים לאתגר למטפלים ורופאים רבים, כמו פריצות דיסק, כאבי ברכיים כתוצאה ממיניסקוס, דורבן קשה ו-ITB. "הגיעו אלי למודיעין מטופלים שסבלו מבעיה ועמדו בפני התערבות ניתוחית – אבל באמצעות סדרת טיפולים מכוונת היטב, ליווי אישי ותוכנית תחזוק גם בבית, הצלחנו לפתור את הבעיה בלי סכין ניתוחים", הוא אומר.

"לכל מי שסובל מכאבים ומחפש פתרון אמיתי, אחרי אינספור ניסיונות, אני ממליץ להגיע ולבדוק מאין הבעיה נובעת. ברוב המקרים, עדיף לפתור את הבעיה ללא ניתוח, לאור העובדה שלניתוח יש השלכות הן מבחינת תהליך החלמה ושיקום ממושך והן מבחינת מוגבלות פיזית שעשויה להיווצר בעקבותיו. אני לא מוותר על אף מטופל, וממשיך לנסות עד למציאת פתרון מלא לבעיה".

לקביעת אבחון ראשוני אצל גלעד מנשה במודיעין ללא עלות! – השאירו פרטים:

לבדיקת התאמה לטיפול בכאב אצל גלעד מנשה במודיעין בעלות של 300 ש"ח בלבד, בחרו את קבוצת גילכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"