בריאות ולייף סטייל כדאי לדעת

"חיים רק פעם אחת – אל תתנו לחרדה למנוע מכם להצליח"

כמו רבים מאיתנו, גם חמודי מהלווס סבל מחרדה ומחשבות שליליות, שהובילו אותו לדיכאון קשה. כששיטות הטיפול הקונבנציונליות לא עזרו לו – גילה מהלווס את ה-NLP והדמיון המודרך, וכיום הוא משתמש בהם כדי לעזור לאחרים לשנות את חייהם לטובה.

בצעירותו, כאשר שחמודי מהלווס נקלע למשבר אישי קשה שבעקבותיו הוכרח לעזוב את בית הספר ונאמר לו כי לא יוכל ללמוד כלל במסגרות לימודיות , הוא ניסה כמעט כל טיפול קונבנציונלי שאפשר לחשוב עליו – כדי להיחלץ מהדיכאון. לאחר שאף שיטה לא עזרה לו, מהלווס פנה לטיפול ב-NLP ודמיון מודרך, וסוף סוף הצליח לשפר את מצבו. באותו רגע, הוא מספר, "החלטתי שזה הזמן לעשות שינוי אמיתי בחיים שלי".

כיום, במרכז ח.מ מומחה לתת מודע שפתח בחולון, מהלווס מטפל במגוון שיטות שמיועדות לסייע לאנשים שנקלעו למצבים קשים. "הבנתי שאנשים רבים סביבי סובלים מבעיות כמו דיכאון, דימוי עצמי נמוך, חרדה חברתית שמתבטאת בקושי ליצור קשר חברתי, קושי בקבלת החלטות, תחושת תקיעות ותחושה של חרדה, מתח ולחץ שלא מרפה", אומר מהלווס. "כשאנחנו מאפשרים לפחד לנהל אותנו, למעשה אנחנו נכנסים לסוג של שיתוק. אנחנו לא עושים את מה שצריך כדי להצליח בחיים, לא מאתגרים את עצמנו, ובהתאם – מגיעים להישגים בינוניים ביותר, אם בכלל".

"הניסיון לימד אותי שאנשים שהפחד שולט בחיים שלהם ומנהל אותם, לא יצליחו להתמודד עם המחסומים שעומדים בדרכם, ותמיד ירגישו שהם היו יכולים להצליח הרבה יותר. עם זאת, למדתי גם שמי שנחוש להשתנות ולהפסיק לתת לפחד ולחרדה לנהל אותו, יכול לעשות זאת ולשפר את החיים בצורה משמעותית. מה שחשוב זה להחליט על המחויבות לשינוי – ולמצוא את הטיפול המתאים".

לבדיקת התאמתכם לטיפול במרכז ח.מ בחולון, בחרו את קבוצת גילכם:

"חשוב להציב מטרה לחיים"

לאחר שיצא מהמשבר האישי שלו, מהלווס החל ללמוד בעצמו טיפול באמצעות השיטות שעזרו לו כל כך בהשראת האדם שעזר לו ופתח לו את הדרך במסלול חייו החדשים. בין היתר, כיום הוא מטפל מוכר בעל תעודות והסמכות רבות וביניהן: מנטור מוסמך בדרגת Master-Trainer ב-NLP, בעל תעודה בינלאומית מאגודת ה-HINLP, מטפל מוסמך בדמיון מודרך, מטפל מוסמך באנרגיה בדרגת הילר, מאבחן בעזרת שפת גוף ונעזר בפרסונולגיה, מטפל בקלפים עוקפי חשיבה, משתמש בכלים של li-Cbt ובעל הסמכות שונות ממכללת ווינגייט. "למדתי מגוון רחב של שיטות וטיפולים, כי אני יודע שכל אדם שונה מחברו, ולכל אחד עוזר משהו אחר", הוא מסביר. "העובדה שהייתי באותו מצב כמו האנשים שפונים אלי, מסייעת לי להבין במהירות מהו הטיפול שהם זקוקים לו".

"כשאנחנו מאפשרים לפחד לנהל אותנו, למעשה אנחנו נכנסים לסוג של שיתוק"

לדברי מהלווס, "הבנתי שכדי שאדם יוכל להגיע למטרה שלו – קודם כל הוא צריך להציב בכלל מטרה. הרבה אנשים כלל לא יודעים מה הם רוצים מהחיים. רק אחרי שקבענו לעצמנו מטרה, אפשר להתחיל לפעול להשיג אותה. לכן, אנחנו מצמידים לכל מטופל מנטור אישי – שעוזר לו להפוך מחשבות שליליות לחיוביות, ולמצוא את המטרות שחשובות לו בחיים. יחד אנחנו בונים את הדרך אל המטרה הזו, תוך הגשמה עצמית ויכולת להתבונן בחיים במבט חדש". מהלווס מוסיף ואומר "שהכל מתחיל בקול בראש, זהו המוטו של המרכז. בלי הרצון הפנימי והמטרה למימוש רצון מסוים אנשים לא יכולים להמשיך ולהתקדם".

"לא באים לפטפט – אלא לעבור שינוי"

"כמוני, גם הרבה מהמטופלים שלי ניסו שיטות אחרות שלא סייעו להם, ולפעמים אפילו דרדרו אותם עוד יותר, כמו טיפול פסיכולוגי, או תרופות הרגעה שהפכו אותם ל'זומבים'. הם מגיעים אלי במצב של ייאוש מהשיטות הקונבנציונליות, שגם דורשות תהליכים ארוכים מאוד. אצלנו הם מגלים תהליך אחר לגמרי – המוטו שלנו הוא שלמרכז שלנו לא באים כדי לפטפט, אלא כדי לעבור שינוי ומהר".

לסיכום, הוא אומר, "חשוב לי להגיד לאנשים שלא ירימו ידיים. חיים רק פעם אחת, וכדאי לחיות את החיים האלה בדרך המספקת והמרגשת ביותר. אל תתנו לחרדות, לפחדים ולחוסר הביטחון לנהל עבורכם את החיים. קחו את העניינים לידיים, תציבו לעצמכם מטרות – וכך תוכלו להגיע רחוק וגבוה".

לבדיקת התאמתכם לטיפול במרכז ח.מ בחולון, בחרו את קבוצת גילכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"