בריאות ולייף סטייל

ממתינים לטיפול שיניים? כך תבחרו את המרפאה הנכונה

המרכז הרפואי בעיר ימים נתניה (צילום: Dental Medical Centers)
בתקופה שלאחר הקורונה, חשוב לא להזניח בעיות בשיניים או לעצור את המשך הטיפול. עם זאת, יש לקחת בחשבון את כללי הבטיחות החדשים הדרושים כדי לשמור על בריאותנו – ולוודא שהמרפאה בה בחרנו מקפידה על ניקיון וסטריליות, לצד מקצועיות, שירות וזמינות

העולם כולו עובר שינויים עקב משבר הקורונה – וכך גם תחום רפואת השיניים. כמו בכל תחומי הרפואה, גם כאן נדרשים הרופאים, אנשי הצוות והמטופלים, לשמור על כללי בטיחות חדשים, בהתאם לתקנות משרד הבריאות. אלה קובעות כיצד יבוצע הטיפול במרפאה, כיצד ימוגנו הצוות והציוד וכיצד יישמרו הניקיון והסטריליות.

"חשוב מאוד לשים לב לאופן התנהלות המרפאה ביחס לנהלי משרד הבריאות", אומר ד"ר דורון בר חן, מומחה לשיקום פה, השתלות שיניים וטיפול בחרדה דנטלית ממדיקל סנטר. "כאשר קובעים תור יש לוודא שהמקום שומר על כללי הבטיחות שהגדיר משרד הבריאות ורק לאחר מכן להגיע למרפאה. אצלנו במרפאות נערכנו בהתאם להנחיות ואנחנו כבר פועלים באופן רציף וזמינים לכל טיפולי השיניים כמו בימי שגרה", הוא אומר.

"טיפולי שיניים הם דבר שעדיף לא לדחות"

ואכן במרפאות של רשת מדיקל סנטר, הממוקמות בקיסריה ובעיר ימים שבנתניה, ניתן ליהנות מזמינות מלאה של הרופאים לכל סוגי הטיפול, מטיפולי תחזוקה ורפואת שיניים משמרת (שחזורים, טיפולי שורש, כתרים , טיפולי חניכיים) ועד לטיפולים מורכבים של שיקום הפה , השתלות שיניים ואסתטיקה דנטלית.

"אחרי שאנשים רבים היו סגורים בביתם עם המשפחות ודחו כל טיפול שאינו קריטי, חשוב לדעת שיש  כעת כתובת שניתן לפנות אליה באופן מיידי, כדי לקבל מענה אמיתי לבעיות שיניים שעלולות להחמיר אם לא מטפלים בהן כמה שיותר מהר. זה נכון כמובן לא רק לימי הקורונה – טיפולי שיניים הם דבר שעדיף לא לדחות בכלל".

מוניטין שמושך מטופלים מכל הארץ

במדיקל סנטר צוות רופאים מנוסה, בעל מוניטין שמושך אליו מטופלים מכל רחבי הארץ. "המקצועיות של הצוות במרפאות היא הדבר שמביא אלינו עוד ועוד מטופלים חדשים כל הזמן., ההקפדה שלנו היא קודם על המקצועיות, השירות והזמינות. מטופל שמגיע אלינו מקבל שירות מלא וליווי צמוד עד לסיום המוצלח של הטיפול. אנחנו מתאימים את התורים לנוחיות המטופל וקשובים לצרכים שלו לאורך כל הדרך".

לקביעת תור ב-Dental Medical Center בנתניה או בקיסריה, השאירו פרטים:

חוויית טיפול ומחירים אטרקטיביים

"אנו מציעים חוויית טיפול ייחודית ומחירים אטרקטיביים. מי שיערוך השוואה יופתע מהמחירים. המרפאות שלנו נחשבות מהמובילות כיום בתחום ונהנות משילוב ייחודי של טכנולוגיות חדשניות ורופאים מהשורה הראשונה ועם זאת הן  מזמינות מאוד, יש בהן אווירה חמה וביתית שמשרה רוגע ונותנת ביטחון למטופלים. גם מטופלים שסובלים מחרדה דנטלית מוצאים כאן תשובה לבעיות שלהם. הם מקבלים חווית טיפול אחרת ממה שהכירו, סובלנית לצרכים שלהם וקשובה לחששות – מהניסיון שלנו, זה מה שעוזר להם להתגבר על החרדה ולהתמיד בשגרת טיפול מלאה".

"זה הזמן לחזור לשגרה"

"הקורונה כבר מאחורינו ואט אט כולנו חוזרים לשגרה. הקיץ בפתח ועונת האירועים גם היא הולכת ומתקרבת אלינו וזה בדיוק הזמן לטפל באסתטיקה של הפה וליהנות, תוך פרק זמן קצר, מחיוך מושלם ושיניים בריאות, בדרך הבטוחה ביותר".

לקביעת תור ב-Dental Medical Center בנתניה או בקיסריה, השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"