לתושבי הצפון: איך ייראה עתיד טיפולי השיניים בצל הקורונה?

התפרצות נגיף הקורונה שינתה את חיינו ללא היכר ורבים נפגעו כלכלית מהמצב. אך טיפולי השיניים נותרו צורך ולא מותרות וגם שם נעשו שינויים על מנת להתאים למצב החדש, הן בפרוטוקול הטיפול המחמיר והן בהתחשבות המרבית בלקוחות.

"טיפולי שיניים הם לא משהו שאפשר להימנע ממנו לאורך זמן", אומר ד"ר ריאד סליבא, רופא בכיר במרפאת דנטלי. "מי שסובל מבעיות שיניים, חוסר בשיניים, כאבים, חורים, טיפולי שורש או כל נזק אחר בשן מבין שהוא צריך פתרון שיתחשב במצב הנוכחי וידאג לטיפול היגייני שאינו מסכן את בריאותו בשום צורה".

צוות המרפאה פיתח פרוטוקול טיפולים מיוחד לתקופת הקורונה, שצפויה ללוות אותנו לאורך חודשים ארוכים. במרפאה עובדים לפי הנוהל המחמיר, על מנת לשמור על המטופלים ולאפשר להם לקבל את כל שירותי המרפאה בצורה הבטוחה ביותר וללא דיחוי.

המרפאה, שצברה שם ומוניטין בכל אזור הצפון חזרה כבר לפעילות מלאה, מסביר ד"ר סליבא. "המרפאה פתוחה וזמינה לכל סוגי הטיפולים כולל השתלות שיניים, כמו תמיד באופן המקצועי שאנחנו רגילים לו, ובבטיחות מלאה".

"אף אחד לא צריך לוותר על החיוך"

מרפאות דנטלי הממוקמות בנוף הגליל ובקריית מוצקין, הן מהמוכרות בישראל ומושכות אליהן מטופלים מכל האזור. המרפאות מעוצבות בקפידה ומציעות אווירה משפחתית וחווית טיפול אחרת, שמשרתת גם את הסובלים מחרדה דנטלית. "יש אנשים שנמנעים מטיפולי שיניים לאורך שנים ארוכות בגלל החרדה שלהם מהטיפול", אומר ד"ר סליבא. "אנחנו מוכרים מאוד גם בזכות המומחיות המיוחדת שצברנו בטיפול בנושא החרדה ובשיטות להפחית אותה למינימום. המרפאה מזמינה מאוד, רגועה ובאווירה נינוחה, ללא ריחות מרתיעים של מרפאות שיניים רגילות. 

תושבי הצפון? מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני ממרפאת דנטלי נוף הגליל? לחצו כאן >>

צוות המרפאה בדנטלי כולל בכירים בתחומים שונים, כאשר את תחום הכירורגיה השתלות השיניים מבצע ד"ר ווסים עבוד, מומחה לכירורגיית פה ולסת בבית החולים שיבא תל השומר.

"יש אנשים רבים שנמנעים מלחייך בגלל שיניים רקובות, מחסור בשיניים ועוד בעיות. זו בעיה כאובה שניתן לפתור במהירות ובמקצועיות. השיקום בדנטלי נעשה בסריקה דיגיטלית, המאפשרת להגיע לרמת דיוק מקסימלית ותוצאה אסתטית מושלמת אין סיבה שאדם יוותר על החיוך שלו – זהו אחד הכלים הכי חשובים שלנו בתקשורת מול אנשים.  אנחנו מאפשרים להגיע לחיוך שחלמו עליו בתוך מספר טיפולים".

פרוטוקול טיפול מחמיר במיוחד לימי הקורונה

במסגרת פרוטוקול הטיפול החדש של המרפאות נוכח הקורונה, קיימת גם האפשרות שהרופאים יקיימו פגישות ייעוץ באמצעות שיחות וידאו מוקדמות עם המטופלים. לאחר קביעת מסלול הטיפולים יגיע המטופל בשעה שנקבעה לו לחדר הטיפולים, ללא המתנה. חדר הטיפולים יחוטא על כל משטחיו בחומר מחטא סטרילי, בנוסף לסיטרול הסטנדרטי המקובל בכל מקרה במרפאות.

פרוטוקול טיפול מחמיר במיוחד לימי הקורונה

כמו כן, החליטו במרפאות להשתמש בחומרי תפירה מתכלים בכדי להימנע מביקור נוסף של המטופל. בנוסף הוחלט להקפיד על לבוש מלא של אוברול, מסכה ומגן פנים על מנת לשמור על הגנה מרבית של הצוות והמטופל.

 "אנו ממליצים למטופלים שמגיעים לטיפול לשמור כמה שניתן על ריחוק חברתי בשבועיים שלפני הטיפול כדי לשמור על הבריאות", מוסיף ד"ר סליבא. "אחרי טיפול שיניים מורכב או ניתוח בחלל הפה, הגוף זקוק למשאבים על מנת להחלים לגמרי ולכן חשוב לנו לשמור על המטופלים מוגנים ככל האפשר ולוודא שהם יכולים לנוח ולא להיחשף לסכנות גם לאחר הטיפול".

לספק חוויה מתקנת ונעימה ככל האפשר

"אני ממליץ לכל מי שסובל מבעיה בחלל הפה להתקשר ולהתייעץ אתנו. יש לנו את הכלים לספק טיפול מקצועי ומוגן גם בימים אלו וחשוב תמיד לזכור שמדובר על שירות שהוא חיוני ואסור להפקיר אותו. מי שלא יקפיד לטפל מוקדם יכול להיות חשוף לבעיות גדולות יותר אחר כך. חשוב לנו שהמצב הנוכחי לא יחמיר מצבים בריאותיים אחרים ושאנשים יימנעו מלהגיע".

"אנו מודעים לעובדה שהמציאות החדשה משפיעה באופן ישיר על כל היבטי חיינו בכלל, ועל ההיבט הכלכלי בפרט. לאור זאת, בנינו תכנית פעולה המתחשבת במצב הקיים על מנת להקל על ציבור לקוחותינו בכל אמצעי שיש ברשותנו; בין אם על ידי הצעת מספר אופציות טיפוליות בכדי שהמטופל יבחר את האפשרות המתאימה והטובה ביותר עבורו, הן מבחינת משך הטיפול, עלות הטיפול, ותיאום ציפיות לגבי התוצאה".

"יש בהחלט טיפולים טובים שהעלות שלהם היא נמוכה יותר, ופעמים רבות לאחר שיחת תיאום ציפיות המטופל מגלה שזו גם האופציה הנכונה עבורו. בנוסף, המרפאה מציעה מימון ופריסה עד 72 תשלומים ללא ריבית על מנת שאף אחד לא יאלץ לוותר על בריאות הפה שחשובה כל כך לאיכות החיים". מסכם ד"ר סליבא ממרפאות דנטלי.

מעוניינים לקבל ייעוץ ראשוני ממרפאת דנטלי נוף הגליל? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"