בריאות ולייף סטייל

נאבקים במשקל בתקופת הקורונה? הכירו את האבחון הגנטי שאתם חייבים לעשות פעם בחיים

בשנים האחרונות מבינים יותר ויותר שמזונות הטובים לאדם אחד לא מתאימים לאחר ולהיפך. האבחון הגנטי המקיף של MyBio יתן לכם אחת ולתמיד את כל המלצות התזונה והספורט האישיות המתאימות לכם ותשפר את איכות החיים – בלי לצאת מהבית

התקופה הנוכחית הביאה את כולנו להיות יותר בבית, לזוז פחות ולבשל ולאכול הרבה יותר. חלקנו מתמודדים עם השמנה ועלייה במשקל, אכילה לילית או רגשית, סובלים מנפיחות או עצירות, אחרים חשים חולשה, חוסר חיוניות וקושי לעשות פעילות גופנית מאומצת. אבל למה בעצם מה שנראה כל כך פשוט אצל אחרים, שאוכלים מה שהם רוצים ועדיין ונשארים רזים, לא ממש עובד אצלנו?

"כל מי שסובל מבעיות הקשורות לתזונה שלו צריך לדעת שיש פתרון מדעי ומקיף, שנותן בבדיקה אחת פשוטה את כל התשובות וההמלצות שמתאימות לו", אומרת נועה לור כרמלי, יזמית ובעלת חברת MyBio הישראלית. "מי שסובל מהשמנה, מרעב בלתי מוסבר, מכאבי בטן, נפיחות, חוסרים תזונתיים ועוד מגוון בעיות יכול לקבל את הסיבות לכך אחת ולתמיד ולשנות את חייו בקלות", היא אומרת.

אבחון של "פעם בחיים" שפשוט חייבים לעשות!

הפתרון עליו מדברת לור כרמלי ניתן על ידי החברה שבראשה היא עומדת – MyBio. החברה, שהנה הנציגה בישראל של אחת החברות שחוקרות ומובילות את תחום התזונה הגנטית (Nutrigenetics) בעולם, חוקרת את הקשר בין תזונה ופעילות גופנית לגנטיקה ומספקת לישראלים את האפשרות לקבל מיפוי מדויק של כל הצרכים התזונתיים שלהם באמצעות אבחון גנטי פשוט.

"דווקא עכשיו, כשאנחנו יותר בבית ויש לנו זמן להכיר את הגוף שלנו ולספק לו את מה שהוא באמת צריך, אני ממליצה אף יותר מתמיד לערוך את האבחון הזה", אומרת לור כרמלי. "זהו אבחון שכל אחד חייב לעצמו פעם אחת בחיים על מנת להבין לעומק איך עובד הגוף שלו מבפנים ולהגיע למצב מאוזן ואופטימלי שישפר את ההרגשה ואת הבריאות".

למה צריך את האבחון? מה הוא נותן?

"יש מיליוני אנשים בעולם שסובלים מעודף משקל ומנסים שנים לרדת וגם אם מצליחים הם לא מצליחים לשמור על המשקל לאורך זמן. הם אוכלים את כל מה שממליצים להם בדיאטות גנריות למינהם, אבל אנחנו מבינים היום שדיאטה גנרית שייכת לעבר. ואף ידוע ש 98% מהאנשים שמצליחים לרדת בדיאטות השונות  – מעלים את הכל ואפילו יותר מהמשקל הראשוני תוך זמן קצר. היום ברור שכל אחד מגיב שונה למזונות השונים ומי שרוצה לרדת במשקל צריך לבדוק, להבין ולהכיר  מה יעזור לירידה במשקל ולשמירה על המשקל בגוף האישי שלו."

"אבל לא מדובר רק בבעיות של השמנה, גם אנשים שסובלים מסוכרת, מירידה בצפיפות העצם, מרזון קיצוני ואו להבדיל – ספורטאים ו"פריקים" של אורח חיים בריא ותזונה נכונה, צריכים לדעת ולהבין למה הגוף שלהם מתנהג כפי שהוא ואיך ניתן לעזור לו".

איך ההבדלים בין אנשים באים לידי ביטוי?

"יש למשל, אנשים שיכולים לשתות קפה ב-11 בלילה ולהרדם תוך דקה, בעוד אחרים ימשיכו להתהפך שעות במיטה  אם ישתו קפה בשעה זו. יש כאלו שיאכלו בייגלה וירגישו אחר כך נפיחות וכאבי בטן וכאלו שבלי למצמץ ישמחו לחסל עוד קערה – ההבדל בין השניים מוסבר בהבדל במבנה הגנטי בין השניים שכן, כולנו שונים ולכן, מי שרוצה לאכול אבל להרגיש טוב צריך להבין לעומק את הצרכים של הגוף שלו ולצורך כך כדאי שיעשה את האבחון".

"מגלים שעשו פילאטיס כשעדיף להם לרוץ – ולהיפך"

הבדיקה של MyBio נערכת על ידי הנבדק בביתו. הוא מקבל את הערכה עם שליח עד הבית ואוסף בעצמו דגימת רוק באמצעות מטוש. כשהבדיקה מוכנה נשלח שליח מיוחד לאסוף את הדגימה והיא מועברת לאבחון גנטי במעבדה מתמחה. התוצאות מגיעות בצורת דו"ח הכתוב בעברית, בצורה ברורה וידידותית גם למי שלא מבין בתזונה או בגנטיקה, תוך התיחסות למגוון רחב של מאפיינים. הדו"ח כולל המלצות מפורטות לתזונה המתאימה, לפעילות הספורטיבית היעילה ביותר, לויטמינים שיש לצרוך יותר או פחות וכן פירוט לתגובת הגוף לשומנים, לירידה ועלייה במשקל ועוד.

"כשאנשים מקבלים את התוצאות של הבדיקות של MyBio נופלים להם בדרך כלל המון אסימונים, הם פתאום מבינים למה הם הרגישו כמו שהרגישו כל השנים ויכולים, סוף סוף, להבין את הגוף שלהם ולשפר את אורח החיים באמצעות תמיכה וליווי מהיועצים שלנו. אנשים פתאום מגלים שחסרים להם ויטמינים מסויימים או שהם צריכים לצרוך פחות מוצרי חלב על מנת להיפטר מהנפיחות בבטן. אנשים מגלים שהם עשו פילאטיס שנים כשבעצם עדיף להם להשקיע בריצה בשביל לראות תוצאות או להיפך", מסבירה לור כרמלי.

"מאפשר לעשות שינוי אמיתי בחיים"

"באמצעות האבחון, אנשים מקבלים תמונת מצב מפורטת של הגוף שלהם כפי שלא ראו מעולם. זה מאפשר להם לעשות שינוי אמיתי בחייהם, הם זוכים לאיכות חיים טובה יותר ובריאה יותר ולמצב גוף אופטימלי כשהם פועלים לפי ההמצלות שקיבלו והגוף מגיב לכך מיד.

"דווקא עכשיו כשאנחנו ספונים בבתים, אוכלים יותר ויש לנו יותר פנאי הזדמנות מצוינת להשקיע בהכרה ובהבנת הגוף האישי שלנו ולכן זאת הזדמנות מצוינת לבצע את האבחון שלנו , מדגישה לור כרמלי. "אנחנו מספקים את הבדיקה באופן בטוח ללא מגע באמצעות שליח, וכל התהליך של ההזמנה מתבצע ישירות באתר שלנו בקלות. עכשיו לאור המצב, אנחנו מציעים את האבחון המשולב של התזונה והספורט בעלות של 1,500 ₪ בלבד במקום 1,950 ₪ בהזמנה מהאתר בלבד – עוד סיבה מצוינת למה כדאי דווקא עכשיו.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"