בריאות ולייף סטייל

מהם מפגעי ריח ומהי הדרך להיפטר מהם

אנחנו לא תמיד מודעים לכך, אך חוש הריח האנושי רגיש ביותר. בתוך האף שלנו נמצאים כשישה מיליון קולטנים שונים, היכולים לזהות מגוון עצום של ריחות. חוש הריח גורם לנו לקבל החלטות שונות בחיים, לא תמיד באופן מודע, כמו בחירת מאכלים ואפילו בחירות רומנטיות. בעלי מאפיות למשל, למדו למקם את המאפים הטריים בפתח החנות שריחם ימשוך לקוחות, ומצד שני, כאשר אנו נמצאים בסביבה שיש בה מפגע ריח חוש הריח מזהיר אותנו, אנו מתקשים לנשום כהלכה ויכולים לסבול באופן מוחשי, בהתאם לרמת הרגישות שלנו.

מסיבה זו אמורים לשים דגש רב במבנים ציבוריים, במקומות עבודה וגם בבתים פרטיים על נושא סינון אוויר ועל נטרול ריחות רעים (לצערנו, לא תמיד כך הדבר). ריחות רעים יכולים לבוא ממגוון מקורות ויכולים להעיד על בעיית זיהום אוויר. מפגעי הריח בדרך כלל נגרמים מפליטת עשן וגזים, בעיות ביוב, חומרים כימיים שונים ועוד.  

האחריות על טיפול במפגעי ריח היא בדרך כלל של בעלי המבנה בו הריחות מצויים. הדבר חשוב במיוחד במקומות בהם עובדים או מבקרים אנשים רבים. לכן, אין פלא שמרכזים מסחריים, מוסדות פיננסיים, בתי חולים, מלונות, מוסדות תרבות ומקומות עבודה רבים וגדולים נעזרים בחברות מקצועיות על מנת לזהות ולנטרל מפגעי ריח. 

הטיפול במפגעי ריח (סילוק ו/או נטרול) יכול להיות אפילו קריטי במקרים מסוימים. בקניונים, לדוגמה, מפגע ריח יכול לגרום לפגיעה ממשית בהכנסות של החנויות והקניון כתוצאה מירידה בזרם המבקרים. הדבר נכון גם לגבי תיאטראות ומוסדות תרבות, מבנים עירוניים, מרכזים קהילתיים וכל מקום ציבורי בו נערכת פעילות ומבקרים אנשים. גם מקומות עבודה שרוצים לדאוג לרווחת ובריאות העובדים שלהם עושים מאמצים רבים לנטרל מפגעי ריח שונים. 

לכן, במקומות ציבוריים ובמבני תעשייה רבים נעשה מאמץ רב לתכנן מראש מערכות לסינון אוויר שיספקו אוויר נקי ויעלימו מפגעי ריח שונים.

אז מה עושים עם המפגע?

ניתן לפנות לחברות המתמחות בזיהוי ואיתור מקורות מפגעי הריח ובטיפול המקצועי בהם. 

מערכות סינון האוויר (במידה ויש) צריכות להתמודד עם מפגעי הריח. במבנים רבים מתכננים מראש באופן יסודי מערכות סינון אוויר על מנת למנוע מצבים שבו ריח בלתי נעים ימלא את האוויר.

במידה ומערכות סינון האוויר אינן מצליחות להעלים את הריח, או שאין מערכות כאלו, קיימות חברות המספקות שירות הכולל איתור ונטרול המפגע. ריח רע הוא תוצר של זיהום אוויר במרבית המקרים. הוא יכול להיות גם תוצאה של פליטת עשן, גזים שונים הנפלטים לאוויר בתעשיות השונות, חומרים כימיים שנעשה בהם שימוש, ריחות ביוב ועוד. 

החברות שעוסקות בתחום מתמחות באיתור מקור הריח הרע. לאחר שמזוהה מקור זה, הן מייעצות ומספקות פתרונות לטיפול במפגע או בתיקון הליקוי. הטיפול יכול להיעשות על ידי התקנה של מערכות סינון אוויר טובות יותר, על ידי ציוד כמו מנדפים ועל ידי פעולות הנדסיות שונות.  

מתייעצים עם המומחים של איירקונטרול

אחת החברות המוכרות והבכירות בארץ בתחום סינון האוויר היא חברת איירקונטרול. החברה המובילה בתחומה מתמחה באיתור מקורות של ריחות רעים בתעשייה ובמבנים ציבוריים ובמתן ייעוץ כיצד לנטרל ולהיפטר מהם.

למעשה, החברה ידועה בכך שהיא משמשת מעין "מוצא אחרון". לאחר שבעלי מקצוע שונים הגיעו לבצע בדיקות ולא הצליחו לאתר את מקור מפגע הריח – פונים לאיירקונטרול והצוות המקצועי שלה מאתר את מקור הריח ומייעץ כיצד לסלק אותו. ממש ״בלשי ריחות ״.

איירקונטרול נוסדה על ידי יגאל טויסטר, איש מקצוע בעל ניסיון של מעל ל-30 שנה בתחום ייעוץ ומציאת פתרונות של סינון אוויר. הפתרונות שמעניקה החברה הם כולם בהתאם לתקנים הישראלים ובהתאם לסטנדרטים גבוהים של שירות ואיכות. 

איירקונטרול מתמחה במתן פתרונות במקומות שאנשי מקצוע אחרים כבר מזמן התייאשו מהם. בחברה מאמינים כי אין מפגע ריח שלא ניתן לאתר ולטפל בו. לחברה מספר גדול של לקוחות מעולמות התעשייה השונים, חברות עירוניות וציבוריות, ארגונים גדולים ומוסדות בתחומים שונים.

לפרטים נוספים התקשרו 0778054284 או השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"