בריאות ולייף סטייל

השתלות שיניים בתקופת הקורונה: מחירים מפתיעים והתאמה היגיינית מלאה למשבר

השתלת שיניים עלולה להיות תהליך ארוך, יקר ומייגע – בתחום שגם כך רבים נרתעים ממנו, בשל הפחד מטיפולים דנטליים. מרפאת אדיק דנט של אדי מולקנדוב מציעה קיצור וייעול של התהליך – תוך שמירה על מחיר מפתיע והקפדה יתרה על נהלי משרד הבריאות בתקופת הקורונה.

בשנים האחרונות, תחום השתלות השיניים רשם התפתחות משמעותית – ובישראל נפתחו עוד ועוד מרפאות המתמחות בו. עם זאת, מטופלים הנזקקים להשתלת שיניים נתקלים בבעיה כאובה: במרפאות רבות מבטיחים טיפול איכותי – במחיר גבוה מאוד ואילו במרפאות שבהן המחיר נמוך יחסית, איכות הטיפול והחומרים עלולה להיות ירודה.

את הבעיה הזו החליט לפתור אדי מולקנדוב, טכנאי שיניים ותיק המתמחה בין היתר בהשתלות שיניים. מולקנדוב, אומן בשיקום הפה, מחזיק בבעלותו את מרפאת "אדיק דנט" הסמוכה לקניון הזהב, וכן את מעבדת השיניים הצמודה למרפאה. "השילוב הזה מאפשר לנו להציע טיפול קצר וממוקד יותר – במחיר אטרקטיבי במיוחד, מבלי להתפשר על האיכות", הוא אומר.

גם לסובלים מחרדה דנטלית

מולקנדוב, בעל 17 שנות ניסיון בהשתלת שיניים, הוא בין הבודדים בענף המשלבים בין עבודה ידנית לעבודה ממוחשבת בתהליך בניית השיניים. "כך משיגים שיניים ש'יושבות' טוב יותר ונראות טבעיות, בוודאי בהשוואה לתוצאה שמתקבלת במרפאות שיניים שעברו לתהליך ממוחשב לגמרי", הוא מסביר.

לדברי מולקנדוב, הטיפול מתאים גם לסובלים מחרדה דנטלית. "אנחנו נענים לכל הבקשות והצרכים שלהם בסבלנות רבה, מסבירים מראש כל פעולה ופעולה, ומוודאים שהם לא יחושו כאב כלל, כשקיימת גם אפשרות לעבור את הטיפול בהרדמה כללית", הוא אומר. "כחלק מהשקיפות שעליה אנחנו מקפידים – לעולם לא ננסה למכור ללקוח טיפול מיותר, אלא רק את מה שהוא זקוק לו".

קליניקה סטרילית והקפדה יתרה על כללי משרד הבריאות

"טיפול שיניים זהו צורך רפואי", מסביר מולקנדוב, "למרפאה יש פרוטוקול ברור לשמירה מלאה על הגיינת הרופאים והמטופלים. המרפאה סטרילית לחלוטין ואנחנו מקפידים על הנהלים מהרגע שהמטופל נכנס למרפאה ועד שהוא יוצא. התקופה הנוכחית מהווה הזדמנות יוצאת דופן לטפל בשיניים שלנו במחירי משבר שכנראה לא יחזרו".

מתעניינים בפרטים נוספים על השתלות שיניים במרפאת אדיק דנט? לחצו כאן >>

"טיפול יצירתי, עדין ואמפתי"

המרפאה פועלת זה 17 שנה, בעלת רישיון ממשרד הבריאות, ומבצעת השתלות לקהל נרחב של מטופלים – כולל מחוסרי עצם, וכן הרמות סינוס ותוספות עובי וגובה בלסת התחתונה. "מאחר שאנחנו שומרים על רמה מקצועית גבוהה, השיניים שאנחנו משתילים יכולות להחזיק מעמד זמן רב", אומר מולקנדוב. "אם המטופל יקפיד על היגיינה דנטלית, יכולות לעבור גם 25 שנים עד שיזדקק לחידוש הטיפול".

את תהליך השתלת השיניים מבצע בפועל ד"ר ערן קורן, רופא שיניים מוביל בתחום הכירורגיה ובעל ניסיון של למעלה מ-15 שנים בכירורגיית פה ולסת. "ד"ר קורן ביצע עד כה אלפי השתלות שיניים בהצלחה גדולה", מספר מולקנדוב. "הוא מומחה בפתרון בעיות מורכבות, יצירתי מאוד בתהליך הטיפול ומאוד עדין ואמפתי אל מול המטופלים. בהתאם, הם מדווחים על שביעות רצון גדולה מהטיפולים שקיבלו אצלנו".

"פתרון שלם לכל מטופל"

הוותק והמומחיות של מולקנדוב, בשילוב המעבדה הצמודה והניסיון והידע של ד"ר קורן, מאפשרים ללקוחות המרפאה לעבור השתלת שיניים בתהליך מדויק וקצר יותר מהמקובל – במחיר שלא יעיק יותר מדי על כיסם, ובלי פשרה על האיכות. בנוסף, המרפאה מתמחה במגוון רחב של טיפולים הכוללים עזרה ראשונה 24/7, טיפולים לשימור הפה, הרדמות מלאות, הרמות סינוס ועוד…

"כשהקמתי את המעבדה הבנתי שאני צריך להקים בצמוד לה גם מרפאה במטרה לתת פתרון איכותי ושלם לכל מטופל ומטופל, ולהקל עליהם את התהליך גם מבחינה כלכלית", אומר מולקנדוב. "הצלחנו לייצר את הפתרון הנוח ביותר עם תוצאה של שירות וטיפול מצוינים עם הרבה סבלנות, מקצועיות, אמינות ותמיכה", הוא מסכם.

מתעניינים בפרטים נוספים על השתלות שיניים במרפאת אדיק דנט? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"