בריאות ולייף סטייל

טיפול הפנים שהזמנתי התברר כחוויה הוליסטית של 3 שעות

עם החזרה לשגרה הזמנתי טיפול פנים אצל ליאת שקולניק, לא הבנתי שמדובר בחוויה הוליסטית שכוללת גם 3 עיסויים שונים, חומרים טבעיים עם ריחות משכרים ותוצאות מדהימות לגוף וגם לנפש. במחיר של 400 שקל כל אחד יכול להרשות לעצמו להתמכר לחוויה.

הילה קידר

כשהזמנתי את התור לטיפול הפנים ונאמר לי שהוא אורך כשלוש שעות, לא ממש האמנתי. בכל זאת, כבר עברתי כמה וכמה טיפולי פנים ב-37 שנות קיומי וגם כשהמצב היה ממש חמור, אף אחת לא השקיעה בי כל כך הרבה זמן. אבל מיד כשנכנסתי לקליניקה (הסטרילית כמובן) של ליאת שקולניק בבית דגן, הבנתי שמדובר במושגי זמן שכבר התרגלנו לשכוח – הכל שם רגוע מאוד ואפשר בקלות להישאב לאווירה שבה אין טלפונים, מיילים או ילדים צועקים, ופשוט להיות.

ליאת סוגרת כבר 20 שנה כקוסמטיקאית מסוג קצת אחר, בנוסף להיותה קוסמטיקאית רפואית, היא למדה גם רייקי ועיסוי והיא משלבת את כל הידע המקצועי שלה לטיפול כולל שמעולם לא קיבלתי בשום מקום אחר. לאורך שלוש שעות שלמות המלוות במוזיקה מרגיעה, היא הקדישה את עצמה ואת האנרגיות הטיפוליות שלה רק לי, ובזמן שקוסמטיקאיות נוטות לצאת מהחדר בזמן שאת ממתינה עם המסכה על הפנים, היא מנצלת את הזמן למגוון של עיסויים מקצועיים מפנקים במיוחד וכוללת גם שאלון בריאותי כדי להבין לעומק את המצב הפיזי והנפשי של מי שמגיע אליה.

"כל מטופל מקבל מהטיפול את מה שהוא צריך"

ליאת מציעה 2 סוגי טיפולים ללקוחות שלה, הטיפול הקלאסי שתמיד מתחילים איתו, ויש גם טיפולי אייג'ינג לגילאים מתקדמים יותר – שניהם כוללים את כל החבילה ואין אצלה קיצורי דרך, אבל לדבריה כל טיפול שונה אחד מהשני והדבר החשוב ביותר הוא שכל מטופל מקבל ממנו בדיוק את מה שהוא צריך.

כבר בהתחלה התמכרתי לריחות שהופצו באוויר הודות לספריי היונקה הצרפתי שרוסס על פניי כדי לפתוח את הנקבוביות. נשבעתי שאני מוכנה לקנות את כל הערכה בשביל הזכות להתעורר ככה כל בוקר – את הריח אי אפשר לתאר במילים, הוא פשוט שילוב מושלם בין גרניום, ברוש, לבנדר, רוזמרין וקורנית – צריך להריח בשביל להבין..

ליאת שקולניק

אחרי הניקוי, עברתי 2 סוגים שונים של פילינגים ובין לבין קיבלתי עיסוי צוואר-ראש מפנק, ששלח אותי למחוזות רגועים במיוחד. המשכנו משם למריחות של בוסטרים שתפקידם למיים (מלשון מים), ללחח ולהזין את העור עם קרמים עשירים, אלוורה וסרומים וגם כאן, הריחות היו חלק בלתי נפרד מהתרפיה. אז, התבקשתי להתהפך וקיבלתי עיסוי גב מושקע במיוחד, שמסתבר שהוא לגמרי חלק מהטיפול של ליאת בכל המטופלים שלה – כן כן, סתם כך, הזמנתי טיפול פנים מקוסמטיקאית וקיבלתי גם עיסוי מעולה (יש מצב שאפילו נרדמתי בדקות האחרונות שלו).

מעוניינים לתאם תור לטיפול אצל ליאת שקולניק בבית דגן? השאירו פרטים:

"הבנתי שאף קוסמטיקאית לא באמת ניקתה את הפנים לעומק"

עכשיו הגיע השלב הכואב שאף אחד לא אוהב במיוחד, אבל הוא חלק מהעניין של טיפול פנים יסודי. גם כאן חיכתה לי הפתעה שממש לא ציפיתי לה – ברוב תמימותי לא חשבתי שיש כל כך הרבה לנקות בפנים המטופחות למדי שלי. כעבור 40 דקות בערך הבנתי, שאף קוסמטיקאית מעולם לא באמת ניקתה לי את הפנים לעומק – ליאת הגיעה לכל מילימטר בפנים ולא ויתרה גם לקשוחים ביותר – זה היה לא קל, אבל עמדתי בזה בגבורה בזכות העדינות והמקצועיות שלה והתוצאה היתה שווה כל דקה. הפנים חלקות וקורנות ולמרות שהייתי בטוחה שהפנים יהיו אדומות בסוף הטיפול – איכשהו זה פשוט לא קרה.

כדי להרגיע את העור אחרי הניקוי העמוק, ליאת חיטאה את הפנים והניחה תמציות צמחי מרפא מרגיעות ומעליהם מסכה טבעית של חימר, שהרגיעה את העור והחזירה אותו לאיזון הטבעי. סיימנו עם קרמים, סרומים ושמנים עשירים שהותאמו לצרכים של העור שלי – הרגשתי שהפנים קיבלו הזנה של חודשים – הן היו רוויות, חלקות ונעימות למגע. לקראת סיום ליאת לא מוותרת על העיסוי השלישי של הטיפול, עיסוי ידיים שכולל פילינג והזנה עמוקה.

חומרים טבעיים ללא כימיקלים וללא חומרים משמרים

כבר כשנכנסתי היה ברור שליאת מגיעה מגישה מאוד טבעית. היא שמה דגש על אנרגיות, והסטריליות היא ערך עליון בקליניקה הנעימה. היא בוחרת להשתמש בחומרים של חברות קוסמטיות מובילות, על בסיס טבעי וצמחי ללא כימיקלים וחומרים משמרים, והנדיבות בשימוש בחומרים ניכרת לאורך כל הטיפול.

בסיום שלוש שעות של טיפול מבינים את החשיבות של ההוליסטיות ותשומת הלב היתרה לכל חלק בגוף. התחושות הן מרעננות ומלאות בחיוניות שמזמן לא קיבלתי, וגם השיחה בינינו הוכיחה לי שאין פלא שגברים ונשים כאחד, בכל הגילאים, חוזרים אליה שוב ושוב במהלך 20 שנות עבודתה. הדובדבן שבקצפת הוא המחיר שליאת גובה – 400 שקל לטיפול של 3 שעות כולל עיסויים, טיפול האייג'ינג עולה 550 שקל.

ליאת שקולניק – טיפול הוליסטי קלאסי:

  •  אבחון המטופל, ניקוי וטיהור.
  • 2 סוגי פילינג ו-2 מסכות.
  • עיסוי גב, צוואר-ראש, פילינג ועיסוי ידיים.
  • ניקוי עמוק וחיטוי ("שחורים" ועוד).
  • הזנה עמוקה ושמנים.

מחיר: 400 שקל.

מעוניינים לתאם תור לטיפול אצל ליאת שקולניק בבית דגן? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"