פיננסים

כך הפך השירות של יפעת מכרזים למנוע צמיחה מרכזי לעסקים במשבר

בימים אלו, עסקים קטנים ובינוניים צמאים למציאת מקורות הכנסה ולקוחות חדשים, אך הם נוטים להתעלם מהאפשרות להציע את עצמם למכרז ממשלתי, עירוני או ציבורי. כך יכולים עסקים קטנים לדעת על כל המכרזים לפני כולם, להיכנס למגרש של הגדולים ולהגדיל את מחזור המכירות.

עסקים קטנים ובינוניים בישראל היום נאבקים במקרים רבים כדי לשרוד. הם נאלצים להתמודד עם תוצאות המשבר הנוכחי, עם מערכת ביורוקרטיה שמתישה אותם, תחרות גדולה ושיטות שיווק שמשתנות ללא הרף. אך עסקים קטנים רבים לא מבינים שממש מתחת לאף יש להם הזדמנות להגדיל משמעותית את ההכנסות לעסק שלהם – על ידי הגשת מועמדות למכרזים המתאימים להם.

למעשה, פחות מ-20% מהעסקים הקטנים והבינוניים בישראל ניגשים למכרזים, למרות שזכייה בהם יכולה להגדיל את מחזור המכירות שלהם בעשרות אחוזים. משרד התמ”ת שבדק את הנושא לעומק, מצא שאחד החסמים המרכזיים שמונעים מעסקים קטנים לגשת למכרזים, הוא התחושה שמכרזים מטעם משרדי ממשלה, עיריות וגופים ציבוריים אחרים, “גדולים עליהם” ומיועדים רק לחברות הגדולות והמקושרות. בנוסף, עסקים פרטיים קטנים או בינוניים, בדרך כלל לא מודעים לקיומם של המכרזים והאפשרות שלהם לפנות אליהם.

“החשיפה למכרזים היא כלי מצוין להנעת העסק”, אומר גילי ויונטה, סמנכ”ל תכנון והנדסה בקבוצת קשטן הפעולת בתחום החשמל בישראל כבר מעל ל-80 שנה. “אנחנו עובדים מעל ל-8 שנים עם הכלים של יפעת מכרזים ומקבלים מאז חשיפה רחבה הרבה יותר לכל המכרזים שיכולים להיות רלוונטיים לעסק שלנו. האתר של יפעת נגיש מאוד – מסמנים את התחומים שיכולים להיות מתאימים ומקבלים את המידע ישירות למייל על בסיס יומי”.

"שירות שנותן לעסקים הזדמנות לצמוח"

יפעת מכרזים מספקת את הפתרון הנגיש והמדויק לבעלי עסקים שרוצים להרחיב את העסק שלהם באמצעות הגשת מועמדות למכרז. המערכת פועלת על פי אלגוריתם שסורק על בסיס קבוע את אתרי האינטרנט ומאגרי המידע, ובשילוב עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום, ממיינים ומרכזים עבור הלקוחות את כל ההצעות הקיימות למכרזים בישראל לפי העדפותיהם ובחירתם האישית.

“אין עסק שיכול לוותר על השירות שלנו לדעתי”, אומרת דיאנה לברן, מנכ”לית יפעת מכרזים. “זה שירות זול, נוח ויעיל, שנותן לעסקים קטנים הזדמנות לצמוח ולהגדיל באופן משמעותי את מחזור המכירות שלהם. אין סיבה לוותר על כך. יש לנו אלפי לקוחות ואני מקבלת כל הזמן פידבק חיובי על ההצלחות שהמידע שאנו חושפים בפניהם הביא לפתחם”.

מעוניינים להצטרף לשירות לעסקים של יפעת מכרזים? השאירו פרטים >>

"רשת של מידע מסונן ונוח"

גם מירב שפירא, מנהלת חברת מידע שיווקי – חברה העוסקת במחקרים, משתמשת כבר שנים בכלי של יפעת מכרזים לטובת קידום העסק שלה. “ההחלטה לפנות לשירות של יפעת חשף בפניי רשת של מידע מסונן ונוח שפותח בפניי כל יום את האפשרות להציע את העסק שלי למכרזים שונים ולגדול. התמורה ביחס להשקעה הכספית היא אדירה. זה חוסך לנו זמן רב של חיפוש אקטיבי – עם יפעת אנחנו מקבלים רק את הנושאים שיכולים לעניין אותנו ישירות למייל ומציעים את עצמנו בזכות זה למגוון אפשרויות העסקה ומגדילים את ההכנסות”.

"מנוע צמיחה משמעותי שאסור להזניח"

יפעת מכרזים היא חלק מקבוצת יפעת תקשורת הידועה, המספקת מידע תקשורתי כמעט לכל חברה או עסק במדינת ישראל. הקבוצה פועלת כבר שנים בתחום איסוף והפצת המידע באופן מותאם ללקוחות, ונחשבת לחברה יציבה ואמינה שאין לה אפילו מתחרים. “הבנו שיש חור גדול מאוד של מידע חשוב שכל עסק צריך ולא יודע איפה למצוא אותו – או לא מעוניין להשקיע את המשאבים הכרוכים בחפש אותו”, מסבירה לברן. “ההקמה של יפעת מכרזים פתרה צורך גדול שעלה מן השטח – היום זהו כלי בסיס בניהול של עסק. יותר ויותר עסקים מבינים שזהו מנוע צמיחה משמעותי שאסור להם להזניח”.

“בנוסף, ההבנה שיש איום על עסקים קטנים מלגשת למכרזים בגלל החשש מהתהליך הביאה אותנו לפתוח מערך ליווי לכל שלבי הגשת המועמדות. עסק שרוצה לגשת למכרז יכול לעשות זאת בקלות דרכנו, אנחנו גם נציג אותו בפני הגוף המזמין ונלווה גם את שלב התמחור. בנוסף, המנויים שלנו מקבלים דיווח על הזוכה במכרז כך שהם יכולים לעקוב אחר המתחרים שלהם וללמוד מכך לא מעט”, מסכמת לברן.

מעוניינים להצטרף לשירות לעסקים של יפעת מכרזים? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"