בריאות ולייף סטייל

חרדה מטיפול שיניים היא לא גזירה משמיים: כך מתמודדים איתה

טיפול שיניים הוא עניין מלחיץ – וישראלים רבים סובלים מחרדה של ממש בנושא. יצאנו לבקר ברשת המרפאות שמבטיחה לפתור את הבעיה: "אצלנו הטיפול ללא כאב – אף אחד לא צריך לסבול"

ביקור במרפאה הוא לא תמיד עניין נעים – וכשמדובר במרפאת שיניים, אי הנוחות רק גוברת.
לא מעט ישראלים סובלים מדנטופוביה – חרדה מפני טיפולי שיניים. ואי אפשר להאשים אותם: עוד לפני שאנו נשכבים בכיסא הטיפולים, הריח האופייני למרפאת שיניים וסט המכשירים המלחיצים, לא בדיוק עוזרים לנו להירגע. לפעמים, הבעיה נובעת מחוויה קשה בטיפול שיניים קודם – שנחקק בזיכרון המטופל כחוויה מכאיבה במיוחד.

"כשאנחנו דוחים טיפולי שיניים הכרחיים, בגלל חשש וחרדה מעצם ההגעה למרפאה, שלא לדבר על הטיפול עצמו – מצב השיניים רק מידרדר", מסביר ד"ר דורון בר חן, מומחה מוכר בשיקום הפה. "התוצאה היא שכעת המטופל זקוק לטיפולים מסובכים עוד יותר, וגם הבריאות הכללית נפגעת. לכן, החלטנו בדנטל מדיקל סנטר להתמחות בטיפול גם באוכלוסיית הסובלים מחרדה דנטלית – כדי לעזור להם להפחית את רמת הלחץ והחשש, ולעבור את הטיפול בשקט נפשי".

רוצים לשמוע פרטים נוספים על טיפול שיניים לסובלים מחרדה?
השאירו פרטים:

השליטה נשארת בידי המטופל

המרכזים לרפואת השיניים, Dental Medical Centers, הממוקמים בקיסריה ובעיר ימים בנתניה, מושכים תושבים רבים מהסביבה – ובזכות ההתמחות המיוחדת שלהן בטיפול בחרדות דנטליות, מגיעים אליהם מטופלים מכל רחבי הארץ. "המוטו שלנו פשוט – אף אחד לא צריך לסבול, גם לא בטיפול שיניים", מסביר ד"ר בר חן. "הטיפולים אצלנו הם ללא כאב – גם כשמדובר בהליך כירורגי מורכב".

"הצוות המקצועי במרפאות מתמחה בטיפול בסובלים מחרדה, ויודע היטב כיצד לסייע להם – בטכניקות חדשניות ומגוונות. בנוסף, אנו שמים דגש על כך שהמטופל יקבל מידע מלא ויחוש שהשליטה נמצאת בידיים שלו – מניסיוננו, זה עוזר מאוד בהפחתת החרדה. בסוף הטיפול, כל המטופלים שלנו כבר מדווחים על כך שהם לא זקוקים לטיפולי עזר – מאחר שסייענו להם להשאיר מאחור את החרדה הדנטלית, שהעיקה עליהם זמן כה רב ופגעה בבריאות שלהם".

המרכז הרפואי בעיר ימים נתניה (צילום: Dental Medical Centers)

"מספר טיפולים קטן ככל האפשר"

תחום התמחות נוסף של Dental Medical Centers הוא שיקום הפה – וד"ר בר חן הוא מומחה מוכר לשיקום הפה. במרכזים לרפאות שיניים בקיסריה ובנתניה מבוצעים טיפולים מקיפים לשיקום חלל הפה בטכנולוגיה מתקדמת – כולל השתלות דנטליות. "השתלות דנטליות הן עניין שדורש ידע עצום וניסיון רב – ולכן חשוב שתהליך ההשתלה יוכוון ויבוצע על ידי מומחה בעל ניסיון בתחום, ולא בידי גורם אחר", מדגיש ד"ר בר חן.

כדי לחסוך זמן, מאמץ וכסף עבור המטופלים, המרפאות המתקדמות כוללות את כל הציוד הדרוש – כולל מעבדת שיניים חדשה כך שהמטופלים יכולים לעבור את כל שלבי הטיפול במקום אחד – ותהליך השיקום מתקצר. "אנחנו מרכזים את הטיפולים במספר קטן ככל האפשר של ביקורים", מסביר ד"ר בר חן. "גם הציוד הטכנולוגי המתקדם מסייע לנו לייעל את התהליך ככל האפשר, כדי שהטיפול לא 'יימרח' על פני תקופה ארוכה ויפריע לשגרת חייו של המטופל".

מחירים אטרקטיביים ואחריות מלאה

השירות במרפאות Dental Medical Centers, בקיסריה ובנתניה עיר ימים, כולל ייעוץ ראשוני וקבלת חוות דעת מומחה ללא התחייבות. במטרה להנגיש את הטיפולים לקהל רחב, ולמרות מיקום המרפאות באזורים יוקרתיים יחסית, שומרים במרפאה על מחירים אטרקטיביים, וכן מציעים ללקוחות אפשרויות מימון מגוונות. עם גמר הטיפולים, מקבלים הלקוחות אחריות מלאה ושירות מקצועי.

"הניסיון הטיפולי הרחב שצברנו במהלך השנים עם מטופלים הסובלים מחרדה דנטלית לימד אותנו שגם את הטיפולים המורכבים ביותר, ניתן לעשות באופן שמכבד את המטופל ותוך מניעת סבל, חרדה וכאב. הדבר החשוב ביותר הוא לגשת למטופל באמפתיה ובהבנה למצבו – ברגע שאדם מרגיש שמבינים אותו, הוא כבר חרד פחות. אנחנו גאים לסייע לאנשים שזקוקים לכך – ולהציע חוויה שונה בתחום טיפולי השיניים בישראל".

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על טיפול שיניים לסובלים מחרדה?
השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"