בריאות ולייף סטייל

טכנולוגיית האבחון לכאבי המפרקים המתקדמת בעולם מגיעה לישראל

בשורה אמיתית לסובלים מכאבי מפרקים: דר' אבי אלבז ודר' עמית מור, מומחים עולמיים בתחום כאבי המפרקים, מביאים לישראל טכנולוגיה שעומדת לעשות שינוי של ממש – "אבחון מקורות הכאב יהיה המדויק ביותר וכתוצאה מכך גם הטיפול."

מעל 80% מהאוכלוסייה בישראל בגילאי 40 ומעלה סובלת, או תסבול בעתיד, מכאבי גב ומכאבי מפרקים. הסיבה לכך נעוצה בעיקרה בכוח המשיכה והעומס התמידי על חוליות הגב והמפרקים שלנו. באופן טבעי, מפרקים אלה, מערכות השרירים ומערכות העצב התומכות בהם נשחקות עם השנים, מאבדות מיכולתן לאזן את הגוף ולחלק נכונה את העומסים. תופעות כמו פריצות דיסק, בלט דיסק, קרע במיניסקוס, שחיקת סחוסים וכאבי ברכיים הינן חלק בלתי נפרד מהעובדה שאנו פשוט חיים יותר.

כמו בכל תחום אחר בחיינו, כדי לטפל בבעיה יש לאתר באופן פרטני ומדויק את מקור הבעיה. טעות בזיהוי, אבחון שאינו מדויק, יוביל לרוב לטיפול שאינו מדויק ואינו אפקטיבי. טיפול נכון נעוץ בעיקר באבחון נכון.

בדיקות כמו CT, אולטראסאונד או MRI לא בודקות את הגוף כאשר הוא בתנועה אלא בשכיבה ולכן אינן יכולות ברוב המקרים לתת תשובה מעמיקה ומקיפה ולזהות את האזור הכואב. הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם הרפואה נמצאת כיום בבתי חולים ובמרפאות מומחים בשוויץ, ארצות הברית וגרמניה. הטכנולוגיה, או בשמה DIERS הינה הטכנולוגיה האבחונית היחידה בעולם המבצעת אבחון מקיף, תוך כדי תנועה, וללא קרינה. הבשורה האמיתית – DIERS  עושה כעת עלייה לישראל. 

אבחון מדויק מוביל לטיפול מדויק

דר' אבי אלבז ודר' עמית מור, שני רופאים וחוקרים בעלי שם עולמי בתחום האורטופדיה הספורט ורפואת המפרק והגב, החליטו להביא לישראל את מערכת האבחון –DIERS בכדי לתת מענה אבחוני וטיפולי מקיף לסובלים מכאבי גב וכאבי מפרקים. ייחודיות האבחון בטכנולוגיה זו מעניקה לרופא ולמטופל/ת זכות נדירה לקבל תמונת מצב, תלת מימדית של מערכת השלד, תוך כדי תנועה. 

דר' מור ודר' אלבז

הליכה, הליכה מהירה ועמידה. מצבים אלו מדמים בדיוק רב את תפקוד הגוף במצב האמיתי. למעשה, ה DIERS-מאפשר כיסוי אבחוני מקסימאלי, מבט שלם של 360 מעלות ובכך מאפשרת הטכנולוגיה, הגדרת טיפול מדויקת יותר ואפקטיבית יותר לכל מקרה ומקרה. אבחון מקיף שכזה, בליווי סריקת כל הבדיקות הקודמות של המטופל/ת, הטיפולים שהתבצעו, התרופות שניתנו, מעניקה לרופאים את הזכות להתאים טיפול הנותן מענה רפואי מעמיק לבעיה באופן מקצועי ואחראי.

ד"ר אלבז וד"ר מור הינם חלוצים בקרב הרופאים בישראל ברפואה מוסקולו-סקלטאלית, רפואת שלד-שריר, תחום שהולך ומתפתח בעולם והעוסק לא רק בבעיות השלד המפרקים והגב אלא בוחן כיצד השרירים ומערכת העצבים משפיעים על הבעיה וכיצד הם מושפעים ממנה. במהלך הקריירה המקצועית שלהם הקימו ד"ר אלבז וד"ר מור מרפאות רבות והכשירו צוותים מטפלים ברחבי הארץ ובמרכזים הרפואיים המובילים בעולם.

את האבחון ניתן לבצע במרפאתם שבהרצליה. האבחון אורך כשעה וחצי. במסגרתו מתבצע מעבר מלא על התיק הרפואי של המטופל/ת, אבחון מקיף אודות המקרה, מכלול הטיפולים שניתנו עד כה והשפעתם על המטופל/ת ובדיקה באמצעות מערכת ה  DIERSלאבחון מקיף, תוך כדי תנועה, של כל מערכות המפרקים, מערכות השרירים ומערכות העצבים הקשורות במפרק הכואב. כל זאת ללא קרינה, ללא תופעות לוואי.

כמה עולה הבדיקה החדשנית?
בזכות חדשנות הבדיקה ומהימנותה הרי שלמבוטחים בביטוחים הפרטיים מוכרת מרבית הבדיקה והייעוץ בהחזר משמעותי (60%- 80% החזר).
לחברי הקופות ללא ביטוח פרטי הנחה של 40% וייעוץ רפואי מקיף (כשעה) הכלול במחיר עם מומחה שיקום- דר' אלבז או דר' מור.

לקביעת תור לאבחון במרפאת דר' אלבז ודר' מור אנא השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"