השקעות נדל״ן

מהפכת הנדל"ן: מחיר כמו בחו"ל, נכס כאן בישראל

250 אלף שקל יסדרו לכם דירה חדשה במתחם המיועד לסטודנטים במכללת תל חי. הביקוש צפוי לעלות באופן משמעותי על ההיצע ולספק הכנסה יציבה של יותר מ-2,000 שקל בחודש למשקיעים – כך תרכשו נכס בישראל במחירים של חו"ל

בניין המגורים החדש – Be, שנבנה סמוך למכללת תל חי מביא בפעם הראשונה לישראל הזדמנות השקעה אידאלית המוכרת יותר ממדינות אירופה. המתחם, שבנייתו כבר נמצאת בעיצומה, כולל 316 דירות המיועדות לסטודנטים במכללה ומציעות חוויית מגורים המתאימה במיוחד לקהל היעד: דירות חדשות, קטנות ומאובזרות המאפשרות חלל אישי נעים ומודרני, לצד מגוון חללים משותפים במודל Co-Living עם מקומות למידה, משחקים, שירותי כביסה ומפגשים חברתיים שכל סטודנט ייהנה מהם.

הפרויקט, שנבנה על ידי קבוצת ברזילי וגלעד מור, נותן מענה לצורך האדיר של סטודנטים למגורים ראויים בקרבת המכללה. כ-80% מ-5,000 הסטודנטים הלומדים במקום שוכרים דירה באזור, והמתחם של Be צפוי לזכות לביקוש גבוה במיוחד הודות לחוויית המגורים המדויקת שהוא מעניק לסטודנטים.

"פרויקט Be שהקמנו בתל חי הוא מסוג הפרויקטים שכולם תוהים איך לא חשבו עליהם קודם", מסביר גלעד מור, מקבוצת ברזילי וגלעד מור. "מתחם חדיש שמאפשר מגורים במחירים הוגנים לאלפי הסטודנטים המחפשים דירה בסמוך למכללה. הביקוש הוא אדיר ואין לנו ספק שהוא יעלה על ההיצע ולכן, זו הזדמנות נהדרת למשקיעים".

550 אלף שקל לדירה

ואכן, מדובר באחת ההשקעות המעניינות בשוק הנדל"ן הישראלי הנוכחי – דירה בעלות של 550 אלף שקל באזור עם ביקוש קשיח, מאפשרת למעשה כמעט לכל אדם להיות בעל נכס. ""אנחנו מתכננים בניית מספר מתחמי Be לסטודנטים ברחבי הארץ, אבל המתחם בקריית שמונה הוא היחיד שבו נאפשר רכישת דירות על ידי משקיעים פרטיים", אומר עידו ברזילי.

"שאר המתחמים יימכרו רק לגופים מוסדיים. במילים אחרות – לא רק שזו ההצעה היחידה בישראל כיום המאפשרת רכישת נכס חדש ב-550 אלף שקלים עם תשואה גבוהה במיוחד ,זו גם הצעה שלא צפויה לחזור על עצמה בעתיד הקרוב".

מתעניינים ברכישת דירה במתחם Be בתל חי? השאירו פרטים כאן >>

"דואגים גם למציאת שוכרים ולגביית התשלום"

רוב הדירות במתחם כבר נמכרו עם ההשקה של הפרויקט, וכעת נותרו בו מספר מצומצם של דירות שעדיין זמינות לרכישה בגודל של דירת סטודיו המיועדת לסטודנט יחיד או לזוג ודירת 2 חדרים המיועדת לשותפים. כחלק מהבשורה של היזמים, כל הדירות נמכרות כשהן מרוהטות ומאובזרות – ממש כמו עסקאות נדל"ן בחו"ל.

בנוסף, ייהנו הרוכשים מחברת ניהול שתדאג עבורם לתחזוקה השוטפת של הנכס ושל החללים המשותפים. "הבנו שמשקיעים מעדיפים ראש שקט ולכן דאגנו להקים את חברת הניהול שתלווה את הפרויקט ותאפשר שקט לרוכשים. עבורם, אין התעסקות בשום פרט, החל מהריהוט ועד התחזוקה, מציאת השוכרים וגביית דמי השכירות – אנחנו דואגים להכל".

"השקעה מקומית עם יתרונות שכדאי לנצל"

מועד המסירה המשוער בפרויקט הוא 2022, ועד אז, לפי המגמות הנוכחיות בשוק הנדל"ן, הדירה תהיה שווה 25% עד 30% יותר מהמחירים כיום. הרכישה מתאפשרת עם הון עצמי של  250,000 שקל ובניגוד לפרויקטים אחרים בחו"ל, במקרה הנוכחי ניתן לקחת משכנתה בישראל – יתרון מובהק עבור קונים רבים.

בחברה מסבירים כי שכר הדירה הממוצע שסטודנטים משלמים באזור עומד על בין 1,800 ל-2,200 שקל לחדר. "הסטודנטים באזור שוכרים חדרים במושבים ובקיבוצים בסביבה, פתרון שמצריך אותם בדרך כלל גם להחזיק רכב צמוד על כל ההוצאות הכרוכות בכך. אצלנו הם יוכלו לגור בסמוך לסטודנטים אחרים ובסמוך למכללה, יחסכו גם על רכב ונסיעות וגם יקבלו  דירה חדשה ומושקעת המאפשרת חיי קהילה והווי חברתי, על פני חדר ביישוב שמנתק אותם מחיי הקמפוס", אומר מור.

"יש פה הזדמנות חד פעמית לרכוש נכס מבוקש במחיר נגיש שצפוי לעלות בעשרות אחוזים עם האכלוס הקרוב", אומר מור ומסכם, "מספר הסטודנטים במכללה עולה בכל שנה ופתרונות אחרים אין באופק – זו השקעה מקומית נוחה עם יתרונות שכדאי לנצל".

מתעניינים ברכישת דירה במתחם Be בתל חי? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"