השקעות נדל״ן

שכר דירה ממשרד הבריאות האמריקאי

תשכחו מקניית דירות והתעסקות עם שוכרים מזדמנים. המודל הייחודי שמתאים לישראלים ומעניק הזדמנות לביטחון שאין שני לו בעולם השקעות הנדל"ן: "השוכר בנכס שלנו הוא לא אחר ממשרד הבריאות האמריקאי, בחוזה לטווח ארוך".

משקיעי נדל"ן בעולם ובייחוד אלו שמשקיעים בארצות הברית כבר עייפו מרכישת דירות באזורי פריפריה והתעסקות עם שוכרים מזדמנים ושכר דירה שלא מגיע בזמן. עכשיו, יותר ויותר חברות מבינות שללא בשורה וערך מוסף אמיתי ללקוחות הן לא יכולות להמשיך ולהתקיים.

ברילקו, חברת השקעות מוערכת שב-2019 לבדה גייסה 13 גיוסי הון בהיקף כולל של 50 מיליון דולר, עושים בדיוק את זה. פעם אחר פעם, מצליחה החברה לספק ללקוחותיה קלף מנצח שמעניק להם רובד ביטחון ויציבות שאין שני לו בתחום הנדל"ן העולמי. בחברה, למדו לעומק את המודלים השונים בשוק האמריקאי ושמים דגש מיוחד על איכות השוכרים בנכסים שהיא מאתרת.

"מאז ומתמיד, אנחנו שמים דגש על האיכות של השוכרים במבנים שאנחנו רוכשים – ובמקרה הנוכחי, הבנו שמדובר בשוכר יוצא דופן – משרד הבריאות האמריקאי בכבודו ובעצמו משלם לנו שכר דירה חודשי. זה מבטיח לכל המשקיעים שהכסף יגיע כמו שעון והמשמעות היא שההשקעה כולה נהנית מרמת ביטחון גבוהה מהממוצע", מסבירים בחברה.

"ההכנסות משכירות עלו באופן יציב ועקבי בשנים האחרונות"

ואכן, רילקו רכשה לאחרונה בניין מסחרי בשטח של יותר מ-100 אלף רגל רבועה בג'קסונוויל, העיר המאוכלסת ביותר בפלורידה. המבנה נהנה מתפוסה של 99% כש-30% ממנו מושכרים למשרד הבריאות האמריקאי, ועוד 35% לבנק גדול. "שוכר חזק, הוא בין הגורמים העיקריים שהופכים השקעה בנכס למוצלחת במיוחד. שוכר כזה, יכול להבטיח הכנסה איתנה לאורך זמן, יציבות ולילות שקטים מדאגות".

אחד היתרונות הבולטים של הבנין הוא שמשרד הבריאות האמריקאי ובנק Ameris  תופסים כ- 70% מהשטח – בחוזים ארוכי טווח. בנוסף לכך, ההכנסות מהשכירות בבניין עלו בארבע השנים האחרונות באופן יציב ועקבי וצפויות לעלות גם בשנים הבאות והוא מנוהל על ידי חברת אחזקה ותיקה ומוכרת שדואגת לכל התחזוקה השוטפת.

רוצים לקבל מידע נוסף על ההשקעה בג'קסונוויל, פלורידה? לחצו כאן >>

"הכסף מתחיל לעבוד מייד"

בתקופת פעילותה צברה רילקו ניסיון רב בארה"ב, "אחת משיטות ההשקעה המקובלות בארה"ב היא רכישה של קומפלקס מגורים, משרדים או מסחר קיים במחיר אטרקטיבי – והשבחה שלו באמצעים כגון שיפוצים ותחזוקה שוטפת", אומרים בחברה. "השבחה של הנכס מאפשרת להעלות בהתאם את שכר הדירה – כך שנוצרים שני מקורות רווח: עליית ערך הנכס עם השנים, שמתבטאת ברווח במכירה, לצד הכנסה קבועה משכר דירה גבוה".

בחברה מדגישים כי "במקום לרכוש נדל"ן על הנייר ולחכות עד סוף הבנייה, ואז לאיתור השוכרים, כשיכולות לעבור שנים עד שהנכס מתחיל להחזיר חלק מההשקעה – רכישה של בניין משרדים פעיל היא עסקת נדל"ן פיננסית כבר מהרגע הראשון – כשהכסף מתחיל לעבוד מיד".

בג'קסונוויל, בה ממוקם הבניין, יש נמל ימי חשוב, והיא מהווה מרכז תיירותי משמעותי. במטרופולין ג'קסונוויל יש כ-1.5 מיליון תושבים, כשהעיר נהנית מהגירה חיובית זה כמה שנים, ורושמת את הצמיחה הכלכלית המהירה ביותר במדינה. בנוסף, מחירי נכסים בעיר התחילו לעלות רק לאחרונה – כלומר, התקופה הנוכחית היא נקודת זמן מצוינת להיכנס להשקעה.

בוחרים עסקאות בפינצטה

רילקו ידועה בהקפדה בלתי מתפשרת על איכות העסקאות שהיא בוחרת עבור המשקיעים שלה – ועל כך תעיד העובדה שהיא משקיעה יחד איתם. בהשקעה בג'קסונוויל, למשל, "מתוך עסקה המוערכת בשווי של כ-10.5 מיליון דולר, אנו משקיעים 1.6 מיליון דולר מההון העצמי שלנו", אומרים ברילקו.

"הרוכשים יכולים להשקיע החל מ-75 אלף דולר ולראות הכנסות חודשיות מיידיות, כאשר כבר בתוך שנה ההכנסה משכר הדירה צפויה לעלות – בהתאם לחוזה עם השוכרים". עוד מדגישים ברילקו, כי המימוש של ההשקעה צפוי בתוך כ-5 שנים, אז ייהנו המשקיעים מרווח גבוה כתוצאה מעליית הערך הצפויה.

"בפרויקט הזה, אנחנו שמים דגש מיוחד על איכות השוכרים. לא בכל יום מקבלים הזדמנות להשקיע בבניין עם שוכרים כמו משרד הבריאות האמריקאי, כשהמשמעות היא שכר דירה יציב – בייחוד כשמדובר בחוזה לתקופות ארוכות. אלה השוכרים הנחשקים ביותר בתחום המשרדים, כך שבעינינו, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בערך שהיא מציעה למשקיעים".

מתעניינים בהשקעה בג'קסונוויל, פלורידה?

השאירו פרטים ונציגי רילקו ייצרו עמכם קשר:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"