השקעות

וילה בסנטה תרזה: להיות שכנים של ג'יזל

קורונה או לא קורונה, סנטה תרזה היתה מגנט לתיירים גם בשנת 2020 המטלטלת וצפויה ליהנות מבום תיירותי מטורף ב-2021. פרויקט יוקרתי במקום מאפשר לישראלים עם חסכון קטן בצד להגשים חלום ולקנות וילה בסנטה תרזה, 300 מטר מחוף לבן ובתולי, עם נוף של ג'ונגל טרופי ובשכנות לג'יזל ומאט דיימון

בין יער טרופי לחופים פראיים, מסתתרת סנטה תרזה – היעד התיירותי מספר 1 של קוסטה ריקה והמקום עם חופי הגלישה היפים והטובים בעולם. קורונה או לא, אל המדינה הקטנה והמצליחה הזו, השוכנת באמריקה הלטינית מגיעים מדי שנה המוני תיירים, ובהם לא מעט ישראלים; כמעט כולם עושים את דרכם לסנטה תרזה, שצברה פופולריות בזכות החופים הבתוליים, הטבע הפראי וההזדמנות להתחבר לשקט ולרוגע פנימי.

"סנטה תרזה הוא מקום שמי שמגיע אליו פעם אחת – רוצה רק לחזור לשם שוב ושוב", אומרים בחברת MSN נדל"ן, המשווקת פרויקט קטן ואינטימי של וילות בעיירה. "אנשים מתאהבים בחופים, שהם בין חופי הגלישה הטובים בעולם, בטבע הבתולי וגם באופי החמים והביתי של תושבי העיירה. יש כבר לא מעט ידוענים שקנו בית באזור – מאט דיימון, הדוגמנית ג'יזל ובעלה, שחקן הפוטבול טום בריידי, וגם מל גיבסון. עכשיו, אחרי שנה שבה יכולנו פחות לנסוע ברחבי העולם, צפוי בום תיירותי מטורף חזרה למקום שגם ככה היה עמוס בתיירים גם ב-2020". 

הפרויקט מאפשר לא רק למפורסמים ליהנות מההזדמנות לקנות בית באחד היעדים היפים בעולם. בפרויקט נמכרות 12 וילות בשלושה גדלים ובמחירים שונים. "אנשים מגיעים אלינו ולא מאמינים שזה המחיר; בסכום שבישראל אי אפשר לקנות בו אפילו דירה קטנה בפריפריה, הם מקבלים וילה חדשה ומעוצבת, במרחק של 300 מטר מאחד החופים המדהימים בעולם", אומרים בחברה. 

"תיירים אמידים שמגיעים מכל העולם"

אז למה דווקא סנטה תרזה? השאלה הנכונה יותר היא למה לא: חופי הגלישה בעיר הם מהטובים בעולם, והעיתון "ניו יורק טיימס" אף הכריז עליה כטולום (עיר החוף הפופולרית במקסיקו) הבאה. "סנטה תרזה נמצאת באחד מחמשת האזורים הכחולים (Blue Zones) של העולם – שבהם אנשים חיים יותר שנים, בבריאות טובה יותר. מגיעים אליה אנשים שמחפשים איזון ורוגע, רוצים להיות מוקפים בטבע, ליהנות מאוכל בריא ולעסוק בסוגים רבים של ספורט – אבל גם פשוט לנוח על החול הלבן", מסבירים ב-MSN. 

מתעניינים ברכישת וילה בסנטה תרזה? השאירו פרטים ונציג ייצור עמכם קשר:

"אם פעם היו מגיעים לכאן בעיקר תרמילאים – כיום הפרופיל של התיירים כאן השתנה מאוד, והוא כולל תיירים אמידים מכל העולם שמגיעים לכאן גם עם הילדים, ורבים מהם מחפשים מקום להשתקע ליותר מכמה ימים. התפוסה הממוצעת בעיירה היא 79% – והמחיר הממוצע ללילה הוא 200 דולר, גבוה יחסית לאמריקה הלטינית. זה הביא לכך שמי שמחפש כיום וילה לקנייה בעיר, לא ימצא משהו בפחות מ-200,000 דולר".

חברת ניהול שמנהלת את הנכס כל השנה

הווילות נמצאות בשכונת הרמוסה שבצפון העיר – אזור מגורים ונופש שקט יחסית, שבו וילות פרטיות ומלונות בוטיק, קרוב לשביל ההליכה לחוף המפורסם של הרמוסה וסנטה תרזה. "דמיינו וילות מודרניות בלב טבע פראי, תלויות על הר וצופות לג'ונגל ולים", אומרים בחברה. "זה לרקוד על כל החתונות בבת אחת – ליהנות מכל היתרונות של הקרבה לטבע, אבל גם מהנוחות של וילה חדישה ומעוצבת עם תשואה מרשימה משכירות וגם עליית ערך.  

"בכל יחידה עיצוב פנים וחוץ אופנתי, מטבח מאובזר, ריהוט, חדר רחצה, מזגנים וגם אינטרנט מהיר, והפנינה היא מרפסת מרווחת שצופה לנוף הג'ונגל הירוק וכל זה במרחק הליכה מהחוף הלבן. יש גם חברת ניהול מקומית שדואגת לנהל את הנכס ולהשכיר אותו במידת הצורך – כלומר, שקט נפשי כל השנה, ולא רק כשמגיעים לנופש ביחידה".

הישראלים כבר כאן

סנטה תרזה היא עדיין מקום בתולי יחסית – אבל בשנים האחרונות, ככל שמגיעים אליה יותר תיירים, הפוטנציאל הכלכלי שלה בולט לעין – וכיום מושקעים בה סכומי עתק בפרויקטים של נדל"ן ומלונאות. גם במהלך 2020, למרות הקורונה, המקום היה שוקק ומלא בתיירים ולכן, בחברה צופים ששווין של היחידות הנמכרות יעלה בלפחות 40% בתסריט שמרני. עוד מעריכים בחברה כי מי שירכוש למטרת השקעה, יהנה מהכנסה ריאלית של 12.4%.

"חשוב לציין כי משפחות ישראליות כבר גרות כאן – ואפילו יש פה בית חב"ד. לישראלים שמגיעים מהאווירה הלחוצה של הארץ מדובר בגן עדן: אפשר להתרחק מהרעש והבלגן של העיר, להסתלבט בערסל, לגלוש על הגלים או לעסוק באחת משפע הפעילויות שקיימות באזור – טיולי צלילה ודיג, רכיבה על סוסים, יוגה וטיפולי גוף ונפש, לצד אוכל טוב. זה המקום המושלם למי שמחפש נכס במקום קסום עם פוטנציאל רווח משמעותי וללא כל התעסקות ובמחיר נוח במיוחד", מסכמים בחברה.

מתעניינים ברכישת וילה בסנטה תרזה? השאירו פרטים ונציג ייצור עמכם קשר:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"