השקעות נדל״ן

להשקיע באזור היוקרתי בישראל: 500,000 שקל לקרקע במשולש בין כפר שמריהו, הרצליה ורעננה

הותמ"ל, שהוקמה על ידי הממשלה כדי לקדם במהירות מתחמים מועדפים לדיור, הציגה לאחרונה תוכנית ענק ל-10,000 דירות בשטח שבין הרצליה לכפר שמריהו. "מדובר בהזדמנות אחרונה להיכנס בזמן לאחד המתחמים היוקרתיים בישראל"

המשולש שנמצא בין כפר שמריהו, הרצליה ורעננה נחשב לאחד המתחמים היוקרתיים ביותר בישראל שעלה על המסלול המהיר להפשרה. המתחם יכלול יותר מ-10,000 דירות חדשות על שטח של יותר מ-2,000 דונם. כעת מוצעות מספר קרקעות אחרונות למכירה הממוקמות בסמוך לשכונת נחלת עדה בהרצליה ומזרחית לכפר שמריהו.

מבין כל המתחמים הנמצאים באזור ביקוש  בתכנון באזור המרכז, זוהי התוכנית היחידה, מתל אביב עד הרצליה, הנמצאת בהליך תכנוני של הותמ"ל (הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים), וזאת לאחר שהוכרזה על ידי הממשלה בינואר 2019, כמתחם מועדף למגורים. המשמעות היא שהתוכנית נמצאת במסלול המהיר לקבלת האישורים ולמתן תוקף, מכיוון שעל פי חוק הותמ"ל התוכניות שבטיפולה צריכות להיות מאושרות במהירות מירבית מיום הצגתן לציבור.

על פי חוות דעת שמאי (לפי תקן 22), שווי הדירות בסביבה עומד כיום על 3,950,000 ש"ח, ומאחר ומדובר בתוכנית שמתקדמת במהירות, כך גם מדד הרווח של רוכשי הקרקעות מוצמד להתקדמות התוכנית. הפוטנציאל למשקיעים – אקזיט מרשים על הקרקע בתוך מספר שנים בודדות. 

מחברת MSN המשווקת את השטחים במקום, מוסרים כי מדובר על קרקע פרטית שתירשם על שם הרוכש בטאבו ובאחת ההזדמנויות האחרונות להצטרף כשמשקיעים במתחם.  

מתעניינים ברכישת הקרקע בכפר שמריהו?
השאירו פרטים וניצור עצמכם קשר:

"הותמ"ל עשה ב-10 חודשים מה שבדרך כלל נמשך 4 שנים"

כאמור, התוכנית מקודמת באמצעות הותמ"ל – שהוקמה כדי לזרז הליכי בנייה במתחמים שהמדינה מעוניינת לקדם, והתוכניות שהיא מציגה אמורות לקבל אישורים תוך 24 חודשים לכל היותר. "חשוב להבין כי הותמ"ל היא הדרך של המדינה לקדם תוכניות במהירות – והיא לא כפופה לוועדות המחוזיות או הארציות. אחרי שהתוכנית עוברת את ישיבת ההתנגדויות של העיריות – שום דבר לא יכול לעצור אותה. כלומר, בתוך שנים ספורות, תיבנה על הקרקע הזו שכונה חדשה.

"ההליכים בשטח הזה שברו את כל שיאי הליכי התכנון במדינה: בינואר 2019, השטח המיועד לתוכנית הוכרז כמתחם מועדף למגורים – ועד דצמבר 2019, בוצעו על ידי הוועדה כל תהליכי התיאומים, השלמת מדידות וסקרים, עריכת מסמכי התוכנית והצגתה לציבור תחת השם "תמ"ל 3006".

"בזכות הכוח שלהם, הם עשו בתוך 10 חודשים בלבד מה שבדרך כלל דורש ארבע שנים", אומרים ב-MSN. "לוועדה יש מחויבות כלפי הציבור – וברגע שפרסמה את מתווה התוכנית יש  לוח זמנים ברור שלפיו היא מתכוונת לעבוד – כאמור, האישור אמור להיות תוך שנתיים".

אזור בעדיפות לאומית עליונה

נקודת חוזקה נוספת של הקרקעות היא המיקום, שאי אפשר להתחרות בו – בסמוך לשכונת נחלת עדה שמחירי הנדל"ן בה מרקיעים שחקים ומזרחית לכפר שמריהו, הידוע בתושבים העשירים שלו, האזור נהנה מתשתיות משופרות ומעודכנות, שנבנו במחשבה על תוספת התושבים הצפויה.
"זה אזור שנמצא בעדיפות לאומית עליונה – מאחר שהממשלה נתנה עדיפות לבנייה מואצת במרכז  ועל הפיתוח של אזור המרכז", מסבירים ב-MSN. "המשמעות היא שגם כאשר קיימות התנגדויות תושבים למיניהן, הותמ"ל ממשיכה לדחוף את התוכנית בכל הכוח".

"בגלל תהליכי האישור המהירים, המחירים יזנקו"

בהתחשב בכל הנתונים – המיקום היוקרתי של הקרקע, ומסלול הקידום המהיר בידי גוף תכנוני בעל סמכות על – מחיר הקרקע בשלב זה מהווה הזדמנות נדירה.

"אנחנו לא מכירים עוד הזדמנויות כאלה באזור כל כך מרכזי – וסביר להניח שבגלל תהליכי האישור המהירים של הותמ"ל, המחירים יזנקו באופן משמעותי כבר בתקופה הקרובה".

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מתעניינים ברכישת הקרקע בכפר שמריהו?
השאירו פרטים וניצור עצמכם קשר:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"