בריאות ולייף סטייל

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, במחיר נגיש במיוחד

התרגלנו לחשוב שהשתלת שיניים איכותית חייבת להיות יקרה – אבל מרפאה אחת בחולון מוכיחה שאפשר גם אחרת. "המחיר שלנו נגיש – בלי להתפשר על איכות: בטיפול נכון, השתלים שלנו יחזיקו מעמד ל-30 שנה"

עבור לא מעט ישראלים, חיוך הוא לא פעולה טבעית המביעה שמחה והנאה – אלא משהו שעדיף להימנע ממנו. הסיבה פשוטה: הם סובלים מבעיות רפואיות ואסתטיות בשיניים, אבל חוששים לגשת לטיפול משלל סיבות – למשל, החשש מכאבים והתמשכות הטיפול, או חשש סביר לא פחות – מפני העלות היקרה של טיפולי השיניים בישראל. 

"אנשים רבים לא מקפידים על תחזוקה שוטפת של השיניים, בעיקר בשל חוסר מודעות ופחד מטיפולי שיניים", אומרת תמרה ספאייב, מנהלת מרפאת השיניים "ניו סמייל". "כתוצאה מכך, במהלך השנים נגרמים נזקים משמעותיים לשיניים שלהם – ולא פעם, צריך להחליף חלק מהן. אנחנו יודעים שרבים נרתעים מכך – ולכן החלטנו להציע את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפולים, במחיר נגיש במיוחד, כך שאנשים לא יצטרכו לחשוב פעמיים לפני שהם מטפלים בבעיה בריאותית כה רגישה".

הפתרון הנוח והאסתטי: השתלת שיניים

מרפאת ניו סמייל, הפועלת זה שמונה שנים במרכז רבינוביץ בחולון, מתמחה בכל טיפולי השיניים – השתלות שיניים, שיקום פה, טיפולים משמרים ואסתטיקת הפה. לדברי ספאייב, "כשצריך להחליף שיניים, ישנם שני פתרונות – שימוש בשיניים תותבות, או השתלת שיניים. יש כאלה שבוחרים בתותבות כי הם מאמינים שזהו הפתרון הזול – אבל חשוב לדעת שהשיניים התותבות מרגישות כמו גוף זר בפה, פוגעות באיכות האכילה ובטעם האוכל, ובאופן כללי הן פחות נוחות ופחות אסתטיות", מדגישה ספאייב.

"לעומת זאת, מהניסיון המצטבר שלנו במרפאה – עם צוות רופאים שלכל אחד מהם ותק של יותר מ-25 שנה – למדנו כי השתלת שיניים היא פתרון טבעי ואסתטי יותר, שמאפשר שיקום קבוע של הפה. במטרה להסיר את חסמי הפחד והמחיר, במרפאה שלנו מבוצעות השתלות שיניים ביום אחד, בטכנולוגיה מתקדמת – ובמחיר בר השגה".

ליווי מקצועי וחומרים איכותיים

טיפול השתלת השיניים מבוצע לאחר הרדמת פה המטופל, תוך עקירת כל השיניים הפגועות בפעם אחת – במקום בסדרת טיפולים ממושכת ומכאיבה. מיד לאחר העקירה, מושתלים בפה המטופל שתלים קבועים ואיכותיים, שבטיפול נכון, מסבירה ספאייב, יוכלו להחזיק מעמד גם 30 שנים. לאחר קליטת השתלים, יותקנו עליהם כתרים קבועים ואיכותיים, המותאמים למטופל באמצעות סריקה דיגיטלית.

כל טיפול במרפאת ניו סמייל מלווה בטכנאי שיניים, מה שמבטיח תהליך מדויק, מהיר ואיכותי. לכך אורך התהליך, מקבלים הלקוחות שירות אישי וזמינות מלאה, לצד ליווי של רופא מנוסה. החומרים המשמשים לשתלים ולכתרים הם האיכותיים ביותר בשוק – כדי להשיג תוצאות טובות לאורך זמן. גם המחירים אטרקטיביים במיוחד – כאשר ניתן להגיע לפריסת תשלומים רחבה.

"לאפשר טיפול נגיש לכולם"

"לא מעט מטופלים מגיעים אלינו במצב קטסטרופלי, כשהם מפוחדים וחוששים הן מהטיפול והן מעלותו", אומרת ספאייב. "לשמחתנו, "בעזרת הרבה סבלנות, יחס חם וליווי צמוד, שיקמנו את מצבם מבלי שסבלו מכאבים, והצלחנו להגיע לתוצאות יוצאות מהכלל. כל זאת, הודות לליווי הרפואי המקצועי ולחומרים האיכותיים.

"במרפאות רבות, מחירים נמוכים מעידים על טיפולים וחומרים באיכות ירודה; וכאשר הטיפול באיכות גבוהה, גם המחיר עולה. אנחנו חרטנו על דגלנו לאפשר טיפול נגיש לכלל האוכלוסייה, בלי להתפשר על האיכות. לכן, כשמגיע אלינו לקוח לטיפול השתלת שיניים, אנחנו יודעים שהתוצאות יחזיקו מעמד לאורך זמן – ושהוא יגיע אלינו להשתלת שיניים נוספת, אם בכלל, רק בעוד 30 שנה".

מתעניינים בפרטים נוספים על השתלות שיניים? השאירו פרטים ומרפאת "ניו סמייל" תיצור עמכם קשר:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"