בריאות ולייף סטייל

המערכת שמאבחנת במדויק כל בעיה בריאותית – וממליצה על הטיפול המתאים

לצערנו, כמעט כולנו נסבול במהלך החיים מבעיה בריאותית כזו או אחרת שלא תמיד יימצא לה פתרון הולם ברפואה הקונבנציונלית. מכשיר חדש ופורץ דרך מציע אבחון מדויק והתאמת טיפול הומאופתי מותאם אישית – לכל בעיה רפואית.

כמעט כולנו מכירים את זה: בעיה רפואית שגורמת לנו אי נוחות, ולפעמים גם כאבים וסבל של ממש – אך אנחנו לא מצליחים לפתור אותה אחת ולתמיד. "אנשים רבים סובלים מבעיות כרוניות שונות שמופיעות באמצע החיים ומקשות עליהם מאוד", אומר אלי טופר, ד"ר להומיאופתיה, נטורופתיה ותזונה ומרצה בתחום : "רבים מהם מוותרים וחיים עם הכאבים או נוטלים מדי יום תרופות וכדורים בתקווה למעט מזור".

לדבריו, במרבית המקרים, יינתן מענה לכאבים – אך הבעיה הכרונית לא תיפתר באופן מוחלט. "ישנן בעיות רבות החל מאלרגיות, פסוריאזיס, בעיות קשב וריכוז ועד בעיות לב, סכרת, עיכול ודלקות פרקים, שלא מקבלות מענה הולם ברפואה הקונבנציונלית – התרופות מטפלות בסימפטומים, אך לא פותרות את המקור לבעיה".

מאתרת כל מחלה שמסתתרת בגוף

ד"ר אלי טופר נחשב לאחד המטפלים הבכירים בישראל והוא בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה כד"ר לנטורופתיה ולהומיאופתיה מודרנית שפיתח בעצמו עשרות טינקטורות שנועדו לפתור בעיות בריאותיות. הוא גם זה שהביא לארץ את אחת הבשורות המשמעותיות ביותר בעולם הרפואה האלטרנטיבית – מכשיר הבודק את המטופל באמצעות קריאת כפות הידיים או קריאת השיער, ומאתר בעיות פיזיות שלא תמיד נראות לעין.

ד"ר טופר הוא היחיד בישראל שפועל בטכנולוגיה החדשנית הזו שפותחה באנגליה, לדבריו, המערכת מאתרת כל מחלה ידועה לרפואה שמסתתרת בגוף הנבדק ומשקפת למטופל את מצבו הבריאותי המלא ואת חולשות הגוף.

בשלב הבא מונפק דו"ח עם כל הבעיות שמהן סובל הפציינט – בין אם מדובר באלרגיות ומזונות שהפציינט אלרגי אליהם, או בחוסר בוויטמינים ומינרלים, ואז מתבצעת התאמה ממוחשבת של פתרונות לבעיות שהתגלו, וכן התאמה של צמחי המרפא, טינקטורות, מינרלים, ויטמינים ותוספי מזון.

לבדיקת התאמתכם לאבחון וטיפול אצל ד"ר טופר, בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

לחץ הדם התאזן, קשיי הנשימה הוקלו

המרפאה של ד"ר טופר, הממוקמת בפתח תקווה ומשרתת מטופלים מכל רחבי הארץ וגם מחו"ל, היא היחידה בישראל בה נערכים אבחונים בטכנולוגיה הרדיונית, שנחשבת למתקדמת ביותר בעולם הרפואה האלטרנטיבית. 

ד"ר טופר מדווח על מאות מטופלים שנהנו משיפור דרמטי באיכות חייהם, ועל שיעורי הצלחה יוצאי דופן בפתרון בעיות רפואיות מורכבות וכרוניות בזכות האבחון הממוחשב והתאמת הטיפול המתאים.

"ל.ר. בן 62 מהשרון, הגיע אליי כשהוא סובל מקשיים בנשימה במאמץ בשל בעיות לב, לחץ דם גבוה, אבנים בכליות, אקזמה, תפקודי כבד גבוהים ומשקל יתר. לאחר שעבר אבחון ממוחשב, התאמנו לו טינקטורה, הומיאופתיה ותוספים ספציפיים ואחרי שישה שבועות שהאקזמה עברה לגמרי, האבנים בכליות קטנו ונמצאות במגמת היעלמות, לחץ הדם התאזן, קשיי הנשימה הוקלו משמעותית – והוא הוריד 7 ק"ג ממשקלו, כשהוא שומר על רוגע וערנות", מספר טופר.

מעטפת טיפול שלמה

ד"ר טופר, שכתב שני ספרים בולטים בתחום הרפואה המשלימה, מעניק למטופליו מעטפת שלמה של שילוב סוגי טיפול במקום אחד ובראייה כוללת, בין היתר בזכות הידע הרחב שלו בתחום והיותו גם מדקר. בעלי ביטוחי בריאות רלוונטיים יכולים אף לקבל החזרים עבור הטיפול.

"ב-30 שנות הפעילות שלי בתחום, העיקרון המנחה אותי תמיד הוא טובת המטופל ופיתחתי שיטה ייחודית לטיפול הוליסטי. כל מי שסובל מבעיה בריאותית, בין אם היא מתמשכת או נקודתית – צריך להבין מהו המקור לה ולא להזניח את הטיפול מהשורש. נטילת תרופות כימיות (מתאימה יותר לשעת חירום) ושאינן תמיד הפתרון הטוב ביותר וחשוב לטפל בכל הגוף כדי ליהנות מחיים בריאים ואיכותיים יותר לאורך זמן", הוא מסכם.

לבדיקת התאמתכם לאבחון וטיפול אצל ד"ר טופר, בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"