השקעות נדל״ן

הישראלים שבונים את המגדל הגבוה ביותר בקייב

הקסם של קייב שבאוקראינה, המשלבת מזרח ומערב, הביא קבוצת יזמים ישראלים לבנות בעיר מגדל דירות חדיש בן 49 קומות – שתוכנן כדי להגשים חלומות לתיירים ואנשי עסקים כאחד. כעת כבר עומדת להסתיים מכירת הדירות בקומות 13-14 ו-26-27 המוצעות במחירים אטרקטיביים במיוחד, ועם הון התחלתי של 31,290 דולר בלבד.

אי שם ב-2018 נולד הרעיון לתכנן, לשווק ולהוציא לפועל את אחד מהמגדלים הגבוהים, היפים והמרשימים במזרח אירופה. אלירן טרבלסי, מנכ"ל חברת אוקראינה ישראל, מספר: "ביקרנו בעיר ונשבינו בקסם שלה. זו עיר שמשלבת ישן וחדש, מזרח ומערב, ומצליחה להיות מוקד אורבני תוסס לתיירים מכל רחבי אירופה והעולם – אבל גם לשמר את הקסם של פעם.

"כשטיילנו ברחובות, גילינו שקייב מלאה בסטודנטים זרים, שלומדים בפקולטות השוכנות בה – והופכים אותה לעיר קוסמופוליטית של ממש, עם אווירה צעירה. כשגילינו את הרובע בו שוכנים מרכזי הבילוי של העיר, אבל הוא גם קרוב לפקולטות, ונמצאת בו תחנת המטרו הגדולה בעיר – הבנו שמצאנו את מה שחיפשנו: המיקום המושלם למגדל דירות חדיש, שישלים את המהפך של קייב".

"שילוב מדהים של תרבות, אמנות ובילויים"

לדברי טרבלסי, "הסתכלנו על העיר מנקודת מבט של תייר וראינו שבמיקום המיועד לפרויקט יש המון מקומות שתיירים אוהבים – השוק המקומי, הקרקס הידוע, הפארק על שם פושקין, מסעדות ובתי קפה – שילוב מדהים בין תרבות, אמנות ובילויים".

"בשיתוף עם חברת אקסון האמריקאית, הבנו שאם נבנה שם מגדל – הוא ימשוך המוני תיירים שמבקרים בעיר ורוצים ליהנות מכל מה שיש לה להציע, תוך כדי החוויה של מגורים בתוך העיר, ממש כמו מקומי, שקונה מצרכים בשוק ומבלה עם הילדים בפארק", הוא מוסיף.

"רצינו שהמגדל יבטא את האהבה שלנו לעיר הזו, ואת כל הטוב שיש לה להציע – ולכן שכרנו את אחד האדריכלים החשובים באירופה, והחלטנו ללכת בגדול: 49 קומות, ובהן דירות מגורים, לצד קומות משרדים, קניון, קאנטרי קלאב ועוד. המחשבה הייתה לספק לתיירים ואנשי עסקים שמגיעים לקייב מתחם שבו הם ימצאו את כל מה שהם צריכים ורוצים – מכון כושר, בית קפה לפגישות, ודירות מאובזרות ומהודרות שלא חסר בהן דבר".

יותר מ-400 דירות כבר נמכרו

הפרויקט, ששמו 50AVENUE יצא לדרך לפני כמה חודשים והעבודות בשטח כבר החלו. אף שעד כה הפרויקט כמעט שלא פורסם בהבלטה, המשקיעים הצביעו ברגליים ורכשו כבר יותר מ-400 דירות – כשרובם לקוחות חוזרים של החברה, שהשקיעו איתה בעבר.

דירות מהודרות ומאובזרות למגורים, משרדים, קניון, קאנטרי קלאב, מכון כושר ובתי קפה במרחק מעלית אחת
"הגדרנו יעדים ברורים בנוגע לרווחיות שאנחנו רוצים לספק למשקיעים שירכשו דירות בפרויקט שלנו, ועבדנו קשה מאוד כדי ליצור מנגנון משפטי שיגן בצורה הרמטית על הרוכשים", אומר טרבלסי. "אין זה מקרה שבכירי משקיעי הנדל"ן בארץ כבר רכשו דירה בפרויקט – הם יודעים לזהות מתי מדובר בהצעה שאין שנייה לה בשוק הנדל"ן העולמי ובחרו בנו מתוך עשרות הצעות שמגיעות לשולחנם מדי חודש".

מתעניינים ברכישת דירה בפרויקט 50AVENUE? השאירו פרטים >>

רווח צפוי של 100 אלף שקל בתוך זמן קצר

מחירי הדירות במגדל מתחילים ב-240,000 שקל, כאשר שווי הדירה הצפוי עם המסירה בעוד כשנתיים, הוא 340,000 שקלים – רווח צפוי של יותר מ-100 אלף שקל בתוך זמן קצר. ההון העצמי הדרוש הוא 31,290 דולר בלבד, ואילו הצפי לשכר הדירה הוא 2,000 שקל מדי חודש בחודשו – תשואה של כ-11%.

כאמור, רבים מאלה שכבר רכשו דירה הם לקוחות חוזרים – ובאוקראינה ישראל מסבירים כי דירות בפרויקט דומה של החברה, שנרכשו לפני כשנתיים תמורת 36,000 דולר, הגיעו כבר למחיר של 85,000 דולר ומעלה – והמשקיעים נהנים מתשואה חודשית של 13%, לצד צפי להמשך עליית המחירים.

מנגנון רכישה מפוקחת

פרט לתשואה משכר הדירה ולעליית הערך הצפויה של הדירות, ייהנו המשקיעים בפרויקט ממנגנון רכישה מפוקחת, המלווה בידי משרד עו"ד אברהם ללום ושות', המתמחה בליווי עסקאות נדל"ן בחו"ל ובאוקראינה בפרט. במנגנון זה, ההשקעה מבוצעת בתשלומים בהתאם להתקדמות הפרויקט.

החברה אף נוטלת על עצמה את כל המשימות שבדרך כלל מעיקות על משקיעים וגורמות להם לבזבז זמן וכסף – טיפול בליווי משפטי, תחזוקה, החלפת דיירים במקרה הצורך, וניהול הנכס. "המוטו שלנו הוא שאנחנו עובדים בשביל המשקיע, מטפלים בכל מה שדרוש – ומונעים ממנו טרחה", אומרים באוקראינה ישראל. "זאת, כאשר גם הכסף עובד בשבילו – בזמן שמחירי הנכסים בקייב מוסיפים לעלות".

מתעניינים ברכישת דירה בפרויקט 50AVENUE? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"