בריאות ולייף סטייל

הטכנולוגיה המתקדמת ביותר להעלמת נימים ברגליים הגיעה לישראל

בניגוד לשיטות טיפול אחרות, העושות שימוש באורכי גל שמשפיעים בעיקר על החלק החיצוני של הנגעים, בגישת Nd:YAG חודרת הקרן 5-6 מ"מ אל תוך העור, ומשמידה את דפנות הנים ואת מערכת ההזנה שלו, כך שהטיפול יהיה יעיל לטווח ארוך יותר. בנוסף, נימים בריאים אחרים, הנמצאים באזור הטיפול ימשיכו לספק לו את הדם הדרוש לפעילות תקינה. "המטופלים מדווחים על נסיגה משמעותית בנגעים ואף היעלמות מוחלטת שלהם".

"נימים הם כלי הדם הקטנים ביותר, שנמצאים מתחת לעור.  מאפיינים כמו גיל מתקדם, גורמים גנטיים, עישון ושינויים הורמונליים, עלולים לגרום להתרחבות הנימים כך שהם בולטים לעין, בעיקר באזור הירכיים והשוקיים", מסבירים ברשת Sun Clinic. "גם מצבים כמו השמנה או עמידה ממושכת, יכולים להחמיר את הבעיה. אמנם אין כאן סכנה בריאותית, אך זו בעיה אסתטית שגורמת סבל ללא מעט נשים – ולכן חשוב לדעת שאפשר לטפל בה, ובקלות יחסית".

"נימים הם כלי הדם הקטנים ביותר, שנמצאים מתחת לעור. בעיקר אצל נשים, גיל מתקדם, גורמים גנטיים, עישון ושינויים הורמונליים, עלולים לגרום להתרחבות הנימים כך שהם בולטים לעין, בעיקר באזור הירכיים והשוקיים", מסבירים ברשת Sun Clinic. "גם מצבים כמו השמנה או עמידה ממושכת, יכולים להחמיר את הבעיה. אמנם אין כאן סכנה בריאותית, אך זו בעיה אסתטית שגורמת סבל ללא מעט נשים – ולכן חשוב לדעת שאפשר לטפל בה, ובקלות יחסית".

שיטה לא פולשנית וללא כוויות

בסאן קליניק, רשת מרפאות בפריסה ארצית, מציעים שיטה חדשנית להעלמת נימים בקלות ובמהירות, תוך שימוש בדור החדש של מכשירי הלייזר המתקדמים. מדובר על שיטת הלייזר בפעימה ארוכה – Nd:YAG, פטנט של חברת פוטונה, המובילה האירופית בתחום טיפולי הלייזר.

בניגוד לשיטות פולשניות שהיו קיימות בעבר לטיפול בנימים, בשיטה של פוטונה אין שימוש במחטים ואין כוויות על העור. המכשירים של החברה הם בעלי אורך גל מותאם במיוחד לביצוע הטיפול, המאפשר לקרן הלייזר להגיע ישירות אל הנימים, ללא מגע עם העור – ולכווץ אותם.

טיפול ממוקד בנימים – ולא רק בחלק החיצוני

הטכנולוגיה מחשבת את עומק ואורך הקרן הנדרשת בהתאמה אישית אצל כל מטופל. הקרן חודרת בדיוק עד לשכבה הנכונה ופוגעת בנימים שאותם צריך להעלים. יכולות החישוב של המערכת חוסכות מהמטופלים סבל רב, מייעלות את התהליך ומאפשרות לרופא לעבוד בזריזות ובצורה ממוקדת.
מדובר בשיטה האיכותית, המתקדמת, המהירה והיעילה ביותר שקיימת היום להעלמת נימים ברגליים. וזאת ללא טיפול פולשני, ללא זמן החלמה ועם יכולת מלאה לחזור לשגרת החיים.

"הטיפול משנה חיים"

לרשת שבעה סניפים בפריסה ארצית, בהם מועסקים צוותים של רופאים בטיפולי לייזר וטיפולי אסתטיים אחרים. במרפאות מקפידים על תמחור נגיש – כדי שיותר לקוחות יוכלו לזכות בשיפור מיידי באיכות חייהם. כל אלה, תוך שמירה על זמינות טיפולים והתאמה מלאה ללוח הזמנים של הלקוחות.

"אחרי תהליך קצר ופשוט, שלא כרוך בכאבים חדים או בכוויות על העור ולא מפריע לשגרת החיים, הן יכולות ליהנות מהביטחון העצמי שחזר, לחזור ללבוש את הבגדים האהובים, ללכת לים ולבריכה, ולא להניח לבעיה אסתטית להפריע לשגרת החיים שלהן".

לפרטים נוספים ואבחון השאירו פרטים:

– דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
– התוצאות עשויות להשתנות בין אדם לאדם וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות
– מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"