בריאות ולייף סטייל

אין כמו אמא בעולם: טיפול שהעניקה אם לבתה הביא לפריצת דרך בטיפולי הסרת שיער פנים

נשים רבות חולמות להיות מומחיות לאסתטיקה כדי לעזור לנשים אחרות בכל הקשור לכרטיס הביקור שלנו – עור הפנים. מעטות הן מומחיות לאסתטיקת הפנים שסיפורן האישי ושל משפחתן מביא לפריצת דרך טכנולוגית בתחום; יפה מקסימוב התחילה את דרכה כקוסמטיקאית בביתה בחולון, ובזכות ביתה, שסבלה משיעור יתר בפנים וטיפלה בה בהצלחה, המשפחה צמחה לרשת מרכזי אסתטיקה המציעה שיטה ייחודית להיפטר אחת ולתמיד משיער הפנים.

"כבר בגיל 15 הייתי מסירה שיער בשעווה מהפנים. בגיל 24-25, כבר הגעתי למצב שהסרתי שיער כל שלושה ימים", נזכרת בתה של מומחית האסתטיקה יפה מקסימוב בכאב בתקופה, בה סבלה משיעור יתר בפנים.
"אין מילים שיתארו את התסכול, חייתי לבד, רחוקה מהמשפחה, במדינה זרה עם התמכרות לשעווה. זה היה מזעזע."

במקביל, גם התפרצה אקנה בעקבות הטיפולים התכופים, ושתי התופעות שהשתלבו זו בזו היו מכריעות בעיצוב הביטחון וההערכה העצמית שלה. אצל בתה של יפה, בת 32 כיום, אין כל זכר למה שהיא מתארת – עור הפנים שלה חלק ובריא, ללא כל סימנים שיכולים להעיד על המצב ממנו סבלה.

כאב אישי שהוביל לפיתוח פתרון

מקסימוב קיבלה לקוחות בביתה עוד בתחילת שנות ה-90 – שנים לפני שפותחו פריצות טכנולוגיות ומשמעותיות המוצעות היום בשוק.אחרי שנים של למידה וניסיון, הצליחה מקסימוב לפתח שיטה חדשנית שנתנה מענה לבעיה שהייתה בלתי פתירה. 

"ב-2011, כשכבר צברתי לא מעט ידע בתחום ומתוך המצוקה של בתי, אמרתי לה שהיא חייבת לנסות שיטה חדשה שפיתחתי", מספרת יפה, "מנסיון לנסיון ראינו שהטיפול באמת עובד. השיער חזר בתכיפות רחוקה יותר."

"זמן קצר מתחילת הטיפול שאמא הציעה, מטיפולי שעווה פעמיים בשבוע, עברתי לטיפולי YMAX אחת לשבוע, ואז אחת לשבועיים, ואחר-כך בהתאם לצמיחה שהצטמצמה משמעותית. היום, כמעט עשור אחרי, אני עושה טיפול תחזוקה פעם בחצי שנה ולא מרגישה את זה בכלל. אי אפשר לתאר את ההבדל בין ההתעסקות האינסופית, ההסתרה, כמויות המייקאפ שהשתמשתי כדי לכסות את הפצעים והשיער הכהה." מספרת ביתה של מקסימוב.

רוצה לשמוע עוד פרטים על שיטת YMAX להסרת שיער פנים? השאירי את פרטייך האישיים בטופס מטה וניצור אתך קשר בהקדם.

פתרון מהפכני שפותר את הבעיה, באמת

השיטה המדוברת נקראת YMAX, פרי פיתוחה של מקסימוב. ההבנה הכי חשובה מהתהליך הארוך והמעמיק של פיתוח השיטה – הסרת שיער פנים אינה דומה לטיפולי הסרת שיער בגוף. 

"מדי יום, נכנסות לשתי הקליניקות שלי נשים שחלקן מגיעות אליי לאחר שנכשלו לטפל בשיעור יתר בפנים באופן עצמאי או במרכזים אחרים ואף החמירו אצלן את הבעיה", אומרת יפה, "טיפול להסרת שיער בפנים מתבצע באופן אחר, תוך שימוש בטכנולוגיות שונות ובאמצעים שונים. שיער הפנים שונה משיער הגוף, מבחינת סוג השיער, עובי השערה, הצפיפות וכיוון הצמיחה. לכן, אמצעים כמו גילוח ושעווה שמקובלים באיזורים כמו בית השחי ורגליים, לא רק שאינם מתאימים לעור הפנים, אלא יכולים לגרום לנזק של ממש."

שיטת טיפולי YMAX הייחודית להסרת שיער פנים, הרשומה אצל רשם הפטנטים וסימני המסחר, מתאימה לנשים בעלות שיער בכל דרגה – החל משיעור קל ועד לשיעור קשה, גם לנשים הסובלות משחלות פוליציסטיות וכתוצאה מכך מצמיחת שיער מוגברת. השיטה מבוססת על קליטת פיגמנט (כאשר גוון השיער כהה מגוון העור) ולכן מתאימה למי שסובלת מצמיחת שיער נראה לעין באיזור הפנים. 

"לאחר שקיבלנו את כל האישורים הדרושים ממשרד הבריאות וממכון התקנים, הבאנו את השיטה למרכזי האסתטיקה", נזכרת יפה, "התחלתי להסמיך את העובדות הבכירות ויצאנו לדרך עם תחושה מאד גדולה של שליחות והתרגשות."

יפה מקסימוב - מוקד עליה לרגל בעולם האסתטיקה הרפואית

"אנחנו רואות את התפתחות המכונים שלנו בכך שאנו מרחיבות את התחום הקוסמטי-קליני, במטרה לתת מענה כולל ומקצועי עם תוצאות מוכחות למגוון טיפולי אסתטיקה לפנים. בנוסף לשיטת YMAX, פיתחנו שיטות ייחודיות לבעיות עור פנים נוספות כמו אקנה, פוסט אקנה, פיגמנטציה והצערת העור" מסבירה יפה. בתה מוסיפה בחיוך: "חלק מהעניין הוא לחנך לעשות את הטיפולים הטכנולוגיים כבר בגיל צעיר בכדי להרחיק את ההתערבויות החיצוניות, הכירורגיות וההזרקות. כי בסופו של דבר לא לכולן יש אמא קוסמטיקאית בבית ובטח לא אלופה כמו שלי."

רוצה לשמוע עוד פרטים על שיטת YMAX להסרת שיער פנים? השאירי את פרטייך האישיים בטופס מטה וניצור אתך קשר בהקדם.

יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"