כדאי לדעת

"רואים תוצאות בשורת הרווח": החברה שמזניקה את בעלי החנויות האינטרנטיות

בעלי חנויות דיגיטליות נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים בשביל לראות רווחים בסוף החודש והם נתונים לשלל ההבטחות ללא כיסוי שנותנים להם מנהלי קמפיינים בתחום. אבל יש חברה אחת שמבטיחה להתמקד רק בשורת הרווח של החנויות – וגם מצליחה לקיים. וגם 5 טיפים מנצחים לניהול קמפיין דיגיטלי.

בעלי חנויות אינטרנטיות בישראל נאלצים להתמודד עם לחצים אדירים המופעלים עליהם מכל כיוון. הם צריכים לעמוד ביעדי המכירות שהציבו לעצמם, להתמודד עם תחרות קשה מאתרי הסחר הבינלאומיים כמו אמזון, AliExpress ודומיהם וגם עם מודעות צרכנית הולכת וגוברת. 

בנוסף, בעלי החנויות הדיגיטליות צריכים להתמודד עם פרסום האתר שלהם, באופן יעיל שיניב תוצאות, מבלי להוציא כסף על קהלי יעד לא מתאימים, שאולי יגדילו את הכניסות לאתר שלהם – אך לא את המכירות. "הבנו שהנקודה הרגישה ביותר של מי שיש לו חנות דיגיטלית היא חוסר היכולת להפוך את הכניסות לאתר לכסף", אומר רועי קיסרי, שותף בחברת מרקטיזם, אחד ממשרדי הדיגיטל הגדולים בישראל. "הם רואים הרבה כניסות, עוקבים באדיקות אחרי הביצועים בגוגל אנליטיקס – אבל בפועל זה לא מתרגם למכירות ורווחים". 

מערכת אחת למדידה מדויקת ועמוקה

במרקטיזם החליטו לתקוף את הנקודה הרגישה הזו ועמלו במשך זמן רב על פיתוח טכנולוגיה שתנהל מדידה מדויקת ושקופה הכוללת נתונים עמוקים על קמפייני הפרסום הדיגיטלי שהם מנהלים עבור לקוחותיהם. "החלטנו להיכנס לעובי הקורה והתוצאה היא שאתרי מכירות בסדר גודל בינוני יכולים היום ליהנות מסטנדרט עבודה שהיה עד היום נגיש רק לחברות ענק", אומר קיסרי.

"יש לנו את המודל המוביל ביותר בשוק למעקב אחר תהליכי הרכישה של הגולשים, אנחנו יודעים בכל רגע נתון מי נכנס ומה הוא רכש, מתי הוא החליט לנטוש ואיך להחזיר אותו. בנוסף, אנחנו מספקים ללקוחות שלנו 'Dashboard' שמעביר להם את הנתונים בזמן אמת בצורה שקופה וברורה מכל פלטפורמות הפרסום, ללא צורך לעקוב במערכות נוספות."

"היום, כשלקוח שלנו משקיע בקמפיין דיגיטל תקציב של 20,000 ₪, הוא יודע שהוא לא מקבל מאיתנו רק עבודת קידום ופרסום מעולות" מוסיף קיסרי. "בנינו מודל שמאפשר ללקוח סינכרון מלא של כל המידע מאתר המכירות שלו אל מול כלי הפרסום שאנו מפעילים. היכולת הזו מכניסה אותנו כקמפיינרים אל תוך המנגון השיווקי של כל אחד מלקוחותינו ומאפשרת להם שקיפות ותובנות שלא היו להם לפני כן".

יש לכם חנות דיגיטלית? השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף ממרקטיזם

"הלקוחות שלנו נהנים מהכנסות גבוהות יותר בסוף החודש"

"שוק הדיגיטל בישראל הוא מאוד תחרותי וכבר בראשית דרכנו הצבנו לעצמנו מטרה להתבלט בו" מצהיר קיסרי.
מרקטיזם, מאז הקמתה בשנת 2010, מתאפיינת בשימוש יוצא דופן בכלים טכנולוגיים כחלק מעבודת השיווק הדיגיטלי. כיום, יכולות מדידת וניתוח הנתונים שלה נחשבות מהטובות בשוק הישראלי, ועזרו לה למצב את עצמה כאחת מסוכנויות הדיגיטל המובילות בישראל בכל הקשור לקמפיינים ממוקדי תוצאות.

"הבחירה שלנו להתמקד דווקא בתחום המסחר האלקטרוני הייתה כמעט מקרית" מספר קיסרי. "זיהינו שיש חוסר בשוק בכל הקשור לזיהוי שורת הרווח מקמפיינים בתחום ה-E-Commerce והבנו שיש לנו את הכלים הטכנולוגיים כדי לספק פתרון חדשני ויעיל למחסור".

"אנחנו מספקים ללקוחות שלנו מערכת 'דשבורד' שמעבירה להם את הנתונים בזמן אמת"

איך הצלחתם לפתור את הבעיה המוכרת הזו?

"עבדנו במשך כמעט שנה ביחד עם החברה המובילה בישראל בתחום, ויחד יצרנו מודל טכנולוגי מושלם לשליטה בקמפיינים של חנויות אינטרנטיות", אומר קיסרי. "זה אמנם דרש מאיתנו עבודת פיתוח וחשיבה של חודשים ארוכים, אבל היום אנחנו נהנים מתוצאות מדהימות של לקוחות שסוף סוף רואים תוצאות מההשקעה שלהם בדיגיטל."

"מערכת ניהול הקמפיינים שלנו מוכיחה את עצמה בשטח והלקוח מקבל חבילה מושלמת, אך רזה, של ניהול הקמפיין בכל הפלטפורמות והדבר החשוב ביותר – זוהי מערכת שמייצרת תוצאות. יש לנו יכולת לראות לעומק התנהגויות של גולשים באתרים ויכולת לנתח אותם ולהסיק מסקנות שבסופו של דבר מובילות להכנסות גבוהות יותר ללקוחות שלנו". 

למי מיועד השירות החדש?

"בעיקרון אנחנו פונים לכל מי שיש לו כבר אתר למסחר אלקטרוני אבל מרגיש שהוא לא מצליח להביא אותו לשלב הבא ולראות יותר הצלחות. חשוב לנו שזה יהיה אתר מבוסס שיש בו מגוון של יותר מכמה מוצרים בודדים ושעלות המוצר תהיה של כמה מאות שקלים – המערכת שלנו יודעת לעבוד באופן אופטימלי עבור סוג כזה של לקוחות".

חמשת הטיפים של רועי קיסרי לשיפור תוצאות של קמפיין דיגיטלי לחנויות מקוונות:

יש לכם חנות דיגיטלית? השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף ממרקטיזם


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"