כדאי לדעת נדל״ן

החברות הגדולות בוחרות במתחמי העבודה של BE ALL

צ’ק פוינט היא המצטרפת האחרונה לגל החברות שבחרו בחללי העבודה של BE ALL לצד גוגל, הקונסוליה הבריטית, בנק הפועלים ועוד. הגמישות שמאפשרים המתחמים, לצד חיסכון משמעותי בעלויות ובלוגיסטיקה מסבירים את התופעה.

המתחמים של BE ALL כוללים לא מעט חידושים טכנולוגיים, שהופכים אותם למיקום המושלם עבור חברות ההייטק הגדולות והמתקדמות ביותר. המתחמים החדשניים של הרשת נהנים ממערכות Hands Free, המאפשרות מעבר בין המשרדים באמצעות זיהוי פנים, נעילת דלתות באמצעות אפליקציה, ותשתית סיבים אופטיים לגלישה מהירה במיוחד – אלה מצטרפים למרפסות הענק שמאפשרות תצפית לנוף האורבני של תל אביב והסביבה ויכולות להכיל מאות אנשים לצורך אירועים עסקיים.

לגדול במהירות – בלי לחפש משרדים חדשים

לצד העיצוב הייחודי של המתחם והבניין כולו, מתחמי האירועים היוקרתיים והשירות הזמין 24 שעות ביממה, אחד היתרונות העיקריים שמעניקה BE ALL לשוכרים בכל חמשת המתחמים שלה – ארבעה בתל אביב ועוד אחד בגבעתיים – הוא גמישות; כלי הכרחי בעידן התעסוקה הדינמית.
חברות גדלות בקצב מהיר, לעיתים הן נדרשות לגייס עשרות ומאות עובדים בפרקי זמן קצרים; מנגד, ישנן חברות אשר נאלצות להצטמצם באופן זמני או קבוע. במודלים של משרדים רגילים, נדרשת התחייבות לאורך זמן – כך שחברה המבקשת לפנות שטחי משרד, לא תוכל לעשות זאת, ותצטרך להמשיך לשלם; מנגד, חברה שמגייסת עובדים במהירות וכבר מילאה את המשרדים שלה, תידרש לחפש מתחם משרדים חדש – ולשאת בעלויות הגבוהות של רכישה או השכרה, וכן של מעבר המשרדים.

BE ALL - "מרפסות ענק שצופות לנוף האורבני של תל אביב"

בלי להתחייב לשנים ובלי לשלם על חלל לא מנוצל

חללי העבודה לעומת זאת, מאפשרים גמישות – כאשר ניתן להגדיל או לצמצם את מספר עמדות העבודה בכל עת, לפי הצורך של החברה, וליהנות מחיסכון בכסף – וגם בזמן: בלי להתחייב לשנים ארוכות, בלי לשלם על חלל לא מנוצל, ובלי לחשוש שאם יגויסו עוד חמישה עובדים, כבר לא יהיה להם מקום במשרד.
נס שובל, בעלי BE ALL, מספר כי “אצלנו אפשר לשכור חללים בכל גודל אפשרי – חברות גדולות מאוד יכולות לשכור קומה שלמה, אחרות שוכרות מתחם פרטי משלהן, או משרדים; חברות קטנות בתחילת דרכן שוכרות עמדות עבודה. אנחנו יודעים לתת פתרון גם ליזם שעובד לבד – וגם לארגונים שמעסיקים מאה עובדים ומעלה”.

בנוסף, ב-BE ALL שמים דגש על גמישות ומודולריות: כל שוכר, מחברה קטנה, דרך חברה בינונית ועד חברה גדולה, מקבל פתרון מותאם אישית לצרכים שלו –מספר העובדים, אופן חלוקת החדרים ורמת הפרטיות הנדרשת. השוכרים יכולים להוסיף קירות או לשנות את סידור הריהוט – כל מה שצריך כדי לקבל את המשרד המושלם עבורם.

מתעניינים בהשכרת משרדים בBE ALL? השאירו פרטים לקביעת סיור במתחמים>>

גב עסקי אמין ויציב

בניגוד לחברות אחרות בתחום, ל-BE ALL יש “גב” עסקי אמין ויציב – שכן היא חברת בת של “שובל”, מחברות הבנייה הגדולות בישראל. בחברה זיהו את הצורך הגובר בקרב עסקים לשכור חללי משרד גמישים – ולכן פיתחו רשת מתחמים המונה כיום חמישה סניפים: במגדלי אלון 1 ו-2 בתל אביב (שזכה בתואר המכובד של מתחם העבודה הגדול ביותר באירופה ובמזרח התיכון), וכן ברחובות ארלוזורוב ויהודה הלוי בעיר; עוד פתחה החברה מתחם במגדל השחר בגבעתיים ובקרוב יפתח מתחם בבניין ספיר החדש שבקרבת הבורסה ברמת גן.
העובדים במתחמים הללו נהנים מהסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה – מיקום מרכזי אך גם נגיש מבחינה תחבורתית; בניינים עם אדריכלות מרשימה; עיצוב עדכני של המשרדים; חדרי ישיבות ומתחמי אירועים יוקרתיים; ותשתית טכנולוגית מהמתקדמות שיש.

העיצוב הייחודי במתחם - נותן מקום ליצירתיות של העובדים

מפגש בלתי אמצעי עם החברות המובילות בתחומן

לדברי שובל, “לחללי העבודה המשותפים יש יתרונות רבים עבור המעסיק: הם מאפשרים לו להתמודד עם הדינמיות של שוק העבודה החדש, תוך התמקדות בפיתוח מקצועי ולא בלוגיסטיקה משרדית. המעסיק כיום יכול לגייס את אנשי המקצוע הטובים ביותר ולהתרכז לחלוטין בפיתוח העסק שלו, אנחנו שם כדי לטפל עבורו בכל השאר".

“שמנו דגש על הפרטים הכי קטנים שהפכו אותנו לבחירה הראשונה של החברות – בין היתר בזכות התשתית הטכנולוגית החזקה, הציוד המתקדם, המיקום הנוח, הפינוקים הקטנים והגדולים, האירועים החברתיים ותחושת קהילתיות שיש לכל מי שעובד במתחמים שלנו”, הוא מסכם.

מתעניינים בהשכרת משרדים בBE ALL? השאירו פרטים לקביעת סיור במתחמים>>


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"