בריאות ולייף סטייל

איך ציפוי חרסינה יעזור לכם לחייך יותר?

שיניים פגומות, שבורות, סדוקות או כהות יכולות להיות בעיה אסתטית מעיקה – ולמנוע מאיתנו לחייך מכל הלב. ד"ר דורון בר חן מסביר כיצד טכנולוגיית ציפויי החרסינה פותרת את הבעיה במהירות

כולם אוהבים לחייך – אבל לא מעט אנשים מוצאים את עצמם נמנעים מחיוך אמיתי, מחשש לחשוף את שיניהם הפגומות לעיני כל. בין אם מדובר בשיניים שנסדקו או נשברו, שיניים קצרות מדי, שיניים בולטות או חסרות, ואפילו שיניים שצבען נעשה כהה עם השנים – כל אלה גורמים לנו לחשוב פעמיים לפני שאנחנו מחייכים, ועלולים לפגוע בדימוי העצמי.

חשוב לדעת שבמקום לוותר על החיוך, אפשר לטפל בבעיה – ולהחזיר לשיניים את המראה הלבן וההרמוני, בתהליך קצר ופשוט יחסית. בעידן המודרני, לרשותם של רופאי השיניים עומדים כלים רבים וטכנולוגיות חדשניות, שמאפשרים להם לפתור גם בעיות אסתטיות של המטופלים בקלות רבה יותר מבעבר – ציפויי החרסינה למשל, הם פתרון פופולרי שמספק תוצאה מושלמת לנראות השיניים.

בלי תהליך פולשני

ד"ר בר-חן, הבעלים של שני מרכזים רפואיים דנטליים בקיסריה ובעיר ימים שבנתניה, Dental Medical Centers, מספר שציפויי החרסינה הם למעשה שבבי חרסינה דקיקים במיוחד, בעובי של 0.3-0.5 מ"מ, הנקראים בשפה המקצועית "למינייט" (Laminates) או "פורצלן ויניר" (Veneer). "אנחנו מייצרים אותם במרפאה שלנו, בליווי טכנאי מוסמך בטכנולוגיות מתקדמות. אלו חומרים היברידיים חדשים וחזקים מאוד – אף שהם נראים עדינים למראה", הוא מדגיש.

"באמצעות פרוצדורה מינימלית ולא פולשנית, הציפויים המוכנים בהתאמה אישית, מולבשים על השיניים הקיימות, ויוצרים חיוך הרמוני, אסתטי וזוהר – מבלי לפגוע בבריאות השיניים והחניכיים". ואכן, בשנים האחרונות, ציפויי החרסינה הם טיפול מומלץ למגוון רחב של פגמים אסתטיים – למשל, כאשר רוצים לבצע שחזור והשלמה של שיניים שבורות או סדוקות, סגירת רווחים בין השיניים, שינוי צבע השיניים הקבועות או במקרה של צורך לתקן או ליישר את השיניים.

מדיק
ד"ר דורון בר-חן

היתרון הגדול של הטיפול הוא העובדה שהוא אינו פולשני, ומספק כיסוי לשיניים פגומות בתהליך שדורש מספר קטן של פגישות, כאשר התוצאות הן מיידיות. ניתן גם לעשות בו שימוש עבור מטופלים שחסרות להם שיניים, בתהליך המשלב כתרים וציפויים. לאחר הטיפול, אין צורך בתחזוקה מיוחדת – ממשיכים לטפל בשיניים המצופות, ממש כמו בשיניים רגילות.

מתעניינים בציפויי חרסינה ב-Dental Medical Centers? לחצו כאן >>

סטנדרט חדש בישראל של רפואת שיניים

ביקור במרכזים הרפואיים Dental Medical Centers, מדגים את השינוי הגדול שעבר על תחום רפואת השיניים, והפך אותו לשונה מכל מה שהכרנו בעבר. המרכזים מעניקים חוויית שירות של Wellness, ושונים בתכלית ממרפאת השיניים שאנחנו מכירים, עם כל האסוציאציות המרתיעות שנקשרו אליה. בכך, מתאפשר לא רק טיפול מתקדם ואיכותי, אלא גם התמודדות אפקטיבית עם חרדה דנטלית, אשר שכיחה מאוד בקרב רבים מאיתנו.

המרכז הרפואי בעיר ימים נתניה (צילום: Dental Medical Centers)
המרכז הרפואי בעיר ימים נתניה (צילום: Dental Medical Centers)

במרכזים הרפואיים בקיסריה ובעיר ימים שבנתניה, ניתן למצוא את הציוד והטכנולוגיות המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים, כולל מעבדת שיניים המקצרת את תהליך הטיפול וחוסכת למטופלים זמן ועלויות. "השקענו רבות בציוד המתקדם ביותר בעולם – כדי לספק ללקוחות שלנו טיפול ברמה הגבוהה ביותר בישראל", אומר ד"ר דורון בר-חן.

"מאותה סיבה, אנו מעסיקים צוות מיומן ומנוסה של רופאים וטכנאים, המתמחים בתחום אסתטיקת הפה. מגיעים אלינו מטופלים מכל רחבי הארץ, ואפילו מחו"ל – כי הם מבינים שכאן ימצאו טיפול ידידותי שמתחשב בכל הצרכים שלהם, ועם זאת ממוקד וקצר ככל האפשר – בין היתר הודות למעבדה שלנו, שחוסכת את הצורך לחזור שוב ושוב למרפאה וכך חוסכת גם בהוצאות".

מענה מהיר ואחריות מלאה

התהליך הטיפולי ב-Dental Medical Centers מתחיל בפגישת ייעוץ, צילומים במקום, אבחנה מעמיקה וקבלת חוות דעת, ללא התחייבות – כאשר ניתן גם לקבל חוות דעת נוספת על ידי מומחה במקום. במידה שהלקוח בוחר להמשיך בתהליך, מקפידים במרפאות על מחירים ידידותיים ונוחים לצד אפשרויות מימון מגוונות – כדי לאפשר לכמה שיותר מטופלים ליהנות מחיוך יפה ואסתטי. 

"מטופלי המרכז הרפואי מקבלים אחריות מלאה על הטיפול, לצד זמני המתנה קצרים, זמינות מלאה במקרי חירום", מדגיש ד"ר בר-חן ומסכם: "אנחנו מקפידים על תהליך מהיר ככל האפשר עם תוצאות נראות לעין כבר מהטיפול הראשון. התפקיד שלנו הוא להגשים את החלום ולייצר חיוך מושלם, אסתטי וזוהר, בחוויית טיפול קצרה, מהנה וידידותית".

מתעניינים בציפויי חרסינה במרכזים הרפואיים – Dental Medical Centers? השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"