כדאי לדעת

470 אלף שקל לזכות לדירה ליד הים בחדרה

רובע הים בחדרה מציע הזדמנות נדל"נית יוצאת דופן: 470 אלף שקל לרכישת זכות לדירת 4 או 5 חדרים עם מרפסת. דירות דומות, שכבר נבנו בפרויקט סמוך, נמכרות במחיר של 3.75 מיליון ש"ח – כך שפוטנציאל הרווח הצפוי מגיע ל-2.35 מיליון

חדרה מתרחבת מערבה – "רובע הים", תוכנית הדגל של עיריית חדרה, משווקת בימים אלה זכויות לדירה בשלב ב' של המתחם, זאת לאחר ששלב א' כבר נבנה והסתיים. השטחים בשלב ב' כבר עברו את כל הוועדות וכעת לאחר שהוגשו התוכניות המפורטות הם ממתינים להיתרים.
זכות לדירה, בשטח ממוצע של 110 מ"ר, בתוספת ממ"ד בגודל  12 מ"ר ומרפסת של 12 מ"ר נוספים, נמכרת תמורת 470 אלף שקל, כאשר מחיר דירות מסוג זה שכבר נבנו, עומד על 3.75 מיליון שקל – כלומר, פוטנציאל רווח של כ-2.35 מיליון שקל. בחברה המשווקת את הזכויות לדירה, ריף נדל"ן, מסבירים כי הפער הזה מתאפשר מכיוון שבישראל עלות הקרקע מהווה כ-60% מערך הדירה וכאשר היא נרכשת בשלב מוקדם בעלות מוזלת, נוצרת הזדמנות לרווחיות עצומה.
יתרה מכך, על פי הערכות שמאי עלות כל יחידה כזו עם היתר בנייה עומדת על 880,000 שקל – פוטנציאל רווח משמעותי לרוכשים גם בטווח הקצר, במידה שלא ימתינו לסיום הבנייה במתחם.

אחד המיקומים המבוקשים בישראל

המתחם נבנה על אחד השטחים האחרונים הזמינים לבנייה לאורך החוף באזור המרכז – הזדמנות ייחודית להשקעה בדירה בקו הראשון לים, עם נוף הגלים המבוקש, שמעלה מאוד את שווי הדירות ביחס לדירות דומות ללא נוף לים. גם מהנדס העיר חדרה התייחס לנושא ב-2017, כאשר אמר על רובע הים כי "זהו פרויקט הדגל של חדרה, ומדובר אולי במיזם האחרון בארץ שבאמת מאפשר לבנות עיר על הים".

בריף נדל"ן, מסבירים כי הקרקעות המשווקות שייכות לשלב ב' של התוכנית לרובע הים – הבא בתור לבנייה לאחר ששלב א' כבר הסתיים. אמנם כיום משווקות במקום גם קרקעות בשלב ג', אך אלה צפויות לקבל אישורים סופיים 10 שנים לכל הפחות, אחרי האישור של שלב ב' – כך שמי שישקיע בהן, יצטרך להמתין שנים ארוכות עד שיממשו את הפוטנציאל הטמון בהן.

"אנחנו רואים כאן שילוב יוצא דופן בין מיקום שהוא אחד המבוקשים ביותר – לבין תזמון מושלם, קרקע שכבר עברה את כל האישורים והוועדות אך עדיין לא החלה הבנייה בה. זה השלב שבו פוטנציאל הרווח הוא הגדול ביותר", אומרים בחברה.

מעוניינים להצטרף לפרויקט ביחד עם ריף נדל"ן? השאירו פרטים >>

תוכנית הבנייה המתקדמת ביותר לאורך החוף

אזור רובע הים נחשב לאחד האטרקטיביים ביותר בישראל, גם בשל קרבתו לים שמבטיחה איכות חיים גבוהה, וגם בשל המיקום הייחודי – סמוך לנחל חדרה ופארק חדרה, עם נגישות לעורקי תחבורה מרכזיים ובהם כביש 6, כביש החוף, כביש 4 וכביש 9 החדש, ובקרבה לתחנת הרכבת של חדרה.

על פי התוכניות, רובע הים יהווה בעתיד חלק מרצף אורבני שיתמשך עד קיסריה. תוכנית הבנייה ברובע היא המתקדמת ביותר לאורך רצועת החוף באזור המרכז, בכל הקשור לאישורים ושלבי התכנון; והקרקע היא פרטית ורשומה בטאבו.

מימון של 50% בלי ריבית והצמדה

החברה המשווקת, ריף נדל"ן, היא בבעלותה של משפחת צלליכין – ממייסדות העיר ראשון לציון, המחזיקה באלפי דונמים של קרקעות ברחבי הארץ. כך למשל, שיווקה משפחת צלליכין בהצלחה את הקרקעות במתחם שדה דב בתל אביב, שהניבו תשואות של מאות אחוזים למשקיעים. המשפחה תמשיך להחזיק בבעלותה חלק מהקרקעות במתחם רובע הים – ואף תעניק למשקיעים אפשרות למימון בגובה 50% מהעסקה, ללא ריבית וללא הצמדה. 

בנוסף, ייהנו המשקיעים מהסכם שיתוף עם משרד עו"ד מוסרי חביב ושות' (ממשרדי  עורכי הדין המובילים בישראל), וליווי עד לקבלת מפתח. הסכם השיתוף מחזיק בחתימות בזכויות בכ-100 דונם, המהווים רבע מכלל תוכנית רובע הים בחדרה.

"אנו רואים ברצועת החוף בחדרה פוטנציאל רווח של מאות אחוזים תוך 24 חודשים לכל היותר", אומרת בת המשפחה, רינה צלליכין. "זוהי הזדמנות חד פעמית להצטרף להשקעה בטוחה, כולל טאבו על שם המשקיע והסכם שיתוף הגדול בקרקע ותקן 22 חתום ומדווח למשרד המשפטים. מי שירכוש את הקרקע, יעשה, לדעתי, את אחת ההשקעות הטובות ביותר בחייו".

רוצים לרכוש זכות לדירה במתחם רובע הים בחדרה? השאירו פרטים ונציג החברה ייצור עמכם קשר:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"