בריאות ולייף סטייל

סנטר כפול וצוואר נפול? הכירו את הטיפול המהפכני החדש

סנטר כפול וצוואר נפול יוצרים מראה מבוגר ועייף – ועד עכשיו, הפתרון האפקטיבי היחיד היה ניתוח פולשני שהותיר נפיחות למשך ימים ארוכים. שיטת טיפול מהפכנית של העלמת סנטר כפול ומיצוק עור הצוואר, מביאה בשורה לתחום האסתטיקה וכבר כובשת את העולם – בפעולה אחת, ללא ניתוח.

גברים ונשים רבים, גם בגילאים צעירים יחסית, סובלים מהתרופפות עור הצוואר והסנטר ("סנטר כפול"), הגורמת למראה נפול ומבוגר יותר של הפנים והצוואר, ולא פעם פוגעת גם בתחושת האסתטיקה והביטחון העצמי. אף שבשוק קיימים לא מעט טיפולים אסתטיים, רובם לא מסוגלים להתמודד בהצלחה עם בעיה זו.

טיפול ייחודי בשם Neck/Face Tite מביא עמו בשורה חדשה לתחום, ומטפל בבעיה הנפוצה ביעילות ובמהירות תוך מיצוק עור הצוואר וקו הלסת והעלמת הסנטר הכפול. הטיפול, המבוצע בהרדמה מקומית בלבד, משלב פירוק של תאי שומן והמסתם, עם מיצוק של העור – ולאחר מכן, שאיבה של תאי השומן. "את התוצאות רואים מיד לאחר הטיפול", אומר ד"ר ליאון ספיבק, רופא שהתמחה בטיפול החדשני ובעל מרפאת אסתטיקה מובילה בראשון לציון.

ירידה משמעותית בנפחי השומן - מיד

ד"ר ספיבק מתאר כי משך הטיפול הוא כשעה עד שעה וחצי והוא מתבצע בהרדמה מקומית בלבד. במהלך הטיפול מזריקים לצוואר ולפנים חומר לפירוק תאי השומנים, לאחר מכן, מחדירים אלקטרודה לתוך האזור השומני, ומחברים אלקטרודה נוספת מעל פני העור. שתי האלקטרודות עושות שימוש בגלי רדיו כדי לשלב את המסת תאי השומן, ובו זמנית למצק את העור. את תאי השומן מוציאים החוצה באמצעות שאיבה.

"מדובר בטכנולוגיה מהפכנית – שפועלת באופן אפקטיבי מאוד, עד כדי כך שאנחנו יכולים להתחייב להשגת תוצאות. כבר בתום התהליך ניתן לראות ירידה משמעותית בנפחי השומן, ומראה הפנים הופך למתוח ומוצק יותר – ובהמשך, התוצאה מוסיפה להשתפר, לאחר שנוצר קולגן אלסטין טבעי בגוף, וסיבי הקולגן הקיים מתכווצים".

מתעניינים בטיפול בשיטת NeckTite? לחצו כאן >>

"טיפול חד פעמי שהולך ומשתפר עם הזמן"

מדובר בטיפול נדיר למדי בישראל, ומרפאת ספיבק היא כאמור אחת הבודדות המציעה אותו בישראל ללקוחותיה. "היתרון הגדול של הטיפול הוא ביכולת שלו להשיג תוצאות כמו של ניתוח פלסטי מקיף", מדגיש ד"ר ספיבק. "ניתוח הרמת פנים הוא פולשני מאוד וההחלמה ממנו איטית וארוכה. בטיפול NeckTite מושגת תוצאה טובה לא פחות – אבל בתהליך פשוט ומהיר, ללא כאבים ובהרדמה מקומית בלבד כשניתן לחזור לשגרה תוך ימים ספורים והתוצאה נשמרת לשנים ארוכות".

ד"ר ספיבק מדגיש כי אין צורך לשוב למרפאה כמה פעמים כדי להשלים את הטיפול – אלא די בפעם אחת. "כבר לאחר ימים ספורים רואים שיפור, ובתוך שלושה עד שישה חודשים תהליך חידוש הקולגן מושלם – והעור הופך מתוח, חלק ומוצק. חשוב גם לציין שהמרפאה שלנו היא היחידה באזור המציעה את הטיפול, ומקפידה על ביצועו בידי רופא  מוסמך". 

"שיטת הטיפול היעילה ביותר שראיתי"

ד"ר ספיבק עוסק זה יותר מעשור בתחום האסתטיקה, ובמרפאתו בראשון לציון מוצעים כל סוגי הטיפולים האסתטיים לפנים ולגוף, ללא ניתוח. הודות לניסיון הרב שצבר, הוא אף משמש מאמן בינלאומי בנושאי מתיחת פנים, צוואר וגוף מטעם חברת אפטוס העולמית, ואל המרפאה מגיעים מטופלים מכל רחבי הארץ.

"בכל השנים שאני עובד בתחום, עוד לא ראיתי שיטת טיפול כה יעילה, שנותנת תוצאות יוצאות מהכלל", הוא אומר. "לראשונה, מקבלים המטופלים פתרון עם התחייבות לתוצאות בטיפול אחד, ללא כאבים וללא צלקות, ובהרדמה מקומית בלבד – אין פלא שזו השיטה המובילה בעולם כיום בתחום מתיחת הצוואר והפנים.

"בעידן של היום אין סיבה לא לפנות לטיפול אם סובלים מבעיה אסתטית שפוגעת בביטחון העצמי ובנוחות היומיומית. מדובר בפתרון קל, מהיר ויעיל שכדאי מאוד לנסות לפני שפונים לפרוצדורות פולשניות, מסוכנות ומסובכות יותר", הוא מסכם.

מתעניינים בטיפול בשיטת NeckTite? השאירו פרטים ונחזור אליכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"