בריאות ולייף סטייל

הבשורה החדשה לסובלות מצלקות אקנה: יש טיפול אמיתי

סובלות מצלקות של פצעי אקנה? לא יוצאות מהבית בלי שכבה עבה של מייקאפ? אתן לא לבד. יפה מקסימוב, שכבר פיתחה פתרון חדשני להסרת שיער מהפנים, מציגה את הפיתוח האחרון שלה המשתמש בטכניקות חדשות להעלמת הצלקות

רונית, בת 37, היתה מתוסכלת ממראה עור הפנים שלה במשך שנים רבות. "גם זמן רב אחרי שפצעי האקנה שלי נעלמו, הם השאירו צלקות וחטטים, שהפריעו לי מאוד וגרמו לירידה בביטחון העצמי שלי. הלכתי תמיד בשיער פזור, כדי שלא יראו את הפנים, והקפדתי למרוח שכבה עבה של מייקאפ – בניסיון להעלים את הצלקות, אבל שום דבר לא עזר. הן תמיד היו שם".

רונית לא לבד: נשים רבות, וגם גברים, סובלים מאוד מצלקות של פצעי אקנה ישנים, הפוגעות במראה עור הפנים שלהם. כדי להתמודד עם הבעיה, הן מנסות כל דרך אפשרית – לכסות את הפנים באיפור כבד, להימנע מאיסוף השיער ועוד. רבות חוששות כי מאחר שעברו שנים, כבר אי אפשר לעשות דבר כדי לטפל בצלקות, אבל נראה כי יש שיטה שכבר הוכחה על אלפי מטופלות ומשפרת מאוד את מראה עור הפנים של הסובלות מהבעיה.

"תוצאות מצוינות אחרי שישה טיפולים"

כך קרה לרונית, שבעקבות המלצה מכמה חברות, החליטה להגיע לקליניקה של יפה מקסימוב, כדי לעבור טיפול בצלקות. "למרות חששות כבדים החלטתי שמספיק להתבייש ולסבול", היא מסבירה, ומוסיפה כי "מה שקנה את ליבי אצל יפה, היה קודם כל השלב שבו הרגיעו אותי ועשו איתי תיאום ציפיות. כיום אני אחרי סדרה של שישה טיפולים – ונהנית מתוצאות מצוינות".

יפה מקסימוב, ידועה כמומחית בכל הנוגע לאסתטיקה של עור הפנים וכבר שנים מטפלת בהצלחה באלפי לקוחות שנהנות מהשימוש הייחודי שעושה מקסימוב בשיטות להעלמת קמטים, הצערה ומיצוק העור וכן הסרת שיער מהפנים בשיטת YMAX שהיא פיתחה.

לאחרונה, לאור דרישות שעלו מן השטח והתוצאות המדהימות שצברו תאוצה, החליטה מקסימוב להתמקד בנושא הכאוב של צלקות אקנה. מקסימוב ראתה את השיפור הדרמטי שחוות המטופלות בקליניקה וכעת מציעה מגוון גישות וטיפולים לבעיה – מתוך הבנה שזהו אחד הנושאים המטרידים ביותר עבור לקוחותיה.

סובלות מצלקות אקנה? השאירו פרטים לקבל מידע נוסף:
* הטיפולים מתבצעים בסניפי יפה מקסימוב ברמת גן וראשל"צ

"יש הרגלים שמחמירים את התופעה"

לדברי מקסימוב, "צריך להבדיל בין סימני אקנה שלא מייצרים נזק קבוע לעור ויכולים גם לדהות ולהיעלם עם הזמן, לבין צלקות אקנה שמופיעות כאשר יש נזק ממשי". היא מסבירה כי "הסימנים והצלקות נוצרים בעקבות דלקת שמפריעה לריפוי הטבעי של העור. כשפצע אקנה פתוח נסגר, יכולים להיווצר סימנים השונים מהטקסטורה הרגילה של העור. הצלקות יכולות להיות מכל מיני סוגים, למשל היפרטרופיות, קלואידיות ועוד".

לדברי מקסימוב, גורמים נוספים המשפיעים על הצטלקות העור כוללים גנטיקה משפחתית; והיא מדגישה כי "ישנם הרגלים שיכולים להחמיר את המצב, כמו חשיפת יתר לשמש או חיטוט, התעסקות ופיצוץ של הפצעים".

                                       טיפול ראשון                                                                טיפול רביעי

        טיפול ראשון            טיפול רביעי

"השגת תוצאות מהירות"

כדי לסייע למטופלות שלה להשיב לעצמן מראה עור חלק, בריא וצעיר, משלבת מקסימוב כמה גישות טיפוליות, המיועדות לעודד את חידוש רקמות העור ולהאיץ את ייצור קצב סיבי הקולגן והאלסטין. בקליניקות נהנות המטופלות מהמכשירים המתקדמים ביותר בעולם שמקסימוב עושה בהם שימוש ייחודי לטיפול בבעיית צלקות האקנה.

"אנחנו משתמשות רק בשיטות טיפול בטוחות – שמאפשרות השגת תוצאות במהירות", מדגישה מקסימוב. "כדי לקבל תוצאה אופטימלית, פיתחנו שיטה שמשלבת בין טכנולוגיות שונות ומוכיחה את עצמה כבטוחה ויעילה במיוחד".

"חשוב לציין כי פרוטוקול הטיפול המדויק נקבע רק לאחר אבחון מלא של מצב העור של המטופל, ויש צורך בכמה טיפולים. המטרה שלי היא להעלות למודעות את העובדה שקיים פתרון לצלקות אקנה – לנשים וגם לגברים, וחשוב להפסיק להתבייש ולפנות לטיפול בבעיה".

מעוניינת לשמוע עוד על הטיפול בפוסט אקנה ברשת יפה מקסימוב? השאירי פרטים:

* הטיפולים מתבצעים בסניפי יפה מקסימוב ברמת גן וראשל"צ


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"