בריאות ולייף סטייל

עשרות אלפי ישראלים בוחרים ביישור שיניים גם בגיל המבוגר

אם עד היום חשבתם שיישור שיניים כרוך בשימוש במתקן מכוער ומסורבל, הגיע הזמן להתעדכן. פלטות שקופות שזמינות לכל גיל ומיוצרות בהתאמה אישית, מספקות פתרון אסתטי ויעיל שמאפשר לעשרות אלפי ישראלים שיניים ישרות ובריאות יותר – בקלות.

אנשים רבים סובלים משיניים עקומות – אבל חוששים להתחיל בטיפול: סביר להניח שהם נזכרים במכשור היישור האימתני ששלט פעם בשוק, עם קוביות וברזלים על השיניים, שבצבצו החוצה בכל פעם שהמטופל פתח את הפה – מה שגרם ללא מעט מאיתנו להקפיד לדבר, לחייך ואפילו לצחוק בפה סגור.

ואולם, חשוב לדעת שהצורך ביישור השיניים לא נובע ממניעים אסתטיים בלבד – וחשוב לא לדחות את הפעולה, ובוודאי לא לוותר עליה כליל. ד"ר איגור סקבירסקי, מנהל מרפאת השיניים "סקבירסקי" הממוקמת במכון מור שבבני ברק, מסביר כי "לטיפולי יישור שיניים יש ערך תפקודי ובריאותי חשוב מאוד.

"ראשית כל, שיניים עקומות הן פתח להיווצרות זיהומים, התפתחות עששת (חורים) באופן מוגבר, ובעיות בחניכיים ובחלל הפה. בנוסף, שיניים עקומות גורמות לעיתים לקשיים בלעיסה ואכילה; ואפילו יוצרות פגם בדיבור, מכיוון שהן מקשות על הגייה נכונה. מכל הסיבות הללו, חשוב לא לדחות את הטיפול ליישור השיניים – ולבצע אותו בהקדם האפשרי".

פלטה שקופה המתאימה לכל גיל

כיום, מתאר ד"ר סקבירסקי, קיים בשוק פתרון חדשני ליישור שיניים, שכבר אינו כרוך בברזלים ובמראה כעור ומסורבל. מדובר במתקן שקוף, אסתטי ובלתי נראה, המתוכנן בהתאמה אישית מלאה לכל מטופל ומטופל – כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. "כבר בתוך זמן קצר, המטופלים במתקן השקוף רואים תוצאות", אומר ד"ר סקבירסקי.

המתקן מתאים לכל גיל, וגם למבוגרים הסובלים משיניים עקומות; ובנוסף, אפשר להסיר ולהרכיב אותו בקלות בשעת הצורך, למשל, לפני אירוע מיוחד. בעוד פתרון ה"גשר" הוותיק מצריך התנהלות מיוחדת בשמירה על הגיינת הפה, מטופלים המשתמשים במתקן השקוף יכולים לצחצח שיניים ואף להעביר חוט דנטלי – ממש כרגיל. בנוסף, במשך הטיפול, יש צורך להגיע לביקורות קצרות בלבד אצל רופא השיניים.

מעוניינים להתייעץ עם ד"ר סרבירסקי? לחצו כאן >>

הדמיה ממוחשבת של התוצאות – עוד לפני שחותמים על העסקה

אל המרפאה של ד"ר סקבירסקי מגיעים לקוחות רבים מכל אזור המרכז, במגוון גילאים – צעירים, לצד נשים וגברים מבוגרים יותר. התהליך כולל תכנון דיגיטלי מותאם אישית, כאשר כבר בהתחלה ניתן לראות על מסך המחשב במרפאה כיצד תיראה התוצאה הסופית, לאחר היישור.

התהליך מתחיל בבדיקת התאמה ראשונית לטיפול בשיטה השקופה, ולאחריה, נלקחות מהמטופל מידות באמצעות סורק דיגיטלי מדויק – ללא שימוש בחומרים שונים העלולים לגרום אי נוחות. לאחר מכן מקבל המטופל הצעת מחיר, ומוזמן לצפות בהדמיה של התוצאה הסופית.

כל שלבי הטיפול מתוכננים על ידי הרופא מראש באמצעות תוכנת מחשב, והמטופל מקבל סט של קשתיות שקופות (פלטות), המיוצרות במדפסת תלת ממד במרפאה, בהתאמה אישית מלאה. את הפלטות יש להחליף אחת לכמה שבועות. כל אלה, בתהליך נטול כאבים לחלוטין.

במרפאה מחלקה המתמחה ביישור שיניים שקוף, כך שכל התהליך מתבצע בתוך המרפאה, ללא צורך להפנות את המטופלים לגורמים חיצוניים – מה שעלול לעכב את הטיפול וגם לייקר אותו. בנוסף, המטופלים יכולים לצפות בהדמיה הממוחשבת של תוצאות היישור לפני שהם מחליטים לבצע את העסקה. במרפאה, המקפידה על פריסת תשלומים נוחה, מציעים גם מענה לבעיות שיניים נוספות תוך כדי תהליך היישור, ואף צילום סי.טי במידת הצורך, ללא תשלום נוסף.

"הצעקה האחרונה בתחום יישור השיניים"

ד"ר סקבירסקי עצמו עוסק ברפואת שיניים זה יותר מ-30 שנה, ומרפאתו ממוקמת במכון מור בבני ברק ומצוידת בטכנולוגיה מתקדמת בכל תחומי רפואת השיניים – כולל סורקים דיגיטליים, מכונות משוכללות לייצור כתרים במקום, מכונה לצילום סי.טי ועוד. פרט ליישור שיניים, מעניקה המרפאה טיפולים משמרים, השתלות, שיקום פה ועוד, בעזרת צוות רופאים מקצועי שצבר ניסיון בטיפול באלפי לקוחות.

"אנשים שסובלים משיניים עקומות או ממראה לא אסתטי של השיניים נאלצו עד לא מזמן להסתפק בפתרונות יקרים ומסורבלים, שלא תמיד היו אפקטיביים – ובעיקר, היו לא אסתטיים", אומר ד"ר סקבירסקי. "היישור השקוף הוא הצעקה האחרונה בתחום יישור השיניים, ובעולם הוא הפך למוצר אופנתי של ממש. אצלנו במרפאה לקחנו את התהליך צעד אחד קדימה ובנינו פתרון שלם, מקצועי ואיכותי במינימום זמן, במקום אחד ובמחיר אטרקטיבי".

מתעניינים ביישור שיניים? השאירו פרטים ונחזור אליכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"