בריאות ולייף סטייל

פטנט רפואי חדש: קרן הלייזר שיכולה להפסיק לכם את הנחירות

נחירות זה עניין לא נעים – לא רק עבור מי שישן איתנו בלילה, אלא גם עבור הבריאות שלנו, שנפגעת בגלל שינה לא רציפה. ברשת המרפאות Sun Clinic מציגים את טיפול הלייזר החדש – 15 דקות בלבד, בלי הרדמה ובלי כאבים

איך ישנתם הלילה? ובן או בת הזוג שלכם? קמתם רעננים ומרוצים – או שאולי אתם מרגישים שלא ישנתם מספיק, ובני הזוג שלכם שוב נזפו בכם הבוקר, כי הנחירות שלכם הפריעו להם לישון? 

למרות חוסר הנעימות מאנשים אחרים, חשוב לדעת שנחירות לא רק מפריעות לסביבה שלכם – אלא בעיקר מצביעות על בעיה בריאותית. "נחירות הן רק תסמין אחד שצריך לטפל בו", אומר ד"ר ליאוניד חוברס, רופא אף-אוזן-גרון ברשת סאן קליניק. "הסיכון הגדול יותר הוא מצב של דום נשימה, שעלול להוביל להפרעות בריאותיות רבות. אנשים צריכים להבין שנחירות זה לא רק רעש אלא סימפטום של בעיה שדורשת אבחון וטיפול".

החך הרך צונח – ומפריע לחמצן להגיע למוח

חשוב לדעת כי בניגוד לסברה של לא מעט אנשים, הנחירות אינן מגיעות מהאף – אלא מאזור הגרון, וליתר דיוק, מהחך הרך, שצונח למטה ומפריע לאוויר לעבור. כך המוח מקבל פחות חמצן, איכות השינה יורדת – ובמהלך שעות היום, אנחנו מתקשים מאוד לתפקד ולהתרכז.

אם עד כה ראינו טיפולים כמו מכשירים מסורבלים שיש להרכיב בזמן השינה, הרי שכיום מציע המדע פתרון רפואי פשוט – טיפול הנמשך 15 דקות, ומשפר פלאים את איכות החיים – והשינה. 

הטיפול החדש, שנקרא NightLase, אינו דורש חומרי הרדמה ועושה שימוש בקרן לייזר – אותה מפנה הרופא לעבר החך הרך של המטופל.  בעזרת הלייזר, מתרחש תהליך כיווץ והרמה של החך, במטרה לשחרר את דרכי הנשימה. הדבר מקל מיידית על מעבר האוויר וכפועל יוצא מכך, גם מפחית את הנחירות בלילה.

לבדיקת התאמה לטיפול בנחירות ב-Sun Clinic, בחרו את אזור מגורכם:​

לבדיקת התאמה לטיפול בנחירות ב-Sun Clinic, בחרו את אזור מגורכם:

שיפור של עד 90% אחרי מספר טיפולים

טכנולוגיית הלייזר הייחודית בה משתמשים בטיפול אינה שורפת רקמות, אלא מביאה להצרה שלהן. בכך היא מחזקת את החך הרך, ומפחיתה את ההפרעה למעבר האוויר דרך חלל הפה.

שיטת ה NightLase-היא פטנט של Fotona, חברה אירופית מובילה בתחום הלייזר. היא נמצאת בשימוש זה חמש שנים, במהלכן נערכו עליה לא מעט מחקרים וסקרים, שאחד מהם אף פורסם במגזין היוקרתי"Journal of Laser and Health" . הממצאים הראו כי לאחר טיפול אחד מושג שיפור של עד 30% במצב, וכי לאחר מספר טיפולים נרשם שיפור של עד 90% ביכולת הנשימה של הנבדק. <מחקר>

מסיבה זו, ברשת המרפאות Sun Clinic המשתמשת בטכנולוגיה החדשנית,  ממליצים על טיפול של שלושה עד שישה מפגשים, עם מרווח של חודש בין כל אחד מהם.  הטיפול, כאמור, נמשך כ-15 דקות בלבד – ואינו כרוך בכאבים כלל. על פי כל המחקרים שנערכו על השיטה, אין לה תופעות לוואי בריאותיות; עם זאת, הטיפול אינו מומלץ לסובלים מבעיות אונקולוגיות.

"המטופלים חוזרים הביתה – וישנים נהדר"

המומחים של רשת Sun Clinic, המפעילה שבעה סניפים ברחבי ישראל, מחזיקים בניסיון מצטבר של כ-25 שנה בטיפולי לייזר וטיפולים אחרים לשיפור איכות החיים. צוות המרפאות כולל עשרות רופאים מתחומים שונים, שעוברים הכשרות רלוונטיות שוטפות כדי להכיר את החידושים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

"מה שתמיד נעים לשמוע הוא שמטופלים רבים שחוזרים הביתה אחרי הטיפול הראשון מדווחים שהשינה שלהם כבר הרבה יותר טובה", מספר אלון פרשטיין מרשת Sun Clinic. "הריכוז שלהם עולה, והם ישנים נהדר ועם הרבה פחות רעש".

לבדיקת התאמה לטיפול בנחירות ב-Sun Clinic, בחרו את אזור מגורכם:

לבדיקת התאמה לטיפול בנחירות ב-Sun Clinic, בחרו את אזור מגורכם:​

*התכנים המופעים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית.
*דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה.
*עמוד הפטנט
*Journal of Laser and Health


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"