בריאות ולייף סטייל לימודים וקריירה

"מניקור-פדיקור הפך להיות התחום החם לכל מי שמחפשת מקצוע מבוקש שמכניס כסף"

מניקור-פדיקור הם מהשירותים היותר פופולריים בתחומי האסתטיקה ומאפשרים, עבור העוסקות בתחום, הכנסה יפה עם גמישות מקסימלית בשעות העבודה ולקוחות קבועות שחוזרות לטיפולים בכל מספר שבועות

זה כבר לא סוד שתחומי הטיפוח, היופי והאסתטיקה בישראל צוברים פופולריות ויוצרים מקצועות עם ביקוש גבוה והכנסה יפה. אחד המקצועות הנדרשים ביותר שהופכים במהירות את האצבעות למטופחות, יפות וטרנדיות הוא המני-פדי או בהגה המקצועית מניקור-פדיקור.

בימים שבהם לק הג'ל עשה מהפכה בתחום ונכנס חזק לשגרת הטיפוח, הישראליות תלויות יותר ויותר במניקוריסטית שלהן – זאת מכיוון שבניגוד ללק הקלאסי, דרושה אשת מקצוע בכדי להסיר אותו והוא דורש מריחה מיוחדת שמחזיקה אמנם מספר שבועות, אך עולה לא מעט כסף.

לכן, הביקוש למניקוריסטית מקצועית שתדע לטפל בציפורניים שלנו במקצועיות הנדרשת ובכלים המקצועיים ביותר עם דגש על סטריליות ודיוק, הולך ועולה, וכך גם ההזדמנויות לסטודנטיות, עקרות בית או אמהות צעירות שמעוניינות לייצר הכנסה יפה ויציבה בשעות הנוחות להן אפילו בביתן הפרטי.

"מרוויחות כסף שלא חלמו שיצליחו לעשות"

"אנחנו רואים דרישה הולכת וגדלה לקורס של מניקור ופדיקור כי היום אין כמעט אישה שלא צריכה את השירות הזה", מסביר בראיין לדן מנכ"ל רשת נייל סטודיו – הרשת הגדולה בישראל למקצועות הטיפוח, היופי והאסתטיקה. "בוגרות שלנו משתלבות יפה ובמהירות במכונים או פותחות עסק בבית, ומרוויחות כסף שלא חלמו שיצליחו לעשות בכל עבודה אחרת".

למי זה מתאים?

"כל מי שמחפשת הכנסה ממקצוע מהנה ודינמי. למעשה כל אישה שרוצה להגשים את עצמה בתחום שהיא מתחברת אליו, המון סטודנטיות שלא בא להן לשבור את הגב במלצרות מייגעת. בנוסף, זה אולי מפתיע, אבל המון נשים שיש להן עבודה בשעות היום ומחפשות מקור הכנסה נוסף מקבלות בביתן לקוחות למניקור או פדיקור בשעות הערב – ומוסיפות כמה מאות שקלים להכנסה היומית" מסביר לדן. "כמובן שיש גם הרבה אמהות צעירות שהחליטו להישאר בבית כמה שנים וצריכות הכנסה נוחה וגמישה וגם משוחררות טריות שמנצלות את הכסף מהפיקדון לטובת הקורס".  

מתעניינת בקורס מניקור ופדיקור בנייל סטודיו? לחצי כאן >>

מקצוע מבוקש בתוך מספר שבועות

ברשת נייל סטודיו מספרים כי הרעיון שמוביל אותם הוא העצמת נשים לעצמאות כלכלית ולכן יצרו קורס שמספק מקצוע מבוקש בתוך 3 חודשים. ההכשרה המקצועית שמציעה הרשת הינה המקיפה והרחבה ביותר בארץ ולומדים בה את כל החידושים, הטרנדים, הטכניקות, השיטות וסוגי החומרים על מנת להפוך למניקוריסטית ופדיקוריסטית מוסמכת, בעלת תעודה, שיכולה להעניק שירות מקצועי לכל המעוניין.

ברשת מקפידים על אנשי מקצוע מובילים בתחומם המעבירים את השיעורים, ומבטיחים את למידת כל יסודות המקצוע באופן מקיף ומעשי. "הקורס שלנו מקיף ומבטיח למי שרוצה ומקפידה להתנסות כמה שיותר את כל מה שנדרש כדי להתחיל לעבוד – כולל ערכת עבודה", אומר לדן בחיוך ומוסיף, כי הרשת מאובזרת בטכנולוגיה הטובה ביותר – כך שבוגרות הקורס נהנות מהמילה האחרונה בתחום ויוצאות עם ביטחון לעבודה מיידית.

הזדמנות לעצמאות כלכלית ותעסוקתית

"בשנים האחרונות יש נהירה לטיפולים של טיפוח הציפורניים, אפשר לראות בקניונים את העמדות שנפתחות, ובכל שכונה יש מספר מכונים שנותנים את השירות – אבל הביקוש לא מפסיק. עוד ועוד נשים מחפשות מישהי שתספק להן שירות טוב וזמין והן מוכנות לשלם על כך לא מעט כסף".

"לכן, הקורס הזה הוא סופר משתלם לכל מי שרוצה להגשים את עצמה במקצוע שהיא תאהב, שקשור לטיפוח, יופי ואינטראקציה עם אנשים. אנחנו בעד לתת לכל אישה הזדמנות לעצמאות כלכלית ותעסוקתית וזהו בהחלט תחום שמעניק את זה", מסכם לדן ומוסיף: "עכשיו אנחנו משיקים מבצע לנרשמות – שיקבלו 2 קורסים נוספים מתנה מאיתנו".

מתעניינת בקורס מניקור ופדיקור בנייל סטודיו?


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"