בריאות ולייף סטייל

משנים את פני רפואת השיניים: הרשת הוותיקה שעשתה מהפכה במגוון הטיפולים והמחירים שלה

השתלות שיניים הן פרוצדורה שמלווה בהרבה כאב, תסכול וחור גדול בכיס, אך בדיקה צרכנית מגלה כי קיימת אלטרנטיבה אחרת: רשת המרפאות הפרטיות הגדולה בישראל מנצלת את יתרון הגודל ומציעה מגוון טיפולים במגוון מחירים רחב

השתלות שיניים הן כנראה חלק בלתי נפרד מחייהם של רוב הציבור הבוגר בישראל. אין כמעט אדם שלא נזקק במהלך חייו לעקירה של שן סוררת ששום טיפול לא הצליח להציל. למרבה הצער, אנשים רבים שאיבדו שן כתוצאה מנשירה, עקירה או שבר נותרים עם חוסר בשיניים. זאת, בגלל חשש מהמחיר הכבד של השתלת שיניים או חוסר בפרוצדורה שאיפשרה את ההשתלה עד עתה.

"אנחנו נתקלים בכל יום בעשרות מקרים, של אנשים ששנים רבות הזניחו את בריאות הפה שלהם ודחו את הטיפול" מסבירה לנו רחל לביא, משנה למנכ"ל של רשת המרפאות הלה. "יש בישראל עשרות אלפי אנשים שנמנעים מלחייך בגלל שיניים לא יפות, חסרות או שבורות ואנחנו החלטנו לשנות את המצב הזה". 

יתרון אדיר בזכות הגודל

הרשת, שפועלת בישראל כבר 38 שנים בפריסה ארצית, שמה את הזרקור על תחום השתלות השיניים והנהיגה מגוון מחירים שקשה להתחרות בהם. "זה נכון שטיפולי שיניים פרטיים בארץ הם יקרים, אבל אני יכולה לומר לך שכרשת המרפאות הפרטיות הגדולה בישראל, יש לנו יתרון אדיר בעניין הזה בעיקר בזכות הגודל."

"רבים מהפונים אלינו מופתעים ממגוון האפשרויות הקיים לגבי בחירת הטיפול והמחיר,  לאחר שקיבלו הצעות גבוהות משמעותית במרפאות פרטיות אחרות", מסבירה לביא. "בנוסף אנחנו מציעים פרוצדורות שעד עכשיו היו בלתי אפשריות כמו מערכת לשיקום לסת ללא צורך בהליכים פולשניים".

תכנון יעיל וחסכוני של שלבי הטיפול

אך היתרון לגודל אינו הסיבה היחידה שהלה הצליחה להוריד את המחירים בצורה כל כך משמעותית. ההשתלות במרפאות הרשת מבוצעות על ידי רופאי שיניים משתילים מנוסים שהם גם בעלי יכולות גבוהות בתחום שיקום הפה, מה שמאפשר ראייה כללית ומרחבית נכונה יותר לגבי הטיפול המיטבי הנדרש. הדבר מאפשר תכנון יעיל וחסכוני של כל שלבי הטיפול – דבר שמונע הפתעות ללקוחות בסוף הדרך, מעלה את רמת הטיפול ומאפשר, כאמור, מגוון טיפולים רחב יותר.

"השתלות שיניים היא אחת הבעיות הבוערות של רבים וצריך להקפיד ולבחור בגוף מקצועי שיידע לבצע אותן בצורה המיטבית. היום, הטכנולוגיה כל כך התפתחה כך שאנחנו יודעים, כשיש צורך, לבצע השתלות שיניים ביום אחד בשימוש בכלים הכי חדשניים בעולמות רפואת השיניים", אומרת לביא ומוסיפה: "לרשת הלה ניסיון רב שנצבר בעשרות שנות פעילות, 300 אלף פרוצדורות כירורגיות ומעל 3 מיליון כתרים. הניסיון הזה נותן שקט נפשי רב למטופלים שלנו".

כל הטיפולים תחת קורת גג אחת

מי שמכיר את הרשת, יודע שכל סניף שלה הוא מעין בית חולים קטן לשיניים – הכל מתבצע תחת קורת גג אחת: "בהלה יש את כל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר דבר המקצר משמעותית את זמן ההמתנה ולעתים ניתן לרכז תהליכים שבמקומות אחרים לוקחים זמן – למפגש אחד", מסבירה לביא.

"לאחר עשרות שנים של פגישות עם מטופלים למדתי שטיפולי שיניים הם עניין רגיש מאוד. אנשים נוטים לדחות אותם בתקווה שהצורך ייעלם, אבל בפועל הבעיות רק גדלות אם לא מטפלים בהן. אנחנו עושים הכל בשביל לשנות את ההרגל הזה – דחייה של טיפול היא נזק שרק יעלה יותר ויכאב יותר למטופל. אומרת לביא ומסכמת:  "שווה לבדוק, להשוות ולהתחיל בטיפולים – לפעמים אפשר להיות מופתעים לטובה גם בתחום רפואת השיניים".

מתעניינים בטיפולי שיניים? השאירו פרטים ונציגי הלה ייצרו איתכם קשר:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"