בריאות ולייף סטייל

גם אם גיל ההתבגרות כבר מזמן מאחוריכן, יש צלקות ופצעים שעדיין שם – על עור הפנים. יש מה לעשות איתם!

סבלתן מפצעי אקנה בצעירותכן ונשארו לכם סימנים, כתמים או צלקות? קודם כל אתם לא לבד.  במקרים רבים בעיית האקנה ממנה סובלים בעיקר צעירים בגיל ההתבגרות, לא עוברת אלא משנה צורה ונשארת לאורך זמן – בשמה המקצועי היא נקראת פוסט אקנה. 

פוסט אקנה היא תופעה לא נעימה ולא אסתטית שמופיעה בצורה של כתמים, סימנים אדומים, חטטים, צלקות ו"חורים" בעור. קיימים סוגים שונים של צלקות אקנה, לדוגמא צלקות היפרטרופיות, ice pick, box, קלואידיות ועוד. מסתבר שאפשר לטפל ולשפר את המצב גם שנים אחרי. 

 

טיפול ראשון                                                                טיפול רביעי

גם אחרי עשור – אפשר לטפל!

הבשורה הטובה היא בשורה טכנולוגית: קיימים היום מספר סוגי טיפולים טכנולוגיים מיוחדים לבעיית הפוסט אקנה שמעודדים את חידוש העור והאצת ייצור קצב סיבי הקולגן.

מי שמטפלת בקליניקות שלה בבעיית הפוסט אקנה במכשור המתקדם ביותר היא יפה מקסימוב, שכבר הפכה לשם דבר בעולם הקוסמטיקה הרפואית, הסרת שיער הפנים וטיפולים מתקדמים להצערת ומיצוק העור: "מגיעות אלי נשים רבות בגילאים שונים עם בעיה של פוסט אקנה. חלקן עברו לא מזמן את גיל ההתבגרות וחלקן ממש רחוקות משם, אפילו בנות 40, שהחליטו לטפל ולהפסיק לסבול. כמובן שככל שאת מגיעה לטפל מוקדם יותר, הטיפולים אפקטיביים יותר. רובן מגיעות חוששות מאד, כי בכל זאת מדובר בעור הפנים שלהן, ולכן השלב הראשון, עוד לפני האבחון, הוא הרגעה וגם תיאום ציפיות", מחייכת מקסימוב. 

"שלב האבחון הוא שלב מהותי בתהליך, מדגישה מקסימוב. "נדרשת התאמה של סוג הטיפול למצב העור של המטופלת ולסוגי הנגעים המאפיינים אותו. לאחר האבחון מתאימים למטופלת את סוג הטכנולוגיה ומספר הטיפולים. פעמים רבות בתוכנית הטיפול, אנו משלבים בין מספר טכנולוגיות שונות. "

"הגעתי עם ביטחון עצמי נמוך והרבה חשש. יצאתי עם חיוך"

שלי הגיעה לקליניקה של יפה מקסימוב עם הרבה חששות והתנגדויות, אבל התסכול מסימני הפוסט אקנה הכריע: "שנים אני סוחבת את השקעים והצלקות על הפנים ומתוסכלת מהם ואת גיל ההתבגרות עברתי מזמן. כבר התרגלתי לכסות כמה שיותר את הפנים עם השיער ועם כמויות של איפור שלא יראו. קרמים שונים שניסיתי לא עזרו בכלל. כל השנים פחדתי שמישהו ייגע לי בעור הפנים. חברה שכנעה אותי שיש מה לעשות ואני יכולה לטפל גם בגיל 35 . לפני כל טיפול הייתי צריכה הרגעה וזה מה שקיבלתי אצל יפה. הסבירו לי, הראו דוגמאות ותוצאות והתאימו לי טיפול. היום אני אחרי סדרה משולבת של 6 טיפולים  ואני יכולה להגיד שיש שיפור משמעותי. זה גורם לי אושר להיפטר מהסימנים המציקים אחרי כל כך הרבה שנים."

מהם סוגי הטיפולים בפוסט אקנה?

מקסימוב מפרטת: "הרעיון בטיפול בפוסט אקנה בקליניקות שלי דומה מאד לטיפול בקמטים  – הרס ובנייה מחדש של העור וחידוש סיבי הקולגן והאלסטין. הדגש הוא על חידוש עור מאסיבי. איך עושים זאת? ישנן כמה שיטות טיפול שונות:

אם היית צריכה לסכם, מה היתרון של טיפולי פוסט אקנה אצלכם במרפאות?

"כיוון שאנו מטפלים במספר טכנולוגיות שונות, הייחוד בקליניקות שלנו הוא היכולת לשלב בין סוגי מכשירים, ממש כמו במקרה של שלי, וזאת כדי להגיע עם כל מטופלת לתוצאה הטובה ביותר. אנו בונים ללקוחה תוכנית טיפול מותאמת אישית שכוללת שימוש במספר מכשירים, בהתייחס לסוג ומצב העור שלה, על מנת שהטיפול יהיה האפקטיבי ביותר."

"והדובדבן לסיום – מאחר ואנו מבינות כי טיפול שלם הוא טיפול שממשיך בבית, החלטתי להעניק ללקוחותי ערכת מוצרים מתנה, הכוללת קרמים משלימים לטיפולים הטכנולוגיים לשימוש בבית, בכדי לסייע להשגת תוצאות מעולות." 

מעוניינת לשמוע עוד על הטיפולים הייחודיים בפוסט אקנה של יפה מקסימוב? השאירי פרטים:

* הטיפולים מתבצעים בסניפי יפה מקסימוב ברמת גן וראשל"צ


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"