בריאות ולייף סטייל מוצר היום

הכירו את הדרך הבטוחה בעולם להכין בקבוק לתינוק שלכם

אמצע הלילה, התינוק בוכה, ואתם עומדים בעיניים חצי עצומות ומנסים להכין בקבוק תמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות) בדיוק לפי ההוראות, ובטמפרטורה הנכונה? הכירו את בייבי בר – המכשיר שמכין פורמולה מדויקת בשמונה שניות בלבד לעשרות אלפי תינוקות בעולם ועושה כעת עלייה לישראל

הורים רוצים את הטוב ביותר עבור ילדיהם, מהרגע שנולדו ועוד לפני כן. מסיבה זו, הם שמחים לאמץ פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים להם לספק לילדיהם את כל מה שהם זקוקים לו, בביטחון של 100 אחוזים ובלי לוותר על נוחות ויעילות.

כשמדובר בתינוקות רכים הניזונים מתמ"ל בלבד, נושא הבטיחות הוא חשוב במיוחד. לכן, הורים רבים שמחים לגלות, כי מכשיר חדש ששירת עשרות אלפי תינוקות ברחבי העולם מגיע כעת לישראל. המכשיר מאפשר לכל מי שמטפל בתינוק להכין לו בקבוק פורמולה מדויק לפי כל ההנחיות, בלחיצת כפתור או באמצעות אפליקציה המותקנת בטלפון הנייד וכל זאת בתוך שמונה שניות בלבד.

לא סתם פינוק – מוצר משנה חיים

"בהתחלה כשבעלי קנה את הבייבי בר הרגשתי שזה סתם פינוק", מספרת אורית, אמא לארבעה מהר אדר. "היום, אני לא יכולה לדמיין את החיים קודם. ממש כמו שאנחנו לא מבינים איך ההורים שלנו הסתדרו בלי חיתולים חד פעמיים – אני לא מבינה איך הייתי ביד אחת שוטפת ידיים, פותחת את הקופסה, מרתיחה מים לנקודה המדויקת, מתאמצת לקרוא את סימוני הכמות המיניאטוריים על הבקבוק, מערבבת, בודקת את הטמפרטורה וחוזר חלילה – 8 פעמים ביום".  

הבייבי בר מכין פורמולה אחידה ומדויקת בכל שימוש – כך שכל בקבוק יהיה בטמפרטורת המים המבוקשת ועם כמות האבקה הנדרשת בתוך 8 שניות בלבד. התוצאה היא פורמולה עם מרקם נקי וחלק הודות ל- 18 חיישני הבטיחות שמצויים במכשיר החכם. לכל חיישן במכשיר תפקיד מיוחד, החל מחיישן שבודק את טמפרטורת המים,  דרך חיישן שיודיע לכם האם העמדתם לא נכון את הבקבוק ועד כזה שבודק את דחיסות האבקה שבמיכל. 

סביבה נקייה מלכלוך וחיידקים

חלקי המכשיר סטריליים ומיוצרים ללא BPA, וכך מסירים לחלוטין את החשש מחיידקים ומבקטריות. מיכל המים ומיכל האבקה ניתקים ואפשר לנקות אותם בקלות ולמכשיר גם אפשרות מתקדמת לניקוי אוטומטי.

"הסטריליות של התהליך היא אחד הדברים שקנו אותי", אומרת עינב, אם לשתיים ממושב אורה. "במקום לפתוח את הקופסה 8 פעמים ביום ולהכניס אליה ידיים– אנחנו פותחים את הקופסה פעם אחת ושופכים את האבקה ישירות לבייבי בר – כל השאר נעשה ללא מגע שלנו ואז תכולת הבקבוק היא הכי נקייה וסטרילית שיש". 

"המרקם החלק בלי הבועות עשה פלאים לבטן שלו"

בייבי בר לא נולד רק כדי לחסוך בזמן, אלא גם מפני שהיזמים הבינו שגם פעולה פשוטה וטבעית לכאורה, כמו הכנת בקבוק, יכולה להסתבך, נושא שמדאיג במיוחד הורים שמשאירים את היקר להם מכל עם אדם אחר: "אמא של בעלי היתה נשארת עם הילדים בבית לא פעם, ולמרות הניסיון שלה עם ילדים, הכנת הבקבוק תמיד הלחיצה אותה נורא", מספרת עינב. "עכשיו אין בכלל עניין – זה לא משנה מי נמצא בבית, בלחיצת כפתור אנחנו יודעים שהבקבוק יהיה בדיוק אותו בקבוק שהתינוק שלנו אוהב, וההקלה גם בשבילה היא עצומה".  

מעבר לכך, הודות לערבוב העדין של המכשיר, התוצאה היא משקה אחיד וחלק בלי בועות אוויר, שידועות כבעייתיות עבור מערכת העיכול הקטנה והבוסרית של תינוקות וכגורם משמעותי מאוד ביצירת הגזים שמציקים לתינוקות בחודשים הראשונים לחייהם. עינב אף מספרת כי עבורה, הבשורה הגדולה ביותר של הבייבי בר היא הנוחיות והשקט של התינוק בסיום הארוחה: "המרקם החלק בלי בועות עשה פלאים לבטן שלו והקל עלינו מאד בחודשים הראשונים", היא אומרת. 

תכונות שאין בהכנה ידנית

הבייבי בר ניחן בתכונות שלא מתאפשרות כלל בהכנה ידנית – ודאי לא באופן בטוח ומדויק. הוא מאפשר הכנת תמ"ל בכל כמות שתרצו בקפיצות של 10 מ"ל ולא של 60 מ"ל כמו בהכנה ידנית, תכונה שמאפשרת להגדיל את הכמות בהתאם לגדילה של ילדכם ולא בהתאם ליצרניות התמ"ל. "זה חסך לי המון בקבוקים מבוזבזים", אומרת אורית. "לא פעם הכנתי בקבוק בידיעה מראש שחלק ממנו ייזרק".

כאמור, המכשיר מאפשר מעקב צמוד גם באפליקציה ומשחרר מהצורך לערוך רישומים של הכמויות והשעות של ההאכלה – הוא פשוט זוכר הכל. הורים שמחליפים ביניהם משמרות, יכולים לחסוך את העדכון המייגע של "מתי היא אכלה וכמה", אלא פשוט לראות את כל הנתונים ישירות באפליקציה. 

"להורים יש דאגות רבות – ושפע של משימות שמחכות להם כל הזמן", אומר שי כהן, היבואן של Burabi בישראל. "ההורים הישראליים שמחים שיש מוצר שהוא קודם כל בטיחותי עבור התינוק שלהם, אבל לא פחות חשוב הופך את החיים שלהם לקלים ונוחים יותר. הבייבי בר מפנה להם זמן, התעסקות ודאגות שהיו קשורים בהכנת בקבוקים והם יודעים להעריך את השינוי המשמעותי באיכות החיים". המכשיר מוצע כעת במחיר השקה של 1,849 ש"ח .

מתעניינים ברכישת בייבי-בר? השאירו פרטים וניצור עמכם קשר:

שתפו ב:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"