כדאי לדעת

49.90 ש"ח לחודש: זה המחיר שנשלם מעתה על בר מים קומפקטי וללא הגבלה

אחרי ששנים התרגלנו לשלם מחיר גבוה מאד על מים מסוננים, סוף סוף מגיע לשוק בר מים חדש, קומפקטי, מעוצב ומתוחכם, שמכניס תחרות לשוק ברי המים ומבטיח להוריד את המחירים. המחיר החדש – רק 49.90 ש"ח לחודש.

ברי מים הפכו בישראל למוצר כמעט בסיסי שיש בכל בית; הם נוחים לשימוש, חוסכים זמן, אקולוגיים ביחס לבקבוקים ומספקים לנו מים מסוננים צלולים וטעימים. עד היום היה רק שחקן מרכזי אחד שבלט במכירות מעל כולם, בעיקר בזכות עיצוב נכון ועבודת פרסום מאומצת.

בר המים החדש "ספיריט טאצ' בר" מגיע בעיצוב מרהיב ובשלל צבעים טרנדים. מסך השליטה מאד ידידותי למשתמש ומאפשר מילוי כוסות, בקבוקים וסירים גם במים החמים. 

לא מגלגלים עלויות מיותרות על הצרכן

"התרכזנו בפיתוח המכשיר המתאים ביותר לצרכן הישראלי, בלי לגלגל עליו עלויות מיותרות”, מסביר יהונתן שלו, סמנכ”ל השיווק של הדס פתרונות סינון. “הישראלים התרגלו לשלם הרבה יותר ממה שצריך – ואנחנו החלטנו להתמודד, פתחנו מוצר בו הצלחנו להוריד את העלויות לצרכן בצורה משמעותית ביחס למתחרה המרכזי בשוק זאת מבלי לפגוע באיכות המוצר. הדס מפתחת פתרונות סינון ושתייה מורכבים מזה שנים רבות, תוך שאנו מקפידים להציב את צורכי המשתמש במרכז.

“הבשורה הנוכחית היא ב”ספיריט טאצ’ בר” – הבר החדש שהשקנו. הוא קומפקטי במיוחד, עם עיצוב מרהיב ותכונות מתקדמות. כעת, אין שום סיבה שאני יכול לחשוב עליה שהלקוח לא יבחר להתקדם לספיריט – מקבל הרבה יותר רק בשביל 49.90 ש"ח לחודש.

שישה מצבי מזיגה

בר המים מציע שישה מצבי מזיגה שונים – מים קרים, מים חמים, מים רותחים וכן מצבי Mix – לטמפרטורה של 35 מעלות, 45 או 55 המאפשרים גם מזיגה קלה של מים בטמפרטורה האידיאלית להכנת תמ”ל. לנוחות שימוש מירבית, ניתן למלא כוס, בקבוק או סיר בנגיעה אחת בלבד, על לחצן ה-Cup או ה-Bottle.

מתוך רצון לחסוך מקום יקר על השיש במטבח, תוכנן בחלקו העליון של המכשיר שטיחון יבוש לכוסות מעוצב וייחודי, עליו ניתן להניח כוסות. שוקת נשלפת מאפשרת למלא בקבוקים וגם סירים, כאשר קער בחזית המתקן מאפשר למקם סיר ישירות מתחתיו. בחברה שמו דגש מיוחד על העיצוב – המכשיר מגיע בשלל צבעים, ובהם כסף, לבן, שמנת, אדום, שחור ושמפניה; וכולל תאורת לד, המאפשרת למזוג מים גם בחושך.

“מה שמנחה אותנו בפיתוח המכשיר הוא קודם כל פונקציונליות מלאה ונוחות השימוש הגבוהה ביותר שיש, לצד עיצוב חדשני ומתקדם. אבל הבסיס הוא כמובן איכות המים – שעליה אנחנו לא מוכנים להתפשר. מערכות הסינון שלנו מתאימות לאיכות המים המצויה בבית הלקוח ועומדות בתקנים הישראליים והבינלאומיים המחמירים ביותר. לעומת פתרון סינון אוניברסלי אחיד לטעם המים בלבד. זאת על מנת לספק ללקוחות מים נקיים, מרעננים וטעימים”, מדגיש שלו.

לרכישת "ספיריט טאצ' בר" ב-49.90 ש"ח לחודש, השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"