כדאי לדעת

מי החברה שעומדת מאחורי סיפור ההצלחה של הדרכון הפורטוגלי?

כולם מכירים כבר את התיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי המאפשר לנו הישראלים לקבל זכאות לאזרחות פורטוגלית אירופאית בהליך קל ופשוט וליהנות מיתרונותיה הרבים. 
הנתונים מדהימים וחסרי תקדים! בשנתיים האחרונות זינק מספר הבקשות המוגשות לממשלת פורטוגל מכ-400 ל-2,500 בקשות מידי חודש והצפי שהמספרים יאמירו ל-10,000 בחודשים הקרובים.

אבל מי זו החברה שגרמה לכולנו להבין את ההזדמנות הגדולה שהביא עמה התיקון לחוק?

עד לשנים האחרונות היה התחום נחלתם של עורכי דין כעיסוק משלים לעיסוקים אחרים שלהם, עד הגעתה של חברת “פורטוגליס” לתחום ששינה את פני התמונה והפכה לאוטוריטה ולחברה הגדולה, המקצועית והמובילה בתחום עם אלפי לקוחות. 
אתם כנראה כבר מכירים את השם “פורטוגליס” לאחר שהחברה סוקרה בכל כלי תקשורת אפשרי.  החברה צמחה וצומחת ובשנתיים האחרונות פתחה סניפים בתל אביב, חיפה, נתניה ובאר שבע ובקרוב תפתח סניפים נוספים לשרות לקוחותיה.

הסיפור מאחורי ההצלחה בתחום שנחשב כאמור עד עתה נחלתם של עורכי דין וגופים קטנים, טמון בעיקר בחיבור בין שלושה מנהלים מוכשרים עו"ד יוסי יצחק, יהונתן קפלן ואסף מולכו, שלושתם שימשו בעברם בתפקידים בכירים בזירה העסקית בישראל ואשר הבינו את ההזדמנות האדירה והבלתי חוזרת הטמונה בתיקון לחוק, עבור מיליוני ישראלים לפתוח עולם שלם של אפשרויות. בשנת 2016 הקימו את פורטוגליס תוך שהם מביאים עמם תפיסה ניהולית ועסקית מתקדמת ומתודולוגיות עבודה בניהול וייעול תהליכים מורכבים.

אז מה גורם לנהירה אל עבר הדרכון? יותר ויותר ישראלים כבר הבינו  את היתרונות הרבים, הזכויות וההטבות שמעניקה להם האזרחות הפורטוגלית, בדיוק כמו כל אזרחות אירופאית אחרת. העובדה שכעת הפרוצדורה עדיין פשוטה והחשש שהתנאים לקבלת האזרחות ילכו ויחמירו, מביאה ישראלים רבים לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר כעת ולפנות לפורטוגליס החברה הגדולה והמקצועית בישראל בתחום כדי להתחיל בהליך מוקדם ככל האפשר.

פוטנציאל אדיר - מיליוני ישראלים זכאים

פנינו לשי כהן, מנכ"ל פורטוגליס, על מנת שיסביר מה עומד מאחורי ההצלחה הגדולה: "מיליוני ישראלים זכאים לאזרחות אירופאית-פורטוגלית, הכל מתחיל מהנתון המטורף הזה, מסביר לנו קפלן. מדובר ברוב המוחלט של צאצאי העולים מצפון אפריקה (מרוקו, טוניס, לוב, אלג'יר, מצרים), ארצות הבלקן (יוון, טורקיה, בולגריה והארצות שהרכיבו את יוגוסלביה לשעבר), סוריה, לבנון ויהודי דרום אמריקה. כמי שמתמחים בתחום כבר מספר שנים, זיהינו את  הצורך והפוטנציאל האדיר והחלטנו לתת מענה נגיש, נוח ומקצועי לציבור הישראלי בידיעה ששירות מקצועי הוא ערך עליון עבורנו."

“יתרה מכך, כאשר הקמנו את החברה הבנו שהבעיות הטמונות בקרב נותני השירותים בתחום נבעו מעיסוקים מקבילים ונוספים, לרבות טיפול באזרחויות נוספות (רומני, פולני וכיוב) אצל חלק מהחברות בתחום ועיסוקים משפטיים שונים אחרים אצל ציבור עורכי הדין. עיסוקים אלו הם שמנעו התמקצעות של ממש בתחום האזרחות הפורטוגלית ובסוף הדרך לא מאפשרים להם לספק שירות מקצועי מיטבי כפי שאנו מבינים אותו. ולפיכך  קיבלנו החלטה אסטרטגית שאנו נתמקד ונתמקצע אך ורק בתחום האזרחות הפורטוגלית ונעסוק בו ובו בלבד.

בעינינו מיקוד =מקצועיות ומקצועיות= הצלחה!

שי כהן, מנכ"ל פורטוגליס
האם גם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי? לחץ לבדיקת זכאות >>

בהשארת פרטים הנני מאשר קבלת פניות ומידע בנושא הזכאות לאזרחות פורטוגלית ואופן מימושה

שירות, התמחות ומקצועיות

ההצלחה הגדולה של “פורטוגליס” נובעת כנראה משילוב של מספר גורמים:  מתן שירות איכותי לאורך כל הדרך, מומחיות אמיתית, ניסיון ומקצועיות ללא פשרות בתחום, נציגות מקומית אופרטיבית ומשפטית בפורטוגל, ההערכה המקצועית של הקהילה היהודית בפורטוגל לפעילות "פורטוגליס" וחוסן כלכלי.

“מהרגע הראשון היה לנו ברור שלישראלים שמבקשים את הדרכון חשוב לפנות לגוף מוסמך ומקצועי שיכול לספק שירות טוב ולהעניק ללקוח שקט נפשי בידיעה שיש לו על מי לסמוך, מדגיש קפלן. מגיעים אלינו לקוחות רבים שהתחילו בתהליך עם עורכי דין ואף חברות אחרות הנעדרים יכולת אמיתית לתמיכה וליווי במהלך ההליך, ואשר לצערנו נכוו בדרך, אנו כאן בשבילם כדי לתת שירות תומך במקרים שכאלה. 
“העובדה הזו רק חיזקה אותי שהפעולות שעשינו בתחילת הדרך היו נכונות. שני הדברים הראשונים שעשינו לאחר שהחלטנו על המיקוד שלנו היו להקים מערך שירות לקוחות מתקדם שיתן את המענה המהיר והטוב ביותר ללקוחות שלנו ולפתח מומחיות בעבודה מול הרשויות והגורמים בפורטוגל שתאפשר לנו להגיש עבור לקוחותינו את הבקשות בדרך היעילה ביותר.

היותה של “פורטוגליס” חברה גדולה ויציבה בפריסה ארצית עם מערך שירות לקוחות ייעודי שכל כולו ממוקד בתחום אחד והמונה יותר מ- 20 אנשי שירות מקצועיים בישראל ו- 10 בפורטוגל, יחד עם הקשרים והניסיון שלנו, מאפשרים לנו לתת ללקוח שירות איכותי וראש שקט לאורך התהליך.” 
אנחנו משתדלים להקל על לקוחותינו כמה שאפשר, בעזרת ליווי אקטיבי צמוד. נותר להם רק למסור מספר מסמכים פשוטים לפי ההנחיות שלנו ולהעביר אלינו. אנחנו מפעילים נציגות ייעודית בפורטוגל, מפעילים צוות מנוסה של עורכי דין מקומיים מובילים מטעמנו ומנהלים קשר ישיר עם נציגי הקהילות היהודיות והרשויות בפורטוגל, שלהם תפקיד מכריע בבחינת הבקשות.

התוצאות לא איחרו, לשמחתנו, להגיע: פורטוגליס, כחברה הגדולה והמובילה בתחום טיפלה במספר הגדול ביותר של בקשות, סיימה בהצלחה מאות הליכי אזרוח כאשר בחודשים הקרובים אנו עתידים לסיים בהצלחה אלפי בקשות נוספות”.

אז איך מתחילים את התהליך?

את בדיקת הזכאות מבצעים ב"פורטוגליס" ללא תשלום.

ומה קורה אחרי שנמצאנו זכאים? "לאחר בדיקת הזכאות, הלקוח נדרש לאסוף ולמסור לנו מספר מסמכים בסיסיים שיש בכל בית, מסביר קפלן. מאותו רגע אנחנו מטפלים בבקשה מא' ועד ת', מול הקהילה היהודית והרשויות בפורטוגל. אנו בוחנים כל העת את סטטוס הבקשה ומעדכנים את הלקוח באופן שוטף, עד לקבלת האזרחות."

לבדיקת זכאות לאזרחות פורטוגלית-אירופאית באמצעות חברת "פורטוגליס" ניתן להשאיר פרטים*:

* הבדיקה ללא עלות

בהשארת פרטים הנני מאשר קבלת פניות ומידע בנושא הזכאות לאזרחות פורטוגלית ואופן מימושה


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"