בריאות ולייף סטייל

איך להשמין לא צריך ללמוד, אבל איך לבחור בלון קיבה להרזיה צריך לדעת

אלפי ישראלים הנאבקים בעודף המשקל הבינו בשנים האחרונות שפתרון  בלון הקיבה להרזיה, יעיל יותר מכל דיאטה ומסוכן פחות מניתוח קיצור קיבה .. בישראל משווקים מספר בלונים, אך למתעניינים אין מספיק מידע שיעזור להם בבחירה שעולה לא מעט כסף ויכולה להשפיע רבות על חייהם – יצאנו לבדוק  

רבים הסובלים מעודף משקל משמעותי נאלצים להתמודד יום יום עם השלכות בריאותיות ותודעתיות הקשורות בהשמנה. מה שהוגדר כמגפה בשנים האחרונות, מתבטא אצל אלו המעוניינים לרדת במשקל בתחושות של ירידה בביטחון, קושי בתפקוד והימנעות.

קיים כמובן פתרון ניתוחי של קיצורי קיבה למיניהם  – אבל הם כרוכים בהליך רפואי עם סיכונים חמורים , ואינם מתאימים לכל הסובלים מעודף משקל. לכן הפתרון המועדף, שמחולל שינוי עצום בחייהם של רבים, הוא בלון הקיבה – הבלון, מוחדר לקיבה דרך הפה, ומסייע לשנות את אורח החיים ולרדת משמעותית במשקל, ללא הסיכונים של ניתוחי קיצורי הקיבה.

"הבלון מוחדר לקיבה בתהליך קצר האורך כ-15 דקות, הנערך כמובן על ידי רופא מומחה. הוא תופס מקום בקיבה ומשהה את משך הזמן בו המזון נמצא בקיבה, מה שיוצר תחושת מלאות ארוכה יותר .. התוצאה היא כמובן ירידה במשקל, , מסביר ד"ר יאיר מיכאל, רופא גסטרואונטולוג בחברת "אופטימל לייף".

בלון הקיבה הקלאסי הוא מוצר הקיים בשוק כבר 30 שנה, אך לפני כחמש שנים הגיעה החדשנות גם לתחום הזה, וכעת למטופלים יש אפשרות לבחור בין מגוון הדגמים המשווקים בישראל.

שנה לעומת חצי שנה

"הבלונים הוותיקים בשוק מאושרים להימצא בגוף רק חצי שנה – ואז חייבים  להוציא אותם, זה למעשה הלחיץ מאד את התהליך ולא אפשר למטופלים הסתגלות וניצול של הבלון לאורך זמן. בלון מסוג 'ספאץ', נשאר בקיבה שנה שלמה – זה יתרון מובהק שמכפיל את הזמן שהמטופל נהנה מהשימוש בבלון ו, מסביר ד"ר מיכאל.

ומה קורה אם לא מצליחים להסתגל לבלון?

"קודם כל, חשוב לומר שבכל בלון בו בוחרים, צפויה תקופת הסתגלות של כמה ימים, שבה אפשר לצפות לתופעות לוואי כמו כאבי בטן, בחילות, לעיתים גם הקאות – אך היא חולפת. עם זאת, ידוע כי בכל הבלונים כ – 10%-15%  מהמטופלים לא מצליחים להסתגל כלל – ואין להם ברירה אלא להוציא את הבלון.

איך מונעים הוצאת בלון מוקדמת והפסקת התהליך?

כמעט כל המקרים של קושי בהסתגלות נפתרים אם מקטינים את נפח הבלון. בבלונים הוותיקים אין יכולת כיוונון ולכן ברגע שהמטופל לא מסתגל, האופציה היחידה היא להוציא את הבלון ולאבד את התהליך להרזות וכמובן את הכסף. בבלון ה'ספאץ' ניתן להקטין את נפח הבלון בעודו בקיבה, וכך ב-85% מהמקרים נפתרת בעיית ההסתגלות והתהליך ממשיך עד סופו".

איך יורדים עם בלון הרזיה עוד ועוד?

כל מי שעשה פעם דיאטה מכיר את המונח "עצירה" – זוהי התקופה שבה הגוף מתרגל למשטר החדש והירידה במשקל נעצרת – רבים גם מתייאשים בשלב הזה: "חלק מהמטופלים חווים עצירה בירידה במשקל גם עם בלון ובדרך כלל זה קורה בין החודש השלישי לחמישי, ואז ניתן להכריז כי התהליך הגיע לסיומו. עם בלון ה'ספאץ', כשהרופא מבין שיש עצירה, הוא מבצע הגדלה של הבלון בעודו בקיבה, והירידה במשקל ברוב המקרים מתחדשת מיד", מסביר ד"ר מיכאל.

"יכולת ההגדלה ייחודית ל'ספאץ', היא קצרה ונעשית ללא עלות נוספת, והיא מאפשרת למצוות את ההליך ולמקסם את ההישגים כמה שניתן .אופציית הכוונון (הקטנה והגדלה) מוגנת כפטנט בכל רחבי העולם והיא זו שהחזירה את בלוני ההרזיה למקום של הצלחה.

מעטפת ליווי שלמה

ירידה במשקל היא לא רק עניין של כמות האוכל, לכן חשוב שהמטופלים יקבלו ליווי והדרכה צמודים שיעזרו להם בכל ההיבטים – החל בדיאטנית קלינית מוסמכת בלון, שתלווה אותם לאורך שנה שלמה; מטפל רגשי, איתו ניתן להיפגש במפגשים אישיים וגם קבוצתיים; רופא פנימאי שזמין לפניות ושאלות בכל עת ואפילו מאמן כושר , כדי לעזור להם לשלב ספורט באורח החיים – מרכיב חשוב מאוד בשמירה על משקל בריא".

"אנחנו עוסקים במתן פתרון מקיף לירידה במשקל", מוסיף יהב שוורץ, סמנכ"ל השיווק של חברת אופטימייל לייף. "אנחנו מספקים קשת רחבה של תמיכה רפואית, רגשית ואפילו טכנולוגית ללקוחות שלנו. מדובר על תהליך שנעשה על ידי רופאים פרטיים בכירים שבחרו לעבוד איתנו – הכל כדי לתת למטופלים את הפתרון החדשני המקיף ביותר להשמנה.

"הבלון הוא פתרון מתאים למי שרוצה לעשות שינוי משמעותי בחיים, גם בלי לעבור תחת סכין המנתחים, והמטרה שלנו היא הצלחה לאורך שנה שלמה של ליווי והדרכה לשינוי הרגלים שישרתו את המטופל לאורך חייו", מסכם שוורץ.

למידע נוסף על בלון ספאץ – השאירו פרטים:

בהשארת פרטים הנני מאשר קבלת מידע ודיוור בנושא פתרונות הרזיה רפואיים מאופטימל לייף.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"