לימודים וקריירה

כולם מדברים היום על "לעשות כסף ממסחר באמזון" אבל האם זה מתאים לכל אחד?

זה כבר הפך מזמן לשיחת היום -" איך עושים כסף קל ממסחר באמזון". ואכן התחום רק הולך וצובר תאוצה. אלפי ישראלים כבר נכנסו לעניין וגם אלה שעדיין לא, משוכנעים שהם יכולים לייצר לעצמם הכנסה חודשית משמעותית. זה יכול להיות צעירים או סטודנטים שבמקום להתחייב למשמרות ארוכות במלצרות מעדיפים לעבוד מהלפטופ בזמן שנוח להם, וגם אנשים מבוגרים יותר שקראו או שמעו מחברים שיש דרך קלה להרוויח 3,000 דולר בחודש בלי להתאמץ.

אבל האם כל אחד יכול להתעשר או אפילו רק להרוויח יפה ממסחר באמזון? כנראה, שכמו בכל מקצוע אחר, נדרש לימוד, הבנה עמוקה יותר של התחום וכמובן גם תכונות אופי מסוימות. אז מה באמת נדרש כדי להצליח ממסחר באמזון?

אורי לוי, שותף בחברת SoSimple המובילה את שוק הקורסים וההדרכות למסחר באמזון, מסביר: “האנשים שחושבים שהם הולכים להתעשר תוך שבוע, הם כנראה האנשים שלא מתאימים לתחום ולא יצליחו לייצר לעצמם הכנסה חודשית משמעותית בפלטפורמות כמו אמזון. מעבר לכך,  נדרשת הבנה של הפלטפורמה עצמה. בעיניי, כאחד שבעל אקדמיה לאמזון, צריך משמעת עצמית גבוהה, יכולת התמדה ודבקות במטרה   – מי שרוצה לעסוק בצורה מקצועית במסחר באמזון חייב להבין שזה לא כסף כל כך קל ובטח לא "זבנג וגמרנו". מדובר בתהליך של למידה ונדרשת כאן התמדה ומשמעת עצמית.
גמישות ויצירתיות – אמזון היא פלטפורמה שמשתנה ומתחדשת כל הזמן. מי שעוסק במסחר באמזון חייב להיות בעל גמישות מחשבתית, יצירתיות במציאת פתרונות ויכולת הסתגלות לשינויים.
חוש יזמי – מאחורי כל עסק רווחי ומשגשג עומד בעל עסק עם חוש יזמות מפותח. זה לא שונה גם בתחום שלנו ."

אורי מוסיף: "מי שיש לו את התכונות הללו יכול באמת להרוויח טוב, הרבה מהסטודנטים שלי מרוויחים היום 6000 דולר בחודש, ממכירה של מוצר אחד או יותר, לצד העיסוק המרכזי שלהם".

כך תבינו אם זה באמת אתם : סדרת סרטונים שנותנים טעימה מעולם המסחר באמזון

אורי לוי הוא כנראה בעל תכונות האופי הללו בדיוק , כיוון שהוא מרוויח מצוין ממסחר באמזון כבר כמה שנים טובות. הוא ושותפו אורי פירוז יצרו סרטוני הדרכה שמסבירים בצורה ברורה, שלב אחרי שלב, איך לבנות עסק רווחי מאוד במכירת מוצרים עם מיתוג פרטי באמצעות אמזון, ובהשקעה של כמה שעות שבועיות בלבד.

"היתרון המשמעותי של הסרטונים שלנו, מסביר לוי, הוא בעובדה שאנחנו מאפשרים למתעניינים לטעום ולהבין אם באמת תחום המסחר באמזון מתאים להם. כל מתעניין יקבל גישה ללא תשלום לסדרה של 3 סרטונים המבוססים על הניסיון המעשי שלנו. מי שצופה בסרטונים יוכל להבין האם התחום מתאים לו ונוא מעוניין להתעמק במטרה להרוויח ממסחר באמזון.

כך אנחנו גם מונעים מצבי תסכול ועוגמת נפש של תלמידים ששילמו הרבה כסף לקורסים שונים למסחר באמזון, ותוך כדי הקורס מבינים שהתחום הזה בכלל לא בשבילם."  


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"