בריאות ולייף סטייל

אולי גם אתם סובלים מרגישות למזון שממררת את חייכם?

אם אתם סובלים מסימפטומים גופניים שמקורם לא ברור, יתכן שכמו מחצית מהאוכלוסייה, גם לכם יש רגישות למזון שלא מתגלה בבדיקות רגילות. בדיקת דם פשוטה וחדשנית יכולה לשנות את חייכם 

מורן, בת 29 מתל אביב, סבלה במשך חצי שנה מפריחה קלה בבטן ובגפיים. היא פנתה לכמה רופאים, ואלה הפנו אותה לבצע בדיקות. אך כל התוצאות יצאו תקינות והסיבה להתפרצות הפריחה לא נמצאה. "בשלב הזה הרופאים התחילו להסתכל עליי במבט מוזר", מספרת מורן. "הם העריכו שמדובר במשהו נפשי ושאני בסטרס. הם ביררו אם אני בדיכאון, אבל לי היה ברור שלא מדובר במשהו נפשי".

מורן הייתה מיואשת לגמרי. "חוץ מזה שהגירוד מהפריחה הוציא אותי מדעתי, גם התביישתי ללבוש בגדים קצרים", היא מספרת. "כבר לא ידעתי למי לפנות. כל החיפושים באינטרנט רק בלבלו והבהילו אותי. בסוף אחד החברים אמר שאולי אני סובלת מאיזושהי רגישות למזון".

מורן ביררה וגילתה שחברת WLAB מציעה בדיקת דם חדשנית שמאתרת רגישות למזון שלא מתגלה בבדיקות שמבוצעות בקופת חולים. מורן ביצעה את הבדיקה המתקדמת ולתדהמתה התגלתה אצלה אי סבילות לשומשום, כלומר מערכת החיסון שלה מגיבה לשומשום. אחד המאכלים האהובים על מורן הוא טחינה (שעשויה משומשום כידוע), והיא הייתה אוכלת טחינה כמעט מדי יום. בעקבות התוצאה מורן הפסיקה לאכול שומשום ומוצרי מזון שעשויים ממנה. בתוך שלושה שבועות הפריחה נעלמה לגמרי, ומאז מורן מרגישה נהדר.

אי סבילות למזון, מה זה?

כמחצית מהאוכלוסייה מתמודדת עם אי סבילות (רגישות) למזונות מסוימים, אולם רבים מהם לא מודעים לכך בכלל. מהי אי סבילות למזון? ישנם אנשים שמערכת החיסון שלהם מגיבה לסוגי מזון מסוימים. כשהם אוכלים את אותו מאכל, גופם מגיב בייצור נוגדנים מסוג IgG כנגד המזון שנאכל.

כתוצאה מכך עשויים להופיע תסמינים שונים הכוללים בעיות במערכת העיכול כמו גזים, עצירות, שלשולים, נפיחות בבטן או סימפטומים אחרים כמו פסוריאזיס, אקזמה, מיגרנות, כאבי ראש ואף עלייה לא מוסברת במשקל ושינויים במצב הרוח.

לרוב, נוגדנים מסוג IgG נוצרים תוך כמה שעות או ימים מצריכת המזונות שאליהם ישנה רגישות. התגובה המושהית מקשה עוד יותר על זיהוי מקור הבעיה. במחקרים קליניים נמצא כי הימנעות של אדם ממזון שהוא רגיש אליו יכולה לשפר תסמינים של מחלות כמו מעי רגיז, קרוהן, מחלות אוטואימוניות, מיגרנות, דלקת מפרקים שגרונית, אקזמה ואוטיזם.

רגישות זו שונה מאלרגיה מסוג 1 הנדירה יותר, שממנה סובלים רק 2% מהאוכלוסייה, ושהסימפטומים שלה מידיים ועלולים לסכן חיים. בבדיקות שמבוצעות בקופת חולים מזוהות רק רגישויות של אלרגיה מסוג 1.

לראשונה בישראל

עד היום כשהיה חשש שאדם סובל מרגישות למזון (כשלא מדובר באלרגיה קלאסית מסוג 1) נסיונות האבחון נעשו באמצעות דיאטת אלימינציה, כלומר הימנעות ממאכלים מסוימים והמתנה עד שיתברר אם הסימפטומים נעלמים.

אולם כיום בדיקת דם חדשנית ופשוטה לביצוע, מאפשרת לגלות רגישות לסוגי מזון רבים. התוצאות כוללות שלוש אפשרויות עבור כל סוג מזון: אין רגישות, רגישות גבוהה ורגישות גבוהה מאוד. כשמתגלה רגישות למזון מסוים, אפשר פשוט להימנע מאותו מאכל ולשפר פלאים את איכות החיים.

הבדיקה המתקדמת, שפותחה בטכנולוגיה גרמנית, מוצעת כעת לראשונה בישראל במרכז לבדיקות משלימות WLAB שמעניק שירותי מעבדה שמאפשרים שיטות אבחון ייחודיות.

הבדיקה פשוטה והמחיר שפוי

כל אדם יכול לבצע את הבדיקה החדשנית ללא צורך בהפניית רופא. ניתן לבצע את לקיחת הדם באחת מתחנות לקיחת הדם של החברה , או לקבל את הערכה הביתה באמצעות שליח ולבצעה באופן עצמאי בבית. התוצאות מתקבלות במייל לאחר כשבועיים.

מחירי ערכות הבדיקה הוגנים וניתן לשלם עבורן בחלוקה ל-12 תשלומים. חברת WLAB מציעה שלושה פאנלים לבדיקות שמובדלים בהיקף המזונות הנבדקים: 44 מזונות (המחיר: 834 שקלים), 90 מזונות (המחיר: 1,350 שקלים) ,180 מזונות (המחיר:  1850שקלים) ו- 260 מזונות (המחיר: 2400 שקלים).

בנוסף, תוצאות הבדיקה, מלוות בפגישת ייעוץ עם תזונאית קלינית ובקבלת מתכונים מותאמים אישית, באמצעות אפליקציה, המבוססים על תוצאות הבדיקה. מתכונים אלו פותחו על ידי דיאטנים קליניים ושפים.

WLAB

אני לא האמנתי

בזכות הבדיקה החדשנית, גם שרון לקוחה מדרום הארץ, דיווחה שלראשונה מאז אבחנת הסכרת שלה, היא הצליחה לאזן את רמת הסוכרים שלה ולהשיל מספר קילוגרמים ממשקלה. על אף ניסיונות רבים להורדה במשקל, היא לא ראתה שינוי בספרות המשקל, אלימנציית המזונות על פי בדיקת Imupro, איפשרה לה להוריד במשקל תוך כדי אכילה בריאה ומגוונת ואף להוריד את מינון התרופה לסכרת. שרון ממליצה בחום על בדיקה זו לכל מי שרוצה לשפר את בריאותו. 

רוצים לבדוק מאיזה מזונות כדאי שתימנעו כדי להרגיש הרבה יותר טוב? חייגו עכשיו 077-7296002 או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

רוצים לבדוק מאיזה מזונות כדאי שתימנעו כדי להרגיש הרבה יותר טוב?

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"