בריאות ולייף סטייל

שיניים חדשות ביום אחד – הפתרון המתקדם של תושבי הצפון

ד"ר סליבא ממרפאות "דנטלי" בנוף הגליל וקרית מוצקין, רגיל לקבל לקוחות מעפולה, טבריה וגם מקרית שמונה. בראיון קצר איתנו הוא מסביר מדוע מגיעים אל המרפאות שלו מכל אזור הצפון וכיצד ניתן להיכנס למרפאה ולצאת עם חיוך רחב תוך יום אחד בלבד

"דנטלי" המרכז לשיקום הפה, הפך לשם דבר באזור הצפון בזכות שני יתרונות עיקריים: הראשון הוא הטכנולוגיה המתקדמת והמהירה בעולם, שמאפשרת לצוות הרופאים לבצע השתלות שיניים מסובכות, ואילו השני הוא ההתמחות של המרפאה במתן טיפולי שיניים לאנשים עם חרדה דנטלית, טיפולים בסדציה, ובהרדמה מלאה עם מרדימים מבתי חולים מובילים בארץ.

"מטופלים מגיעים אלינו בעיקר בכדי לצאת עם שיניים חדשות וחיוך שהם יוכלו להתגאות בו", מסביר ד"ר ריאד סליבא, רופא בכיר ב"דנטלי". "בישראל מסתובבים מאות אלפי אנשים שמתביישים בחיוך שלהם וזה מדהים לגלות כמה אושר יכול להסב חיוך גדול לבן אדם שלא היה רגיל לחייך – הטכנולוגיה של היום מאפשרת לנו להגיע לרמת דיוק פנומנלית, ולמטופלים שלנו ליהנות מתוצאה מושלמת", הוא מוסיף.

רופאים מובילים מבתי החולים בישראל

מרפאות "דנטלי" הן  מהמוכרות ביותר בישראל; כאשר את הטיפולים הכירורגיים מבצעים רופאים מבתי חולים מובילים בארץ. בראש מחלקת הטיפולים הכירורגיים עומד ד"ר עבוד ווסים, מומחה פה ולסת מבית החולים שיבא-תל השומר, מנהל מחלקת מפרקי הלסת בשיבא, ובוגר האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים.

המומחיות של המרפאות מאפשרת להן להציע קשת של טיפולי שיניים מקיפים תחת קורת גג אחת, והכל בזמינות גבוהה במיוחד כשבין היתר, מספקים השתלות שיניים לכל הפה ביום אחד בלבד.

תושבי הצפון – רוצים חיוך מושלם? לחצו ליצירת קשר עם "דנטלי" >>

טיפולים מותאמים לסובלים מחרדה ולחולים

כחלק מהמוניטין שצברו לעצמן מרפאות "דנטלי" במרוצת השנים, הן נותנות פתרונות גם לאלו הסובלים מחרדה מפני טיפולי שיניים: "אנחנו מבינים שטיפול שיניים הוא בבחינת סיוט עבור רבים באוכלוסייה ולכן הצוות עבר הכשרה מיוחדת לעבודה עם מטופלים מסוג זה, תוך הקפדה על סביבה מרגיעה ושלווה, ותשומת לב מיוחדת למצבו הנפשי של המטופל", אומר ד"ר סליבא. "בנוסף, מטופלים הנמצאים בסיכון גבוה בגלל מחלות לב או סוכרת – שחלק ממרפאות השיניים אינן מסכימות לטפל בהם – ימצאו גם הם אצלנו מענה מלא".

ד"ר ריאד סליבא

פתוחים גם בשבת

"אנחנו נותנים שירות לקהל לקוחות מכל המגזרים באזור הצפון ואפילו ללקוחות שמגיעים אלינו מחו"ל ולכן לא מוותרים על עבודה גם ביום שבת, כדי לאפשר לאנשים גמישות מרבית".

מה לגבי ביטוחי בריאות?

"המרפאות מכבדות את כל סוגי ביטוחי הבריאות, כולל זה של משרד הביטחון ואנחנו מציעים גם תנאי תשלום נוחים ועד 60 תשלומים למי שצריך".

ישראלים רבים פונים להשתלות שיניים במקומות זולים יותר כמו מזרח אירופה בגלל העלויות.

"אנחנו מודעים לכך, ולצערנו גם מגיעים אלינו רבים שפנו למסלול הזה ולא היה להם לאן לפנות כשהתעוררה בעיה. אלו שנוסעים למדינות אחרות להשתלות שיניים לוקחים סוג של הימור – הם לא תמיד יכולים לבדוק את רמת ההכשרה והמקצועיות של הרופאים ואין להם לאן לפנות במקרה שמשהו משתבש – שיניים ופה זה לא משחק. אצלנו עובדים מיטב המומחים בישראל וזו בהחלט ערובה לטיפול ראוי ומקצועי עם חומרים מאושרים שעומדים בכל התקנים בתחום".

"לא מוותרים על ההרגשה הטובה של המטופל"

"מאז שהקמנו את המרפאות צברנו מוניטין כאחד המרכזים המובילים באזור הצפון שמעניק טיפולי שיניים מכל הסוגים ובזמנים הקצרים ביותר האפשריים. המרפאה בנוף הגליל הייתה הראשונה והביקוש הביא אותנו לפתוח סניף נוסף בקריית מוצקין, כדי לתת מענה למטופלים נוספים מהאזור".

"המרפאות מעוצבות בסגנון מאד ביתי ונעים ובאווירה משפחתית על מנת לתת למטופלים חוויה אחרת ממה שהם רגילים. ככה נוצרת נאמנות ארוכת טווח עם קהל לקוחותינו, המבוססת על אמינות, שירות, איכות ומחירים הוגנים. אנחנו מתגאים ביכולת להתחשב בכל מטופל ולהיות קשובים לצרכים האישיים שלו, עושים הרדמות מלאות, שיקום פה, השתלות, הרמת סינוס וטיפולים אסתטיים תוך הקפדה על מקצועיות אך מבלי לוותר על ההרגשה הטובה של המטופל – בתחום שאצל רבים הוא מפחיד ומרתיע", מסכם סליבא.

תושבי הצפון – רוצים חיוך מושלם? צרו קשר עם "דנטלי":


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"