הראש הישראלי: המכשיר הביתי שמבטיח 30% יותר שיער

מחקר מדעי אישר את יעילות מכשיר ה"הריג'ן קלאסיק" שפותח בישראל, עם שיפור של עשרות אחוזים בצפיפות ועובי השיער. החברה מתחייבת לשיפור של לפחות 30% בשימוש ביתי של מספר דקות ביום.

40% מהנשים שחצו את גיל 40 סובלות מנשירת שיער מוגברת, אחרי גיל 60, הנתון הזה קופץ ל-60% ויותר; אצל גברים, כידוע, תופעת אובדן השיער מתחילה מוקדם יותר – והיא גם נפוצה בהרבה.

מאות אלפי ישראלים הסובלים מנשירה מוגברת, דלילות שיער ואף התקרחות כבר ניסו לא מעט תכשירים שאמורים לשמור על השיער הקיים או להצמיח אותו מחדש – אך עד כה, ההצלחה היתה מוגבלת בלבד.

בשנים האחרונות, הצטרף לשוק "הריג'ן קלאסיק" – מכשיר לשימוש ביתי, פיתוח של סטארט-אפ ישראלי בהנהגת דב אינגמן (פרופסור חבר מהטכניון, כיום בגמלאות), המשמש לטיפול בדלילות שיער והתקרחות. בשונה ממרבית מהפיתרונות שניתן למצוא בשוק, מדובר על מוצר שמגובה במחקר מדעי שמצביע על האפקטיביות של הטכנולוגיה.

מאחורי התוצאות עומדים דרמטולוגים בעלי שם עולמי – והמחקר, שפורסם בכתב העת המדעי Madridge, בוצע בקרב 289 נסיינים שהשתמשו במכשיר של החברה פעמיים ביום, במשך מספר דקות בכל פעם, בטיפול שנמשך 16 עד 25 שבועות בסך הכל.

מעוניינים לבדוק התאמה לטיפול? לחצו כאן

שיפור של 30% - או כסף בחזרה

באורח יוצא דופן, בוודאי בישראל, חברת דימדיקו טכנולוגיות רפואיות, המשווקת את מכשיר ה-Hairegen בישראל, מתחייבת בפני לקוחותיה ל-30% שיפור לפחות, בתוך 4 חודשים בלבד, למי שעומד בתנאי הסף לטיפול במכשיר.

בכדי לדעת האם הינכם עומדים בתנאי הסף אנא בחרו את מינכם:

בכדי לדעת האם הינכם עומדים בתנאי הסף אנא בחרו את מינכם:

כדי ליישם זאת, כל לקוח הרוכש את המוצר עובר בדיקה ממוחשבת הסורקת את שיערו וסופרת את כמות ועובי השערות באזור קבוע בראש. לאחר 4 חודשי שימוש יומיומי, במשך כמה דקות מדי יום, חוזרים הלקוחות למעבדה של דימדיקו לבדיקה נוספת הזהה בדיוק לבדיקה הקודמת. במידה שהשיפור המובטח לא הושג, הם יכולים להחזיר את המכשיר לחברה, ולקבל חזרה את מלוא התשלום עבורו.

איך אתם יכולים להבטיח החזר ללקוחות? אתם לא חוששים?

"עוד לפני פרסום תוצאות המחקר, ידענו שהטכנולוגיה שלנו יעילה מאוד, מסביר מנכ"ל החברה, אהוד רפאלי. "לכן, ידענו שאנו יכולים להתחייב בפני הלקוחות שלנו בראש שקט. מכיוון שלא מעט מהם הגיעו אלינו לאחר שניסו טיפולים בשיטות שונות והתאכזבו – ואנחנו רוצים שיידעו שהפעם, החוויה תהיה אחרת".

ומה קורה בפועל? האם קרה שהחזרתם כסף ללקוח?

"הרוב המוחלט של המטופלים שלנו משיגים את השיפור המובטח, של 30%, ואפילו יותר. ישנו אחוז קטן של הלקוחות שאינו מגיב  למכשיר – ובמקרים אלה, הם כמובן קיבלו חזרה את כספם בקלות ובמהירות.

אגב, זה מאד הגיוני שאין 100% הצלחה, גוף האדם הוא לא מחשב, כל אדם שונה מהשני וכל אדם מגיב באופן שונה לטיפולים שונים.

לקוחות מגיעים אלינו כי הם מבינים שאין להם מה להפסיד: אם זה לא יעבוד הם לא ישלמו כלום, ואני יכול להגיד שכולם מגיעים עם תקווה גדולה שהמכשיר יעבוד גם עליהם ולא יצטרכו לקבל החזר כספי".

"אני כבר לא 'אבא הקירח'"

כשהוא מדבר על לקוחות שהתנסו בשיטות שונות ומשונות והתאכזבו, אפשר לסמוך על רפאלי שהוא יודע מה הוא אומר; למעשה, לפני 25 שנה הוא עצמו החל להקריח – ובתמונות שצולמו לפני שהתחיל להשתמש במכשיר הוא נראה עם שיער דק וקצרצר. "לפני כחמש שנים", מספר רפאלי, "התחלתי להתנסות במכשיר ההריג'ן – ואמנם אין לי שיער כמו שהיה לי בגיל 20 וגם אני רוצה יותר שיער, אבל הבנות שלי כבר לא קוראות לי 'אבא הקירח'", הוא מחייך.

מדוע החלטת להשקיע בצד הטכנולוגי של שיקום השיער, הדלילות וההתקרחות?

"יש בשוק הרבה מאוד פתרונות – תרופות, מכונים שונים שצריך לבקר בהם בתכיפות גדולה, משחות, תרסיסים וכ"ו. מבדיקה מעמיקה שערכתי מצאתי שאין פתרון טכנולוגי יעיל לפתרון בעיית הדלילות וההתקרחות. מהרגע שנחשפתי ל"הריג'ן" ידעתי שזה בדיוק מה שחסר בתחום. מבחינתי, היתרון המרכזי של ההריג'ן הוא בטכנולוגיה – שמעודדת את הגוף להצמיח שיער מחדש, באמצעות שילוב של מנגנוני הפעלה שונים – ביוכימי, חשמלי ומכני".

"יתרון בולט וייחודי הוא שהמכשיר איננו פולשני ואינו מכיל חומרים כימיים – כלומר, בכדי להנות מתוצאות לא צריך להכניס לגוף חומרים שעלולים להזיק למערכות אחרות בגוף. יתרה מזאת, הפעולה של ההריג'ן מתמקדת רק באזור הספציפי בו יש לטפל. יתרון נוסף וחשוב הוא העובדה שמדובר במכשיר ביתי – לא צריך לצאת מהבית ולהגיע עד למכון ולהיות תלויים בלוח הזמנים של מישהו אחר; אפשר לעשות את הטיפול בכל שעה שנוחה, וכך אפשר להכניס אותו לשגרה היומית של הטיפול והטיפוח" מסכם רפאלי.

חברת דימדיקו מתחייבת בפני לקוחותיה ל-30% שיפור לפחות, בתוך 4 חודשים בלבד, למי שעומד בתנאי הסף לטיפול במכשיר.

בכדי לדעת האם הינכם עומדים בתנאי הסף אנא בחרו את מינכם:

לקביעת פגישה וקבלת הסבר על הטכנולוגיה של דימדיקו עוד היום, השאירו פרטים >


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"