בריאות ולייף סטייל

ניתוחים והזרקות אאוט: הטיפולים הטכנולוגיים שמצעירים את עור הפנים

רק אל תגידי לי שחשבת לעבור ניתוחים כדי למתוח את עור הפנים ולהעלים קמטים. למה לסבול, להסתכן ולהתפשר על מראה בובתי, אם אפשר להשיג תוצאות מעולות בטיפולים חדשניים ובטוחים?

בגיל מסוים אנחנו כבר לא יכולות לברוח מזה. זה מתחיל בקמטוטים קטנים מסביב לעיניים, ממשיך בנפילת עפעפיים , הופעת קמטי הבעה במצח, נפילה בצידי הפה ועוד. כשהשנים חולפות העור נחלש ומתרופף. אז יש לנו חדשות בשבילך: היום, כדי ליהנות ממראה פנים צעיר יותר כבר לא חייבים לעבור טיפולים כירורגיים מיושנים וכואבים, להתמסר לסכין המנתח או לעבור הזרקות. בטח שלא בגיל מוקדם יחסית כמו 30, 40 ו-50. העידן הזה הולך ונעלם, ואת מקומו תופס טרנד מתקדם של טיפולי אסתטיקה טכנולוגיים שמחדשים ומצעירים את העור.

כמו אנג'לינה ג'ולי וקים קרדשיאן – מהוליווד לישראל

אם פעם זו הייתה נחלתן של בנות ה-60 בלבד, היום יותר ויותר נשים צעירות החל מגיל 30 מבינות שיש צורך לטפל בפניהן ומתחילות לטפל בקמטים ובקמטוטים. הן רוצות להרגיש ולהיראות צעירות מגילן בכל גיל. הקמטים הם חלק מתהליך טבעי ונורמלי של הזדקנות העור, כך שאין באמת לאן לברוח. בתהליך היווצרות הקמטים יש פגיעה בסיבי הקולגן, תאי האלסטין מאבדים מגמישותם ולכן העור נראה רפוי יותר. בנוסף לכך, מבנה הרקמות וכלי הדם הופכים לגלויים יותר מבעבר, מה שמבליט כל קמט ופגם בעור. גם שרירי הפנים מזדקנים ונחלשים ותורמים למראה המקומט. ככל שמקדימים לטפל בקמטים, כך דוחים את הצורך בניתוחים והזרקות למיניהם ושומרים על מראה טבעי, צעיר ורענן. 

בהוליווד כבר הבינו שטיפולים טכנולוגיים הם הדבר הבא. אנג'לינה ג'ולי, למשל, עוברת טיפולים שונים שמעודדים ייצור קולגן, וקים קרדשיאן נעזרת בטיפולי לייזר למיצוק וחיטוב הפנים.

את היתרונות של הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים הבינו היטב גם ברשת מרכזי הקוסמטיקה של יפה מקסימוב. בשנים האחרונות הפכה מקסימוב לשם דבר בתחום הסרת השיער, ונשים מכל הארץ מגיעות לסניפים שלה הפועלים באזור המרכז. עכשיו מובילה מקסימוב גם את תחום הטיפולים הטכנולוגיים בעור הפנים. "הטיפולים החדשים ביותר בדרך כלל מגיעים לישראל באיחור של כמה שנים, הפעם אנחנו בפיגור רק של שנה או שנתיים אחרי הוליווד" צוחקת מקסימוב. הטיפולים הללו מסייעים למתיחת פנים, העלמת קמטים, הצערת העור ומיצוק העור (אבל בלי שתיראי כמו בובת ברבי) . בקיצור, כל מה שהטריד אותך וממש לא מתאים לך לחפש בחדר הניתוח.

אני גאה להיות החלוצה של תחום האסתטיקה בארץ ולהביא את הבשורה של המתחמים הטכנולוגיים ובהם הטיפולים הטכנולוגיים לנשות ישראל.

מה מבדיל את הטיפולים הטכנולוגיים המתקדמים משאר הטיפולים הכירורגיים הקיימים בשוק?

מכיוון שהעולם צועד לכיוון הטיפולים הטכנולוגיים, וניתוחים והזרקות יוצאים מהתמונה, ריכזנו בעזרת מקסימוב את היתרונות העיקריים של הטיפולים הטכנולוגיים ביחס לשיטה הכירורגית המיושנת:

מקסימוב פועלת כל הזמן למקסם את התוצאות ולהתחדש בטכנולוגיות המתקדמות בעולם, במתחמי הטכנולוגיה שפתחה קיימים מעל ל25 מכשירי לייזר שונים לטיפולים טכנולוגיים.  "ניתן להתחיל בטיפולים הללו כבר מגילאי ה-30 המוקדמים, כשמופיעים הסימנים לנפילה הראשונית של העור ", היא מסכמת. "אבל גם בגיל מאוחר יותר מתקבלות תוצאות מעולות בהחלט. אני מתאימה את הטיפול המדויק והאישי לכל מטפלת, והכל ללא כאבים וללא תופעות לוואי".

מעוניינת לשמוע עוד על הטיפולים הטכנולוגיים להצערת עור הפנים ברשת יפה מקסימוב? השאירי פרטים:

* הטיפולים מתבצעים בסניפי יפה מקסימוב ברמת גן וראשל"צ


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"