בריאות ולייף סטייל

המהפכה האמריקאית מגיעה לחדר השינה: הכירו את המזרן שמתאים לגב ולכיס של כולם

הסוף לחיפושים המפרכים בחנויות המזרנים: קונספט השינה שכבש את אמריקה מגיע לישראל ומציע לקנות אונליין את המזרן האולטימטיבי במחיר אטרקטיבי.  ואם אתם לא מרוצים? יש לכם 120 לילות ליהנות או להתחרט

זוכרים איך קניתם את המזרן האחרון שלכם? התחלתם במחקר מקיף בין חברים, נגררתם מחנות לחנות, מתרשמים מעשרות דגמי מזרנים, בכל חנות נציג המכירות הכווין אתכם לכמה דגמים מתאימים (לדעתו כמובן, או בהתאם למלאי). ואתם בתגובה נשכבתם באי נעימות על המזרן לעיני כולם, שומעים אין ספור הסברים טכנולוגיים מסובכים ומונחים מקצועיים שלא אומרים לכם כלום, ויצאתם מבולבלים.

איך יכולתם באותן 30 שניות מביכות של שכיבה על המזרן, להכריע אם זה יהיה המזרן שלכם ב-10 השנים הבאות לפחות? בסוף בחרתם לפי המחיר, המותג, המראה או כושר השכנוע של נציג המכירות, המלווה בהבטחות על החלפה תוך חודש במידה ותמצאו את המזרן לא מתאים (בתנאי שלא תורידו את הנילונים וכמובן תשלמו על הובלה, פעמיים).

תחילתו של עידן חדש

כדאי שתכירו את המהפכה הדרמטית שמתחוללת בעולם המזרנים: לא עוד התלבטות בין עשרות דגמים במחירים שונים, לא עוד התרוצצות בין רשתות ומחסנים. הבשורה היא דגם פרימיום אחד שמיוצר בטכנולוגיה מתקדמת ונמצא, לאחר סקרים, אידיאלי ונוח למרבית האנשים, ובמחיר לואו קוסט שכולם יכולים לעמוד בו. והרכישה? בלחיצת כפתור מהמחשב או הסלולרי שלכם. ממש כמו שאתם קונים היום כל דבר: מחופשה, דרך ביטוח ועד גאדג’טים.

מי שבישר את תחילתו של העידן החדש  בישראל היא חברת הרהיטים הוותיקה Simply Wood עם מותג המזרנים והשינה Better-Sleep – החברה מציעה למכירה באינטרנט מזרן איכותי, מפנק  ונוח בדגם אחיד העמיד למשך שנים ארוכות. המזרן נמכר במחיר אטרקטיבי מאוד, כולל משלוח חינם, מגיע עם 12 שנות אחריות, והכי חשוב – אפשר להתנסות בו לאורך 120 לילות בבית (וגם להסיר את הניילון).

“בארצות הברית הקונספט של קניית מזרני פרימיום אונליין כבש את הענף, והפך לטרנד מוביל”, מספר דני  יאברי מנכ”ל Simply-Wood. “זה התחיל בחברת קאספר (CASPER), שהשיקה ב-2014 מזרן אחיד ואיכותי שנמכר רק באינטרנט וכך העירה את השוק כולו והחדירה חדשנות לתחום המסורתי והמנומנם. תוך זמן קצר החברה הצעירה זכתה להצלחה אדירה, טלטלה את השוק האמריקאי והפכה לסטארט אפ לוהט".

איך מתמודדים עם התפיסה שמזרן זה מוצר שצריך להרגיש ולנסות לפני הקנייה?​

“ממילא לא ניתן לשפוט את מידת הנוחות והתאמת המזרן במספר דקות של שכיבה עליו בחנות. 
כל הנתונים הטכניים האיכותיים והתכונות של המזרן מפורטים באתר האינטרנט, ומי שמתעניין יכול לקרוא הכל בנחת בבית, בלי שנציג מכירות מלחיץ אותו לקבל החלטה. והכי חשוב: אנחנו מציעים התנסות אמתית: 120 לילות של שינה בבית, כך שהנוחות האישית בביתך לאורך זמן היא זאת שתקבע”.

מנפצים מיתוס: מזרן איכותי לא חייב להיות יקר

המחיר האטרקטיבי של המזרן הוא הוא ללא ספק אחת הבשורות שמביאה מהפכת המזרנים.

מה מאפשר לכם למכור את המזרן במחיר כל כך אטרקטיבי, בזמן שהמחירים המקובלים בענף המזרנים הישראלי גבוהים הרבה יותר? 

“מכירה באמצעות הדיגיטל חוסכת עלויות כבדות של אחזקת חנויות, שכר דירה, אנשי מכירות, פרסום, מיסים וכדומה. גורם חשוב נוסף שמוזיל את העלויות הוא אופן האריזה החדשני. פלאי הטכנולוגיה מאפשרים לנו לדחוס מזרן הבנוי מקפיצים מבודדים ולגלגלו באריזת לחץ קומפקטית לכרבע מנפחו במצב פתוח. המזרן מגיע באריזת הלחץ לכל מקום נדרש עד לחדר השינה שלכם וחוסך עלויות לכולם”.

לאחרונה הושק אתר האינטרנט של BETTER SLEEP, המאפשר לכם גם להצטרף למהפכת השינה בישראל.


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2023: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"