כוכבת הריאליטי בדרך לדרכון הפורטוגלי

אתם אולי זוכרים אותה בתור הזמרת הצעירה והמוכשרת שהגיעה לגמר תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא 2" וזכתה לאהבה רבה מצד הקהל – אביה שושני. היום היא מפתחת קריירה מצליחה בברלין וגם היא, כמו ישראלים רבים אחרים, הבינה את היתרונות המשמעותיים והחלה תהליך לקבלת אזרחות פורטוגלית.

אביה, למה אזרחות פורטוגלית?

"אחרי שהסתיימה העונה של "הכוכב הבא", הגעתי במקרה לברלין כשהזמינו אותי להופיע בפני הקהילה היהודית. מאחר ורציתי לפתוח בפני הזדמנויות חדשות, החלטתי להישאר. בברלין התחלתי מאפס והצלחתי להשיג ויזת אמן (מה שגם לא היה פשוט), אחרי שנדרשתי להוכיח שאני מגיעה לרמת הכנסה חודשית מסוימת. עבדתי בטירוף בשביל להגיע לשם. ויזת אמן ניתנת לזמן מוגבל בלבד וכדי שאוכל להמשיך לעבוד ולהתקדם כאן, התחלתי בתהליך הוצאת הדרכון הפורטוגלי. היום אני חתומה בלייבל גרמני ויש לי כוונות להישאר באירופה ולפתח את הקריירה שם. לכן היה לי חשוב להתחיל בהקדם את התהליך. במקצוע שלי זה פותח עוד מגוון אפשרויות ואני משוכנעת שגם במקצועות אחרים."

חושבת קדימה. גם על הילדים

מלבד העבודה, מדגישה אביה את היתרונות הנוספים מבחינתה: "אם אני רוצה לעבור למדינה אחרת באירופה, לשכור דירה …הכל יותר פשוט עם אזרחות אירופאית. אני חושבת גם קדימה, על הילדים שיהיו לי. אם הם יגיעו לסיטואציה כזו בעתיד – שתהיה להם התחלה קלה ונקודת פתיחה טובה לקריירה כך שלא יצטרכו לעבור את מה שאני עברתי."  

עכשיו כשהתחלת את התהליך לקבלת דרכון פורטוגלי, מה זה דרש ממך?

"האמת כלום. הייתי צריכה רק להביא עץ משפחה מאד בסיסי ואנרגיות טובות. יצרתי קשר עם שי מחברת "פורטוגליס" החברה הגדולה בתחום האזרחות הפורטוגלית-אירופאית שמתמחה בנושא והם כבר מטפלים בהכל. מאד נוח כשיש מישהו מקצועי שדואג בשבילך לכל הטפסים, הריצות והבירוקרטיה. ברגע שיש לי מסמכים שמציגים שאני בתוך התהליך, אז אפילו מול הרשויות בגרמניה הכל יותר פשוט."

ואיפה זה עומד כרגע?

"עכשיו שמחתי לדעת שעברתי את השלב הראשון והקריטי בתהליך  –  אישור מהקהילה היהודית בפורטוגל, שזה אומר שאני זכאית לקבלת אזרחות פורטוגלית. מכאן והלאה זה בידיים של 'פורטוגליס' שידאגו לכל הפרוצדורה, יטפלו בהכל ויעדכנו לפי ההתקדמות. השלבים הבאים, לפי מה שהבנתי, פשוטים יותר."

הנתונים הם מדהימים: מיליוני ישראלים זכאים לדרכון פורטוגלי. מדובר על המדינות אליהם הגיעו מגורשי ספרד: צפון אפריקה – מרוקו, אלג'יר, טוניס, לוב, מצרים, ארצות הבלקן – יוון, בולגריה, יגוסלביה, טורקיה, סוריה, לבנון ומדינות דרום אמריקה. הפרוצדורה הפכה פשוטה יחסית לאחר תיקון לחוק האזרחות הפורטוגלי, היתרונות ברורים ולכן רבים כבר התחילו את התהליך. רק בחצי הראשון של 2018 הוגשו מעל 2,200 בקשות בחודש ומספר המבקשים עלה בשלוש השנים האחרונות ב-300% מידי שנה.

האם גם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי? לבדיקת זכאות חינם השאירו פרטים:

האם גם אתם זכאים לדרכון פורטוגלי? לבדיקת זכאות חינם השאירו פרטים:


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"