מחקר מדעי אישר את יעילות מכשיר ה"הריג'ן" שפותח בישראל, עם שיפור של עשרות אחוזים בשני פרמטרים: צפיפות ועובי השיער. החברה מתחייבת לשיפור מצרפי של לפחות 30% בשימוש ביתי של מספר דקות ביום בעובי ובכמות השיער.
משמאל לימין: תוצאות הטיפול בטכנולוגיית דמדיקו לאורך ארבעה חודשים
40% מהנשים שחצו את גיל 40 סובלות מנשירת שיער מוגברת, אחרי גיל 60, הנתון הזה קופץ ל-60% ויותר; אצל גברים, כידוע, תופעת אובדן השיער מתחילה מוקדם יותר – והיא גם נפוצה בהרבה.
מאות אלפי ישראלים הסובלים מנשירה מוגברת, דלילות שיער ואף התקרחות כבר ניסו לא מעט תכשירים שאמורים לשמור על השיער הקיים או להצמיח אותו מחדש – אך עד כה, ההצלחה היתה מוגבלת בלבד.
בשנים האחרונות, הצטרף לשוק “הריג’ן” – מכשיר לשימוש ביתי, פיתוח של סטארט-אפ ישראלי בהנהגת דב אינגמן (פרופסור חבר מהטכניון, כיום בגמלאות), המשמש לטיפול בדלילות שיער והתקרחות. בשונה ממרבית מהפיתרונות שניתן למצוא בשוק, מדובר על מוצר שמגובה במחקר מדעי שמצביע על האפקטיביות של הטכנולוגיה.
מאחורי התוצאות עומדים דרמטולוגים בעלי שם עולמי – והמחקר, שפורסם בכתב העת המדעי Madridge, בוצע בקרב 289 נסיינים שהשתמשו במכשיר של החברה פעמיים ביום, במשך מספר דקות בכל פעם, בטיפול שנמשך 16 עד 25 שבועות בסך הכל.
טכנולוגיה מהפכנית לשימוש ביתי אשר משפרת את חייהם של אלפי אנשים בישראל
באורח יוצא דופן, בוודאי בישראל, חברת דימדיקו טכנולוגיות רפואיות, המשווקת את מכשיר ה-“Hairegen” בישראל, מתחייבת בפני לקוחותיה ללפחות 30% שיפור מצרפי בעובי ובכמות השיער, בשימוש יום יומי, בתוך 4 חודשים בלבד, למי שעומד בתנאי הסף לטיפול במכשיר.
על מנת לבדוק התאמתכם לטנכולוגיית דמדיקו, אנא בחרו את מינכם:
רוצים לבדוק התאמתכם לטיפול? השאירו פרטים כאן >>
כדי ליישם זאת, כל לקוח הרוכש את המוצר עובר בדיקה ממוחשבת המצלמת את שיערו וסופרת את כמות ועובי השערות באזור נבחר בקרקפת. לאחר 4 חודשי שימוש יומיומי, במשך כמה דקות מדי יום, חוזרים הלקוחות למעבדה של דימדיקו לבדיקה נוספת הזהה בדיוק לבדיקה הקודמת. במידה שהשיפור המובטח לא הושג, הם יכולים להחזיר את המכשיר לחברה, ולקבל חזרה את מלוא התשלום עבורו.
כשאנו מוסרים מכשיר ללקוח אנו בטוחים כמעט ב100% בתוצאה. לכן קל להבטיח החזר כספי מלא.
“עוד לפני פרסום תוצאות המחקר, ידענו שהטכנולוגיה שלנו יעילה מאוד, מסביר מנכ”ל החברה, אהוד רפאלי. “לכן, ידענו שאנו יכולים להתחייב בפני הלקוחות שלנו בראש שקט. מכיוון שלא מעט מהם הגיעו אלינו לאחר שניסו טיפולים בשיטות שונות והתאכזבו – ואנחנו רוצים שיידעו שהפעם, החוויה תהיה אחרת”.
ומה קורה בפועל? האם קרה שהחזרתם כסף ללקוח?
“הרוב המוחלט של המטופלים שלנו משיגים את השיפור המובטח, של 30%, ואפילו יותר. ישנו אחוז קטן של הלקוחות שאינו מגיב למכשיר – ובמקרים אלה, הם כמובן קיבלו חזרה את כספם בקלות ובמהירות.
אגב, זה מאד הגיוני שאין 100% הצלחה, גוף האדם הוא לא מחשב, כל אדם שונה מהשני וכל אדם מגיב באופן שונה לטיפולים שונים.
לקוחות מגיעים אלינו כי הם מבינים שאין להם מה להפסיד: אם זה לא יעבוד הם לא ישלמו כלום, ואני יכול להגיד שכולם מגיעים עם תקווה גדולה שהמכשיר יעבוד גם עליהם ולא יצטרכו לקבל החזר כספי”.
"פעם הייתי בעצמי כמעט קרח. היום כבר לא"
כשהוא מדבר על לקוחות שהתנסו בשיטות שונות ומשונות והתאכזבו, אפשר לסמוך על רפאלי שהוא יודע מה הוא אומר; למעשה, לפני 25 שנה הוא עצמו החל להקריח – ובתמונות שצולמו לפני שהתחיל להשתמש במכשיר הוא נראה עם שיער דק וקצרצר. “לפני כחמש שנים”, מספר רפאלי, “התחלתי להתנסות במכשיר ההריג’ן – ואמנם אין לי שיער כמו שהיה לי בגיל 20, אבל הבנות שלי כבר לא קוראות לי ‘אבא הקירח'”, הוא מחייך.
מדוע החלטת להשקיע בצד הטכנולוגי של שיקום השיער, הדלילות וההתקרחות?
“יש בשוק הרבה מאוד פתרונות – תרופות, מכונים שונים שצריך לבקר בהם בתכיפות גדולה, משחות, תרסיסים וכ”ו. מבדיקה מעמיקה שערכתי מצאתי שאין פתרון טכנולוגי יעיל לפתרון בעיית הדלילות וההתקרחות. מהרגע שנחשפתי ל”הריג’ן” ידעתי שזה בדיוק מה שחסר בתחום. מבחינתי, היתרון המרכזי של ההריג’ן הוא בטכנולוגיה – שמעודדת את הגוף להצמיח שיער מחדש, באמצעות שילוב של מנגנוני הפעלה שונים – ביוכימי, חשמלי ומכני”.
“יתרון בולט וייחודי הוא שהמכשיר איננו פולשני ואינו מכיל חומרים כימיים – כלומר, בכדי ליהנות מתוצאות לא צריך להכניס לגוף חומרים שעלולים להזיק למערכות אחרות בגוף. יתרה מזאת, הפעולה של ההריג’ן מתמקדת רק באזור הספציפי בו יש לטפל. יתרון נוסף וחשוב הוא העובדה שמדובר במכשיר ביתי – לא צריך לצאת מהבית ולהגיע עד למכון ולהיות תלויים בלוח הזמנים של מישהו אחר; אפשר לעשות את הטיפול בכל שעה שנוחה, וכך אפשר להכניס אותו לשגרה היומית של הטיפול והטיפוח” מסכם רפאלי.