Round Table

העיר ששוברת שיאים: 10,000 יחידות דיור ייבנו בנתיבות בשנים הקרובות – 20 דירות אחרונות נותרו בפרויקט של גינדי

פרויקט גינדי Be-Live בשכונה החדשה הנבנית בנתיבות נחשב לאחד הפרויקטים החמים בעיר שכובשת את מפת הנדל”ן. הרוכשים זוכים למחירים מוזלים, תנאי תשלום גמישים ופטור מריבית על משכנתא לשנה. לכך מתווספות גם הטבות מס מיוחדות מהמדינה, המושכות לעיר אוכלוסייה צעירה ואיכותית ממעמד סוציואקונומי גבוה. דירות 5 חדרים עם מרפסות גדולות ודירות גן נמכרות כעת בהחל מ-1.579 מיליון ש”ח בלבד

שוק הנדל”ן הישראלי נמצא בטירוף מוחלט בשנים האחרונות, אבל גם בתוך כך העיר הדרומית נתיבות יוצאת דופן. בשנים הקרובות ייבנו בעיר 10,000 דירות ועד כה שווקו 2,500 דירות – מספר מדהים עבור עיר שצפויה להכפיל את אוכלוסייתה אשר מונה 45 אלף איש. הפיתוח המואץ של העיר נובע מכך שהמדינה השקיעה סכום עתק של 4.7 מיליארד שקל כדי לבנות שכונות חדשות בעיר ולמשוך תושבים חדשים – והנתונים מראים שהתוכנית הצליחה בגדול עם גידול שנתי של יותר מ-6%, נכון לסוף 2022.

בשכונת נווה שרון החדשה, שנבנתה בצפון נתיבות, מוכרת גינדי Be-Live, מקבוצת גינדי החזקות, את הדירות האחרונות בפרויקט שלה, ובהן דירות 5 חדרים מרווחות עם מרפסות גדולות במחיר של החל מ-1.579 מיליון ש״ח, וכן דירות גן. בימים אלה יוצאת החברה במבצע ייחודי: תנאי תשלום גמישים – ופטור מריבית על המשכנתא לשנה.

למידע נוסף על מבצע גינדי Be-Live בנתיבות
השאירו פרטים >>

"המחירים עומדים לפני זינוק"

בגינדי מציינים כי נווה שרון היא השכונה החדשה הראשונה שיצאה לשיווק ולכן המחירים הם עדיין ברף הנמוך ביותר. “מחירי מכרזים אחרים שנסגרו באזור משקפים מחירים גבוהים ממחירי השוק היום לדירות 5 חדרים. הפיתוח המואץ, הטבות המס, האמון של הקבלנים באזור, גורמים לכך שהעיר נהנית מהגירה חיובית משמעותית כל שנה, והביקושים רק ימשיכו לעלות”, אומר חן דילמוני, סמנכ”ל פיתוח עסקי בחברת גינדי Be-Live.

פרויקט גינדי Be-Live כולל 7 בניינים. “האוכלוסייה החדשה שמגיעה לעיר מחפשת את כל הפינוקים – ולכן הקפדנו שהדירות החדשות שבנינו, יהיו בסטנדרט הכי גבוה שיש בעיר, ומאובזרות בכל מה שרק אפשר”, אומרים בחברה. “הדירות מרווחות ומתאימות למשפחות גדולות, עם אזורים מוגדרים למטבח, פינת אוכל וסלון, ומרפסות גדולות, כולל מחסן צמוד. לכל דירה יש חניה ובנוסף ניתן לשדרג לחניה נוספת – אם כי המלאי מוגבל”, מוסיף דילמוני.

“מצד אחד יש את הרכבת במרחק 5 דקות נסיעה מהשכונה החדשה שמחברת את העיר עם המרכז, את החיבור המהיר לכביש 25, ומאידך העיר עצמה מציעה את כל מה שמשפחה צריכה – מרכזי לימוד חדשניים, מוסדות דת, גנים ובתי ספר, מקומות תעסוקה, מבני ציבור ופארק ענק וירוק לאורך נחל בוהו. כל אלה מביאים את נתיבות לקדמת הבמה בקרב משפחות וזוגות צעירים”.

"מוצר איכותי במחיר חסר תקדים"

הדירות מוכנות כבר לאכלוס – תנאי התשלום כוללים תשלום של 7% עם חתימת החוזה, והשאר בפריסה גמישה עד האכלוס. בנוסף, מספקת גינדי לרוכשים יעוץ חינם ללקיחת משכנתא. 

לסיכום, אומר דילמוני: “הודות להסכם גג חתום ומדיניות תומכת התכנון בנתיבות לא נשאר ‘על הנייר’. המציאות מוכיחה שאוכלוסייה צעירה מגיעה לעיר ומשדרגת את איכות החיים שלהם, ללא פשרות, כאשר בעיר נבנים בניינים חדשים, אזורי תעסוקה חדשים נפתחים, מרחבים ירוקים, נגישות גבוהה, ומהפכת חינוך שמשמה דגש על השקעה בדור הצעיר.

“בשקלול כל הפרמטרים ביחד עם ההטבה הייחודית שאנחנו מציעים זו הזדמנות יוצאת דופן לקנות עוד היום במחיר חסר תקדים מוצר איכותי במיוחד. כל הסימנים מעידים כי כאשר הפיתוח של האזור יסתיים, הביקושים ינסקו לשמיים – ובהתאם גם המחירים”.

למידע נוסף על מבצע גינדי Be-Live בנתיבות
השאירו פרטים >>
  • הריבית בגין ההלוואה תשולם ע”י החברה המוכרת לתקופת הלוואה של עד 12 חודשים, בכפוף לנספח הקרדיט של החברה ולתנאי ההלוואה שייחתמו בין הלווה לבנק. 
  • המחיר לא כולל מחסן
Exit mobile version